Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
Avatar
jaale
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 20 Helmi 2007 10:13
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jaale »

jalu78 kirjoitti:äänenvaimentimen etummainen kannattimen kumi suli kävi vissiin vehje hiukan lämpimänä :P onko muilla sattunut vastaavaa? pitäsköhän alkuperäinen kiinnike korvata vaikka reikänauhalla...
Juu sama juttu kaikissa.Itsellä on vaan se pelkkä klemmari siinä enään ilman kumia ja pysyy hyvin silläkin, eikä rämise.
Kiina ihmeellä mennään...
Rusty
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:38
Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rusty »

Tzorbas kirjoitti:
PK kirjoitti:
Tzorbas kirjoitti:ONko sulla Rusty tuollanen manuaali ? http://bashan-atv.com/ohjekirja.zip (4MB kokoa)
Tzorpas, ei löydy ohjekirjaa tuolla linkillä.
No nyt on http://bashan-atv.com/Ohjekirja.zip

Ei ole samanlainen käyttöopas minulla.
_______________________________________
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
Avatar
DSP
3WD
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Huhti 2007 22:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja DSP »

Pirulainen!
Tänään reippaasti marssin Tarvikekeskukseen ja olin aikeissa ostaa isomman suuttimen tuohon mönkkään. Otin tietysti vanhan mukaan että saisin oikeanlaisen mukaani. Sitten annoin sen suuttimen myyjälle ja sanoin että tämmönen mutta 115 pitäis saaha niin se vaan että enpä ole ikinä ennen nähny tuon laista suutinta johon mie, että eikös se pitäis olla samanlainen kuin keihinin kaasarissa niin se vaan että ei sinne päinkään. Ku siinä suuttimen päässä oli se sellanen suutin putki joka näytti aivan huiluputkelta. Mie, että jos sen sais ilman sitä putkea niin se, että ei kyllähän sillä joku tarkotus on oltava. Itsekseni mutisin jotakin ja sanoin, että pittääpä ettiä sitte muualta. Sitte se kysymys onko sillä putkella mitään merkitystä vai kelpaako se käykö se ilmankin sitä? :D
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

myös mikunin pääsiitin käy :wink:
Avatar
DSP
3WD
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Huhti 2007 22:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja DSP »

jalu78 kirjoitti:myös mikunin pääsiitin käy :wink:
Jep. Mutta miten se putki siinä. Pellaako se ilman?
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Se pitkä on tyhjäkäyntisuutin ja sellaisen sen pitää olla. Ei noita tunneta paljon muuallakaan. Jos joku tietää varman paikan niin kertokoon. Tosin onko aihetta isontaa sitä ??
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Avatar
pro x 550
3WD
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Huhti 2007 19:02
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja pro x 550 »

laitampa muutaman kuvatuksen että jutustelu ei mee aivan tekstipainotteiseksi

perän pudotus ratkaisu "suosittelen"

Kuva
pakoputken uudet kiinikkeet ja putki ei tipu enään
Kuva

pönötyskuva :lol:
Kuva
Viimeksi muokannut pro x 550, 30 Touko 2007 22:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tasakaasu tappaa
suurimaa suuret toleranssin :lol:
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 19:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

DSP kirjoitti:
jalu78 kirjoitti:myös mikunin pääsiitin käy :wink:
Jep. Mutta miten se putki siinä. Pellaako se ilman?
Putki.. otit sitten sen seosputken kokonaan suuttimineen irti, pelkkä suuttimen vaihto riittää, se siellä päässä köllöttävä. ( http://www.storm-motor.fi/product_info. ... s_id=39694 )
Päässutin sijaitsee siis aika liki keskellä kaasaria
ja tyhjäkäynti suutin (semmonen ohut pitkulainen) sitten siinä lähellä.
TL Comanche 200cc..
Avatar
DSP
3WD
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Huhti 2007 22:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja DSP »

Ruuvasin kummatki suuttimet sekä pää- että apusuuttimen ja kummassaki oli se putki kiinni ja ne oli yhtenäisiä eli se putki ja suutin kummassaki. mitään muuta sieltä en irrottanu ku ne suuttimet ja itekki sitä pääsuutinta ihmettelin että miten on tämän näkönen.
Avatar
pro x 550
3WD
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Huhti 2007 19:02
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja pro x 550 »

DSP kirjoitti:Ruuvasin kummatki suuttimet sekä pää- että apusuuttimen ja kummassaki oli se putki kiinni ja ne oli yhtenäisiä eli se putki ja suutin kummassaki. mitään muuta sieltä en irrottanu ku ne suuttimet ja itekki sitä pääsuutinta ihmettelin että miten on tämän näkönen.
sulla on tullu se seos putki pääsuuttimen matkassa eli ne on kierteillä kiinni toisissaan :D
tasakaasu tappaa
suurimaa suuret toleranssin :lol:
Avatar
DSP
3WD
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Huhti 2007 22:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja DSP »

No p*****es vissiin oon sokea ku en siinä mitään liitos kohtaa nähny. Pitää vissiin myyä pois koko vehe niin ei tarvi vaihella suuttimia :D :D
No huomenna on päivä uus.
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

meneekö seokset perseelleen ku vaihta isomman suuttimen pitääkö ilmaruuvia rukata ja jos ni kuinka paljon? ku esim kelkka ei vaadi mitään säätöjä pelkän pääsuuttimen vaihdon jälkeen...
_NitrO_
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 03 Touko 2007 22:10
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja _NitrO_ »

pro x 550 kirjoitti:
perän pudotus ratkaisu "suosittelen"
Copyrait :wink: Elikkäs tämä on sama ratkaisu mistä puhuin aiemmin tuolla mutta en niitä luvattuja kuvia oo saanu aikaseks laittaa :?


Pääsuuttimen vaihto ei tarvi säätöä ku se vaikuttaa vaan lapa tangossa :) säätö tapahtuu ihan suuttimia vaihtamalla ja kokeilemalla.

Tyhjäkäyntisuutin taas vaikuttaa vain tyhjäkäynnillä samoin ku tyhjäkäyntiseosruuvi hienosäätöön kaasarin etuosassa.

Lukekaahan tämä ajatuksen kanssa läpi niin ei tuu turhia kysymyksiä
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=7200 [/url]
Vauhti korvaa virheet!
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Tzorbas kirjoitti:Se pitkä on tyhjäkäyntisuutin ja sellaisen sen pitää olla. Ei noita tunneta paljon muuallakaan. Jos joku tietää varman paikan niin kertokoon. Tosin onko aihetta isontaa sitä ??
Tzopas, saanko luvan?
Eli tuola sun sivuillahan on kuvat, josta jopa DSP näkee millaset on suuttimet irrotettuna. :wink:
http://bashan-atv.com/Suuttimet.jpg
http://bashan-atv.com/Suuttimet2.jpg

Ja Jogin linkissähän on ostopaikka. Ilmeisesti Stormilta saa myös oikeita tyhjäkäyntisuuttimia, vaikka kuvaa siitä ei olekaan? Toisaalta, jos neulan sokka on keskellä, niin tarviiko sitä tyhjäkäyntisuutinta vaihtaa... Itse en ole vaihtanut. Ne jotka on, niin voisi valaista, että vaikuttiko mihinkään muuhun, kuin siihen, että haisee entistä rikkaamalle seokselle pikkukierroksilla.

Onkos kukaan mitannut tuota takaiskarin reikäväliä, eli max pituutta?
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Saa niihin kuviin linkittää.

Tos kuvassa öhlinssin mitta reijästä reikään 32,5 niin vakioiskari varmaan 33 tai 33,5. http://bashan-atv.com/vakioiskari_vmaxohlins.jpg
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Vastaa Viestiin