Grizzly kysymyksiä?
Vähän samaa mieltä. Kyllä Yammussa potkua riittää, ja jollei riitä, niin kunnon maastoon vaan ajamaan. Sielä alkaa tuntumaan.tepa kirjoitti:melko turhaa touhua minun mielestäni.
Iselläni on tehonälkään ihan eri laitteet.
Sitten ku tullaan mehtästä, niin meno muuttuu
Ei pojat mopolla mahottomia.
Onkos kenelläkään ollut ongelmia Grizzly 660:stä startattaessa?
Pari kertaa minulle tapahtui tänä viikonloppuna näin, että mitään ei tapahtunut vaikka starttikytkintä painoi?
Oli vähän outo tunne, mutta en ollut onneksi kaukana kotoa?
Ja kohta taas starttasi ihan hyvin.
Mistä kannattaa alkaa vikaa hakemaan?
Akku on tikissä.
Pari kertaa minulle tapahtui tänä viikonloppuna näin, että mitään ei tapahtunut vaikka starttikytkintä painoi?
Akku on tikissä.
Grizzly 660 FWA Ajelen
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Scrambler 1000 t3b
- Viesti:
katoitko onko vaihde valitsin neutraalilla niin että valo palaa tai parkki asennossa?jos oli niin varmaan kannatta katsoa johdot mitkä tulee sinne napille.Pojan pikku grizzlyssä pakkasella huomas ettei paksu hanska kädessä saanu painettua nappia ihan pohjaan,piti ottaa hanska pois että toimi.
Iloinen Manninen
Atv Team Pumpulipersepojat
Atv Team Pumpulipersepojat
- JaMaHi
- 6WD
- Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700 FI SE MR
- Viesti:
Ota penkki irti ja tarkista startin releelle menevän virtakaapelin kontakti. Se paksu punainen kaapeli joka on ajokin penkinalla vasemmalla puolella lähimpänä akkua. Mulla oli se löystynyt kerran, niin ei oikein starttaillut normaalisti.kukkola01 kirjoitti:Onkos kenelläkään ollut ongelmia Grizzly 660:stä startattaessa?
Akku on tikissä.
Saattaa naksua ja kipinöidä jos on huono kontaksti.
Liikaa on sopivasti!!!
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08