Linhain variaattori keskustelut (yhdistetty ketju).
-
- 6WD
- Mönkijä:: Myyty...
Mulla on kevyemmät rullat ja jousi vaihdettu vakiolla rullakupilla ei ne mitään ihmeellisiä vaikuta,että turha odottaa et linkku siitä paljooka muuttuis ehkä inan paranee kiihtyvyys ja huiput max.muutaman kilsan näin siis mulla,et mun mielestä turha maksaa 240€ oikeastaan ei mistään.Jousi ja rullat löytyy vaikka waarilta noin neljäsosa hinnalla ja vaikutus on liki samaa luokkaa kun virivarilla.linkussa nopeus hirvittää ainoastaan jos peruutat kaasu pohjassa,tuntuu et se kulkee pakilla joku 200km/h
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
- Jaws
- 4WD
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 800 -06 L7e
Itse itselleni vastaten, ongelma ratkesi. Eli variaattorikoppa tuli avattua ja tutkittua, yllättävän helppo homma oli, odotin että varmasti jotain menee pieleen...Tee4elonen kirjoitti:Variaattoriin liittyen, on tuo oma linkku 300 alkanu tekemään lähdössä sellaista, että heti kun paikaltaan kierroksia nostaa niin kytkin puree kiinni niin että oikein nykäisee.Aikaisemmin lähti minusta ihan pehmeästi, nyt saa varovasti painaa kaasua jotta saa nätisti lähtemään. Jos painaa paikaltaan kaasun oitis pohjaan, kierrokset eivät ehdi nousta hädin tuskin 2000 päälle, kun kytkin nappasee kiinni. Mitäköhän vattua?
![]()
Kellään vastaavaa ollut? Linkku siis on 300 4X4 juhlamalli.
Sieltähän vika löytyi kun sai kytkimen esiin, käpälien kosketuspinnat aivan lasittuneet, ilmeisesti saaneet vähän siipeensä maastossa. Savua on kytkimestä joskus noussut...

Ei muuta ku hiomapaperilla pinnat karheaksi ja paineilmalla pölyt pois. Siitä kehästä mihin kytkinpalat vastaavat(en tiedä virallista nimeä

Tuo linkun vaihteisto on muuten aivan percstä, pakki on aivan liian rankka. Jos joutuu näreessä pahaan paikkaan, josta ei pääse kuin pakilla pois, niin savu senkun nousee kytkimestä kun huudattaa esim. kuopasta ylös. Kiinalaista laatusuunnittelua.

Motorheaven taitaa myydä... Elämyscenterin valtuuttama liike. http://www.motorheaven.fi/
Linhai 300cc 4x4 -06 tl
- Akkis
- 2WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
Varin remmi luistaa
Onko havaintoa muilla, kun ajaa vasen puoli vesirapakkoon vähänkin kovemmalla vauhdilla, niin alkaa remmi luistaa.
Pitää oikein irroitella toi koppa. En noin yht'äkkiä päässyt käsitykseen mistä vesi menee pesään. Oikean puolen pyörät saa mennä vaikka kuinka syvään vauhdilla, niin siltikää ei ko. ilmiötä ole. Pienellä vauhdilla saa myös vas. puoli sukeltaa.

Ei taidolla vaan tuurilla...
-
- 6WD
siellä varikopassa on keskellä alhaalla reikä suoraan sisälle,menisköhän sieltä mä pystyn kyllä ajamaan vauhdilla vedestä läpi mut jos ajaa hiljaa niin sit tulee sama ongelma
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- 6WD
Totahan vois koittaa,jatkuvasti tulee vastaan semmosia paikkoja missä on vettä paljon ja muut menee yli ja minä etin kohdan missä on vähemmän vettä taidanpa ottaa työn alle heti huomenna
nääh...ziisusteippiä vaan sauman kohtaan koko varikopan ympäri ja hyvin pitää pikku uinnit. Ja kun laittaa vielä sitä hopeista, että varmasti näkyy, on katu-uskottavuuskin kunnossa.Akkis kirjoitti:Aattelin ite kans värkätä vähän tiivistettä väliin. Sais vaan ensin hoideltua sen haljenneen muovin.

Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
Never Settle For Second Best.
Pariuraa
- Akkis
- 2WD
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE
No perskeles, siinähän se on.Darth kirjoitti:nääh...ziisusteippiä vaan sauman kohtaan koko varikopan ympäri ja hyvin pitää pikku uinnit. Ja kun laittaa vielä sitä hopeista, että varmasti näkyy, on katu-uskottavuuskin kunnossa.Akkis kirjoitti:Aattelin ite kans värkätä vähän tiivistettä väliin. Sais vaan ensin hoideltua sen haljenneen muovin.

Ei taidolla vaan tuurilla...