Taitaa Veskun, honda perheeseen, kuulua kovin se gern vinssi?
Ainakin sitä tarvittiin kun honda yritti (huomaa "yritti") samasta paikasta, jossa moto vietti yhden yön yli.
Mutta asiaan...
Nyt on moton moottorin voimansiirto linja on purettuna, ja luultavasti syy öljyn pääsemiseen variaattorin puolelle paljastui.
Syynä lienee on liian karkeasti koneistettu holkki, joka "syö" stefasta "huulen" eli sen tarkoituksen mukaisen, painetta pitävän reunan.
Stefa kuluu liiallisesti ja moottorin huohotuksen (männän liike kampikammiossa tekee, vuoroin, yli ja alipainetta) johdosta, päästää/ vuotaa, öljyt variaattorin puolelle.
Toivottavasti tämä "vika" koskee vain esisarjalaisia motoja. Eli uudemmissa on vika lienee korjattu.