Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

OIskohan ollu virhemerkintä tuossa Jogin takarenkaassa, jos se olikin tuuman isompaa kokoa mutta väärä merkintä. :) Kai siinä luki 20-10-10 ?

Oletteko millaisia vanteita saanu entisten kierojen tilalle Keskiseltä ? PItäis olla tulossa koht puoliiin.

RATAS: Eiköhän se ole manuaalissa mainittu NGK DR8EA. Paljonko mittarissa kun finaalissa ?

PK: Laskin perää samantapaisilla laipoilla kuin sulla, huomasin että jousto pehmeni ja löystyi melko tavalla. Ensimmäistä kertaa takaiskari meni pohjaan montussa mikä oli yllätys. Oliko sulla havaintoa ?
_NitrO_
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 03 Touko 2007 22:10
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja _NitrO_ »

Tänään sai bashani vähän crossirataa.. ihan hyvin kyllä pelas, eikä hypyissäkään mikään levinny vaikka pääs ihan hyvin jo ilmaan :)

Kaverilla oli kans renkaat erikokoset :o mulla ei silmällä huomaa muttaku pitempää matkaa keulii niin alkaa kääntyyn oikealle, eli on niissä jotain eroa..
Vauhti korvaa virheet!
VH
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Touko 2007 07:38

Viesti Kirjoittaja VH »

Mikäs tossa kinuskin persuksissa on, kun pitää kauheeta kolinaa?
Ketjut ei ainakaan löysällä ole... :shock:
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

VH kirjoitti:Mikäs tossa kinuskin persuksissa on, kun pitää kauheeta kolinaa?
Ketjut ei ainakaan löysällä ole... :shock:
Ollut jo aikaisemminkin juttua, mutta kerrataan nyt viel :wink: Elikkä se takajarrusatula sekä levy pitävät melkoista kolinaa. Pienillä "parannuksilla" saa hiljaiseksi, josta myöskin juttua aiemmin.
Pipo silmille ja menoX...
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Tzorbas kirjoitti:PK: Laskin perää samantapaisilla laipoilla kuin sulla, huomasin että jousto pehmeni ja löystyi melko tavalla. Ensimmäistä kertaa takaiskari meni pohjaan montussa mikä oli yllätys. Oliko sulla havaintoa ?
Joo, sama havainto. Ja johtuu siitä, kun iskari on nyt pystymässä. Mutta jousen esijännityksen pikku säädöllä, ja klikkeri kireimmälle, niin ainaki mulla toimii nyt lähes ok. Ei tosin ole tullut ajettua vielä missään "patikossa".
Pitää tutkia, että saisko ne siirtopalat sen alkuperäisen kiinnityksen takapuolelle. Taitaa vaan klikkeri ottaa kiinni niihin korvakkeisiin.

Älkää sitten ihan liikkumattomaksi niitä jarrusysteemejä laittako. Kyllä esim levyn kuuluukin liikkua poikittain jonkun verran, että keskittää kun jarruttaa.
Mielestäni omassa ei ainakaan ole mitään normaalista poikeavia välyksiä.

Kolahdukset montuissa väheni huomattavasti kun kiristin ketjut.
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Sen kolisevan levyn saa nopeasti hiljaiseksi kun aukaisee takaakselin kiritysmutterit ja siirtää koko epäkesko mötykkää vasemmalle. Tämä auttaa vain jos oikean puolen mutterit akselilla on oikein kiinni.
_________________
http://bashan-atv.com/ Comanche/BomberCat 200cc -07 kuvia.
Viimeksi muokannut Tzorbas, 26 Touko 2007 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

PK kirjoitti:
Älkää sitten ihan liikkumattomaksi niitä jarrusysteemejä laittako. Kyllä esim levyn kuuluukin liikkua poikittain jonkun verran, että keskittää kun jarruttaa.
Mielestäni omassa ei ainakaan ole mitään normaalista poikeavia välyksiä.

Kolahdukset montuissa väheni huomattavasti kun kiristin ketjut.
Vaikka ketjut laittoin ns."soimaan" niin silti kolisi niin julmetusti, kunnes hermot meni :evil: Tämän topicin sivulla 15 löytyy "oma korjaukseni"-asiaan.
Kerrataan nyt vielä "tietämättömille" ettei sen levyn kuulu kumminkaan mitään heilua 2-3cm enempää tms... Kuten (mm. omassani oli), syynä kiristin mutteria ei oltu laitettu tarpeeksi kireälle. Samalla tein muutaman "parannuksen" siinä ohella. Siitä lisää sivulta :arrow: 15
Pipo silmille ja menoX...
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

Torstai iltapäivällä sain "commarini" poies takuuhuollosta. Sitten perjantaina (eilen 25.5.07) asentamaan tilaamani "palikat", jotka olivatkin ehtineet muutaman päivän lojua tarpeetomina. Miettisin, että kuinka mahtaa käydä kun ei oo päässyt sovittamaan :? Lopputulokseen olen enemmän kuin tyyytyväinen. Rupeaa pikku hiljaa "commarini" muistuttamaan mönkijää sekä olemaan mieleinen :lol: Elikkä asensin "ExtremePartsin nerffit" (suomeksi: jalkaverkot) ja samalla kertaa heitin kiinni myös Q-maxin iskarin suojapussit + parit sponsori tarrat :wink:
Tossa muutama kuva:
:arrow: http://kuvablogi.com/nayta/389249/
:arrow: http://kuvablogi.com/nayta/389251/

Ps. Enemmän kuvia tulee kunhan uskaltautuu menemään ulos :) On meinaan sellanen vesisade, ettei tee mieli mennä pihalle kuvailee :lol:
Pipo silmille ja menoX...
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

mistä oot hommannu noi jalkasuojat? oisko kuvia missä näkys paremmin...?
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

varmistetaan nyt vielä että käykö tuo eturatas http://www.storm-motor.fi/advanced_sear ... 13&x=0&y=0
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

Jhp-Tuning kirjoitti:
Ps. Enemmän kuvia tulee kunhan uskaltautuu menemään ulos :) On meinaan sellanen vesisade, ettei tee mieli mennä pihalle kuvailee :lol:
jalu78 kirjoitti:mistä oot hommannu noi jalkasuojat? oisko kuvia missä näkys paremmin...?
Laitan parempia kuvia sitten ku loppuis toi pirullinen sade :( Googletin lähes vastaavan kuvan, muuta eroa ei näyttäisi olevan kuin mönkijä :D Tosin kuvan "nerffien" merkkiä ei näy, mutta kummiski ittelläkin on tollaset extreme partisin 250-barossan "nerffit". Tilattu erään tututtavan kautta, jostaki :roll: Noilta ainaskin saa "nerffejä "pro-off, lamos, duell jne... Epäilisin, että raptorin voisivat myös sopia sillä mitat ovat kummiski melko samat. Olisin itte hommannutki, mutta päädyinki noihin tuttuni takia sekä kaikki muutkin "palikat" sain samasta paikasta. Noh hyvinhän noikin istuu ja pienellä vaivalla sinnehän voi sovittaa vaikka mitkä :D
:arrow: http://www.quadcenter-sottrum.de/fotos_ ... 013196.JPG
Pipo silmille ja menoX...
Avatar
Jhp-Tuning
3WD
Viestit: 61
Liittynyt: 20 Loka 2006 21:58

Viesti Kirjoittaja Jhp-Tuning »

jalu78 kirjoitti:varmistetaan nyt vielä että käykö tuo eturatas http://www.storm-motor.fi/advanced_sear ... 13&x=0&y=0
Kyllä käy, ainaski ittellä on tollanen sekä 2 kaverilla. JT-procketsin 259 koodilla.
Pipo silmille ja menoX...
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 19:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

Mitäs sanotte tuosta halpis power filteristä mitä moni webbi kauppa myy? Otin tuommosen samaan läjään renkaiden kanssa ja lähemmin tarkasteltuna tuon filtterin seula näyttää kohtuu "harvalta" että mahtaakohan tuonne hiekanjyviä pienemmät tarttuakkaan :) Ei ole kyllä ihan K&N veroinen :D mutta mitäs jos tuohon suhauttas ilmanputsari öljyä.. mahtaako sulaa koko Taiwanin ihme filtteri...
TL Comanche 200cc..
VH
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Touko 2007 07:38

Viesti Kirjoittaja VH »

Onko kukaan mittailly pultti jakoa? Kiinnostas tietää, kun Maxxissin kumit on tilattu, mutta tarvis vanteetki.. Eikä nyt pääse omastakaan mittailemaan :?
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

noniin nyt on palikkaa ostettu mönkkäriin...suuttimia 105, 112.5, 120 ja 125. pari eturissaa 13 ja 12 piikkinen sekä Powerfiltteri ja rullakaasu.
Vastaa Viestiin