Juu sama juttu kaikissa.Itsellä on vaan se pelkkä klemmari siinä enään ilman kumia ja pysyy hyvin silläkin, eikä rämise.jalu78 kirjoitti:äänenvaimentimen etummainen kannattimen kumi suli kävi vissiin vehje hiukan lämpimänäonko muilla sattunut vastaavaa? pitäsköhän alkuperäinen kiinnike korvata vaikka reikänauhalla...
Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Kiina ihmeellä mennään...
-
- 2WD
- Viestit: 40
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:38
- Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Tzorbas kirjoitti:No nyt on http://bashan-atv.com/Ohjekirja.zipPK kirjoitti:Tzorpas, ei löydy ohjekirjaa tuolla linkillä.Tzorbas kirjoitti:ONko sulla Rusty tuollanen manuaali ? http://bashan-atv.com/ohjekirja.zip (4MB kokoa)
Ei ole samanlainen käyttöopas minulla.
_______________________________________
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
Pirulainen!
Tänään reippaasti marssin Tarvikekeskukseen ja olin aikeissa ostaa isomman suuttimen tuohon mönkkään. Otin tietysti vanhan mukaan että saisin oikeanlaisen mukaani. Sitten annoin sen suuttimen myyjälle ja sanoin että tämmönen mutta 115 pitäis saaha niin se vaan että enpä ole ikinä ennen nähny tuon laista suutinta johon mie, että eikös se pitäis olla samanlainen kuin keihinin kaasarissa niin se vaan että ei sinne päinkään. Ku siinä suuttimen päässä oli se sellanen suutin putki joka näytti aivan huiluputkelta. Mie, että jos sen sais ilman sitä putkea niin se, että ei kyllähän sillä joku tarkotus on oltava. Itsekseni mutisin jotakin ja sanoin, että pittääpä ettiä sitte muualta. Sitte se kysymys onko sillä putkella mitään merkitystä vai kelpaako se käykö se ilmankin sitä?
Tänään reippaasti marssin Tarvikekeskukseen ja olin aikeissa ostaa isomman suuttimen tuohon mönkkään. Otin tietysti vanhan mukaan että saisin oikeanlaisen mukaani. Sitten annoin sen suuttimen myyjälle ja sanoin että tämmönen mutta 115 pitäis saaha niin se vaan että enpä ole ikinä ennen nähny tuon laista suutinta johon mie, että eikös se pitäis olla samanlainen kuin keihinin kaasarissa niin se vaan että ei sinne päinkään. Ku siinä suuttimen päässä oli se sellanen suutin putki joka näytti aivan huiluputkelta. Mie, että jos sen sais ilman sitä putkea niin se, että ei kyllähän sillä joku tarkotus on oltava. Itsekseni mutisin jotakin ja sanoin, että pittääpä ettiä sitte muualta. Sitte se kysymys onko sillä putkella mitään merkitystä vai kelpaako se käykö se ilmankin sitä?

Se pitkä on tyhjäkäyntisuutin ja sellaisen sen pitää olla. Ei noita tunneta paljon muuallakaan. Jos joku tietää varman paikan niin kertokoon. Tosin onko aihetta isontaa sitä ??
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
laitampa muutaman kuvatuksen että jutustelu ei mee aivan tekstipainotteiseksi
perän pudotus ratkaisu "suosittelen"

pakoputken uudet kiinikkeet ja putki ei tipu enään

pönötyskuva

perän pudotus ratkaisu "suosittelen"

pakoputken uudet kiinikkeet ja putki ei tipu enään

pönötyskuva


Viimeksi muokannut pro x 550, 30 Touko 2007 22:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tasakaasu tappaa
suurimaa suuret toleranssin
suurimaa suuret toleranssin

Putki.. otit sitten sen seosputken kokonaan suuttimineen irti, pelkkä suuttimen vaihto riittää, se siellä päässä köllöttävä. ( http://www.storm-motor.fi/product_info. ... s_id=39694 )DSP kirjoitti:Jep. Mutta miten se putki siinä. Pellaako se ilman?jalu78 kirjoitti:myös mikunin pääsiitin käy
Päässutin sijaitsee siis aika liki keskellä kaasaria
ja tyhjäkäynti suutin (semmonen ohut pitkulainen) sitten siinä lähellä.
TL Comanche 200cc..
sulla on tullu se seos putki pääsuuttimen matkassa eli ne on kierteillä kiinni toisissaanDSP kirjoitti:Ruuvasin kummatki suuttimet sekä pää- että apusuuttimen ja kummassaki oli se putki kiinni ja ne oli yhtenäisiä eli se putki ja suutin kummassaki. mitään muuta sieltä en irrottanu ku ne suuttimet ja itekki sitä pääsuutinta ihmettelin että miten on tämän näkönen.

tasakaasu tappaa
suurimaa suuret toleranssin
suurimaa suuret toleranssin

Copyraitpro x 550 kirjoitti:
perän pudotus ratkaisu "suosittelen"


Pääsuuttimen vaihto ei tarvi säätöä ku se vaikuttaa vaan lapa tangossa

Tyhjäkäyntisuutin taas vaikuttaa vain tyhjäkäynnillä samoin ku tyhjäkäyntiseosruuvi hienosäätöön kaasarin etuosassa.
Lukekaahan tämä ajatuksen kanssa läpi niin ei tuu turhia kysymyksiä
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=7200 [/url]
Vauhti korvaa virheet!
Tzopas, saanko luvan?Tzorbas kirjoitti:Se pitkä on tyhjäkäyntisuutin ja sellaisen sen pitää olla. Ei noita tunneta paljon muuallakaan. Jos joku tietää varman paikan niin kertokoon. Tosin onko aihetta isontaa sitä ??
Eli tuola sun sivuillahan on kuvat, josta jopa DSP näkee millaset on suuttimet irrotettuna.

http://bashan-atv.com/Suuttimet.jpg
http://bashan-atv.com/Suuttimet2.jpg
Ja Jogin linkissähän on ostopaikka. Ilmeisesti Stormilta saa myös oikeita tyhjäkäyntisuuttimia, vaikka kuvaa siitä ei olekaan? Toisaalta, jos neulan sokka on keskellä, niin tarviiko sitä tyhjäkäyntisuutinta vaihtaa... Itse en ole vaihtanut. Ne jotka on, niin voisi valaista, että vaikuttiko mihinkään muuhun, kuin siihen, että haisee entistä rikkaamalle seokselle pikkukierroksilla.
Onkos kukaan mitannut tuota takaiskarin reikäväliä, eli max pituutta?
Saa niihin kuviin linkittää.
Tos kuvassa öhlinssin mitta reijästä reikään 32,5 niin vakioiskari varmaan 33 tai 33,5. http://bashan-atv.com/vakioiskari_vmaxohlins.jpg
Tos kuvassa öhlinssin mitta reijästä reikään 32,5 niin vakioiskari varmaan 33 tai 33,5. http://bashan-atv.com/vakioiskari_vmaxohlins.jpg
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.