Joo onkos muilla ollut ongelmia iskareiden kanssa, huomasin tossa että edestä oikeanpuoleisesta tullu öljyt mäelle. Meikäläisen ajelutkin on ollu ihan tietä pitkin, eli ei oo röykytelty missään montulla ja kilometrejäkin vasta 2100. Lieneeköhän tuo mennä takuun piikkiin
jahas eippä muuta kuin että kun vertaa tuota derbiäisen alustan toimivuutta esim tuohon hyiseen kissaan ;oikeaan crossialustaan;niin kelvotontahan se on.
Mulla oikea etuiskari korkkas alle 1000 kilometrissä, uus tuli takuuseen. Takaiskari on mun mielestä ollut alusta asti tunnoton ja kaverin derbis on ihan sama juttu.
onko kukaan kokeillu laittaa takaiskaria jostain puretusta monttupyörästä, niitä kun tuntuu saavan noin 100e kelpo iskareita purkaamoilta. toisen pään kiinnityksen kans joutuu vaa tekee jotai virityksiä
otto83 kirjoitti:Mitä virkaa iskareiden alapään klikkeri säädöl on omas ne ei ainakaan liiku ees lekal.Mitä niitten pitäis säätää?
nii vai oliko siis kyseessä se rengas josta säädetään jousen esijännitys?
ei o vaimennuksen säätöi näis.
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
Jos pituus,jouston mitta ja esijännitys on kohillaan ni mikä ettei.
Kelkan keula voi olla aika paljon painavampi kuin derbin, eli kannattaa melkeen kokeilla paikalleen ennen ostoa.