Semmonen just..PK kirjoitti:Eli suora letku sinne koneen taakseko? Ei mitään purkkia tai suodatinta välissä?_NitrO_ kirjoitti: Crossimalli huohottaa maahan.. letku menee samaan paikkaan ku kaasarin ylivuotoletku.
Kotelon haittojen poisto ei riitä, siitä kotelon sisällä olevasta vivusta pitää hioa tavaraa pois.. mulla nousee nyt kaasupohjassa pari milliä yli kurkun.
Kannattaa siitä kurkusta niitä reikiä vähän surrata että saat sen kunnolla kohilleen.
Otin kyllä kaasuvivustakin hiukan, mutta en ilmeisesti vielä tarpeeksi. Kurkun reiät saa teräketjuviilaa sitten joskus kun taas huvittaa purkaa tuota.
Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
Vauhti korvaa virheet!
Onko sulla jo pienin, eli 13 piikkinen eturatas siinä?sle kirjoitti:Vaihdoin omaani peliini 25/10-12 takarenkaat ja vanteeet
ja eteen 25/8-12 tuli pikkasen suuret välitykset joten pitäis rattailla vähän pienentää sitä.siispä....
Onko kukaan vaihdellut takarattaita 200tl malliin pitäis saada isompi ratas taakse mutta minkähän pelin rattaat sopisi tohon suoraan?
(Se Hondan e259-13, maksaa n.4€)
tiiän että jostai ettimällä saattas löytyä mutta kysympähän kuitenki että onko joku saanu ala/yläpalloja takuuseen ja oliko pitkä prosessi pitikö tapella. Mulla on näköjään ollu uudesta asti väljät luulin eka että etulaakerit on tarkoituksella vähä löysällä mutta välys oliki nivelissä. eka tankillisen jälkeen aloin kiristeleen paikkoja ni huomasin...
Kyllä tuo itellä jotenkin toimii, yleensä kun on alkanut valo palamaan niin tankkiin on menny 4-5L benua..whisky kirjoitti:Voi olla tyhmäkin kysymys, mutta mikä tuon 200cc tl comanchen polttoaine "varoitusvalon" logiikka on? Välillä palaa tankki ollessa täynnä ja välillä taas ei. vai onko vain laitettu ledi tauluun, ku o kopsan pohjalle jäänyt ylimääräisiäAattelis,että syttys ku polttoaine on loppumassa.
Sulla on siis pikkusen viallinen anturi, takuuseen pitäs mennä..
TL Comanche 200cc..
mulla on semmonen luukku siinä tankissa mistä tiiraillaan sitä polttoaineen pinnankorkeutta.ku se valo ei ole toiminut koskaan.
laitoin muuten uuden sähköflektin ja vähän paksumman eli isomnpi tehoisen vanhan rikkinäisen tilalle. maksoi eletroniikka kaupassa 20eskoa ja puhaltaa paljon paremmin kun alkuperäinen.
laitoin muuten uuden sähköflektin ja vähän paksumman eli isomnpi tehoisen vanhan rikkinäisen tilalle. maksoi eletroniikka kaupassa 20eskoa ja puhaltaa paljon paremmin kun alkuperäinen.
-
- Noppeli
Mulla oli jus oma 3 viikkoa huollossa nivelten takia ja sain vain yhden uuden yläpallonivelen!! Varaosien saanti tökkii ja pahasti.jalu78 kirjoitti:tiiän että jostai ettimällä saattas löytyä mutta kysympähän kuitenki että onko joku saanu ala/yläpalloja takuuseen ja oliko pitkä prosessi pitikö tapella. Mulla on näköjään ollu uudesta asti väljät luulin eka että etulaakerit on tarkoituksella vähä löysällä mutta välys oliki nivelissä. eka tankillisen jälkeen aloin kiristeleen paikkoja ni huomasin...
-
- 2WD
- Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
- Viesti:
Kuinka tiukalla tuo "automaattinen kiristin" teillä vetää nuo ketjut ja osuuko kiristimen runko ketjuihin?
http://kuvablogi.com/blog/6495
Vaikea sitä on sanoa kuinka tiukalle, niin että ketjun joustoa jää tarpeeksi. Kerran on joutunu kiristään 500km aikana. Ei saa osua mikään ketjuihin. Onkohan sulla liikkunu takaakseli vai ohjuri ? Se ohjurin saa suoraan taittamalla. takaakselin pultit saattaa toisaalta pettää.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.