Juup, öljyt on nyt vaihdatettu liikkeessä ja kevyemmät (20g) variaattorin rullat myös.
Oli toi variaattorin etulautasen mutteri (m14) taas tehtaan jäljiltä tautisen tiukassa kun korjaamolla yritettiin avata. Täydet paineet kompressoriin, momentti suurimmilleen ja ei auennut vaikka koneessa on vääntöä 320nM
Naapuri autokorjaamolta miehekkään kokoinen n. 10kg painava ja puoli metriä pitkä pulttipyssy lainaan ja sitten kokeileen :
Kuului murahdus ja mutteri aukesi
Takaisin laitettiin kiinni normipyssyllä niin saattaa saada aukikin jos joskus tien päällä tarvitsee.
Taas rullaa kevyesti vaikka on toi 16-piikkinen eturattaana
Originaalirullilla joutuu tinkimään kiihtyvyydestä tuon eturattaan kanssa.
mittarilukemassa 10200km mennään tällä hetkellä....
Ai juu, muutaman viikon sisällä pitäisi alkaa saamaan tuolta liikeketjulta eturattaita Kymco 250 MXU/KXR malleihin :
http://www.rebornbabies.fi/
Tilautin yhdestä ketjun liikkeestä 17-piikkistä ESJOT- merkkisenä niin meinasivat että ottavat keskusvarastoon 14,15,16,17-piikkiset versiot.
Aikataulusta ja hinnasta ei ollut varmuutta mutta Suomen Kymcon maahantuojalta ei edes saa 15-piikkistä isompaa.
Koodaavat ne ilmeisesti JT-SPROCKET:in koodilla eli tuolla kannattaa kysellä : JTF 1042.14 , tuo 14 on hammasluku.
