Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
_NitrO_
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 03 Touko 2007 22:10
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja _NitrO_ »

PK kirjoitti:
_NitrO_ kirjoitti: Crossimalli huohottaa maahan.. letku menee samaan paikkaan ku kaasarin ylivuotoletku.
Kotelon haittojen poisto ei riitä, siitä kotelon sisällä olevasta vivusta pitää hioa tavaraa pois.. mulla nousee nyt kaasupohjassa pari milliä yli kurkun.
Kannattaa siitä kurkusta niitä reikiä vähän surrata että saat sen kunnolla kohilleen.
Eli suora letku sinne koneen taakseko? Ei mitään purkkia tai suodatinta välissä?
Otin kyllä kaasuvivustakin hiukan, mutta en ilmeisesti vielä tarpeeksi. Kurkun reiät saa teräketjuviilaa sitten joskus kun taas huvittaa purkaa tuota.
Semmonen just..
Vauhti korvaa virheet!
Avatar
DSP
3WD
Viestit: 90
Liittynyt: 24 Huhti 2007 22:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja DSP »

pro x 550 kirjoitti:
DSP kirjoitti:No niin nyt on wissistä ketjut poikki.
Mistä mahtais saaha Rovaniemellä ketjuja tuohon?
niitä ketjuja kannattis joskus rasvatakki sillä vaharasvalla :wink:
3-4 tuntia rasvauksen jälkeen pamahti poikki. :D
sle
3WD
Viestit: 118
Liittynyt: 19 Maalis 2007 20:26
Mönkijä:: TL C-A Renegade 800R Xxc
Paikkakunta: karkkila

Viesti Kirjoittaja sle »

Vaihdoin omaani peliini 25/10-12 takarenkaat ja vanteeet
ja eteen 25/8-12 tuli pikkasen suuret välitykset joten pitäis rattailla vähän pienentää sitä.siispä....
Onko kukaan vaihdellut takarattaita 200tl malliin pitäis saada isompi ratas taakse mutta minkähän pelin rattaat sopisi tohon suoraan?
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

sle kirjoitti:Vaihdoin omaani peliini 25/10-12 takarenkaat ja vanteeet
ja eteen 25/8-12 tuli pikkasen suuret välitykset joten pitäis rattailla vähän pienentää sitä.siispä....
Onko kukaan vaihdellut takarattaita 200tl malliin pitäis saada isompi ratas taakse mutta minkähän pelin rattaat sopisi tohon suoraan?
Onko sulla jo pienin, eli 13 piikkinen eturatas siinä?
(Se Hondan e259-13, maksaa n.4€)
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

tiiän että jostai ettimällä saattas löytyä mutta kysympähän kuitenki että onko joku saanu ala/yläpalloja takuuseen ja oliko pitkä prosessi pitikö tapella. Mulla on näköjään ollu uudesta asti väljät luulin eka että etulaakerit on tarkoituksella vähä löysällä mutta välys oliki nivelissä. eka tankillisen jälkeen aloin kiristeleen paikkoja ni huomasin...
Avatar
whisky
4WD
Viestit: 162
Liittynyt: 28 Touko 2007 14:10
Paikkakunta: E-Pohjanmaa / Comanche 200 cc TL

Viesti Kirjoittaja whisky »

Voi olla tyhmäkin kysymys, mutta mikä tuon 200cc tl comanchen polttoaine "varoitusvalon" logiikka on? Välillä palaa tankki ollessa täynnä ja välillä taas ei. vai onko vain laitettu ledi tauluun, ku o kopsan pohjalle jäänyt ylimääräisiä :) Aattelis,että syttys ku polttoaine on loppumassa.
Jogi
4WD
Viestit: 148
Liittynyt: 27 Maalis 2007 19:57

Viesti Kirjoittaja Jogi »

whisky kirjoitti:Voi olla tyhmäkin kysymys, mutta mikä tuon 200cc tl comanchen polttoaine "varoitusvalon" logiikka on? Välillä palaa tankki ollessa täynnä ja välillä taas ei. vai onko vain laitettu ledi tauluun, ku o kopsan pohjalle jäänyt ylimääräisiä :) Aattelis,että syttys ku polttoaine on loppumassa.
Kyllä tuo itellä jotenkin toimii, yleensä kun on alkanut valo palamaan niin tankkiin on menny 4-5L benua..

Sulla on siis pikkusen viallinen anturi, takuuseen pitäs mennä..
TL Comanche 200cc..
lottesse1
2WD
Viestit: 57
Liittynyt: 14 Huhti 2007 20:11

Viesti Kirjoittaja lottesse1 »

mulla on semmonen luukku siinä tankissa mistä tiiraillaan sitä polttoaineen pinnankorkeutta.ku se valo ei ole toiminut koskaan.

laitoin muuten uuden sähköflektin ja vähän paksumman eli isomnpi tehoisen vanhan rikkinäisen tilalle. maksoi eletroniikka kaupassa 20eskoa ja puhaltaa paljon paremmin kun alkuperäinen.
Avatar
pro x 550
3WD
Viestit: 72
Liittynyt: 20 Huhti 2007 19:02
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja pro x 550 »

tuossa tutkailin nuita etupään puslia&niveliä ja tulin siihen tulokseen et kaikki vaihtoon :oops:
tasakaasu tappaa
suurimaa suuret toleranssin :lol:
Dinosaurus
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 05 Kesä 2007 13:12

Viesti Kirjoittaja Dinosaurus »

jalu78 kirjoitti:tiiän että jostai ettimällä saattas löytyä mutta kysympähän kuitenki että onko joku saanu ala/yläpalloja takuuseen ja oliko pitkä prosessi pitikö tapella. Mulla on näköjään ollu uudesta asti väljät luulin eka että etulaakerit on tarkoituksella vähä löysällä mutta välys oliki nivelissä. eka tankillisen jälkeen aloin kiristeleen paikkoja ni huomasin...
Mulla oli jus oma 3 viikkoa huollossa nivelten takia ja sain vain yhden uuden yläpallonivelen!! Varaosien saanti tökkii ja pahasti.
jalu78
3WD
Viestit: 81
Liittynyt: 08 Huhti 2007 19:46
Paikkakunta: Qsamo

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

tein stongaan 50mm raiserin ajoasento paranee pystympään ja sitämyötä vakauttaa ajettavuutta
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Tarviikos paljo modailla että ton crossi mallin sais meneen tälläsen n 50kilosen pojan alla 90km/h?Mikäs siinä kaasukahvassa on kun oon kuullu ettei se aukee kokonaan, entäs onko tossa crossi mallissa kureja?
PK
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 29 Huhti 2006 08:01

Viesti Kirjoittaja PK »

Jippanen kirjoitti:Tarviikos paljo modailla että ton crossi mallin sais meneen tälläsen n 50kilosen pojan alla 90km/h?Mikäs siinä kaasukahvassa on kun oon kuullu ettei se aukee kokonaan, entäs onko tossa crossi mallissa kureja?
Ei. Lue tämän aiheen kaikki sivut läpi, niin siinä ne.
Rusty
2WD
Viestit: 40
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:38
Mönkijä:: ValitetttavastiEiOle
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rusty »

Kuinka tiukalla tuo "automaattinen kiristin" teillä vetää nuo ketjut ja osuuko kiristimen runko ketjuihin?
_______________________________________
EX: Bashan BS200S-7 aka Alaska ATV200 aka Catbrier
http://kuvablogi.com/blog/6495
Tzorbas
4WD
Viestit: 232
Liittynyt: 04 Kesä 2005 12:57
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tzorbas »

Vaikea sitä on sanoa kuinka tiukalle, niin että ketjun joustoa jää tarpeeksi. Kerran on joutunu kiristään 500km aikana. Ei saa osua mikään ketjuihin. Onkohan sulla liikkunu takaakseli vai ohjuri ? Se ohjurin saa suoraan taittamalla. takaakselin pultit saattaa toisaalta pettää.
http://bashan-atv.com/ Hawai/Fude/Comanche/BomberCat sivusto.
Vastaa Viestiin