Tulipa se rasvanippakin laitettua taka-akselipesään. Oli helppo homma ja itse tein sen ihan irottamatta koko mötikkää. Porauspurut tulivat hiljaa poratessa varsin mainiosti ulos. Tässä rautalangasta väännettynä ao. tapahtuma.
0. 6mm nippa.
1. poraus 3mm poralla vaakasuunnassa pikkusen yli nipan kierteiden syvyyden, eli ei läpi vielä.
2. poraus 5.5mm poralla nipan kierteiden syvyyteen.
3. poraus 6mm poralla n. 1-2mm, auttaa nippaa lähtemään kierteille.
4. kevyt poraus viisteiden poisto esim. 8-9mm poranterällä.
5. poraus 3mm terällä hiljakseen että päästään läpi, tämä varovasti että puruja ei mene akselipesään, tyyliin kevyt poraus, kurkistus, poraus, kurkistus, jne. kunnes saatu reikä aikaiseksi.
6. putsataan poraus tähteet reijästä (jääneet siihen isomman reijän kohdalle, ei puhalleta niitä sitten sinne sisään

)
7. nippa huulille ja sopivasti tukitulla hylsyllä kierretään sisään. (normaalisti nippa uppoaa hylsyyn, itse laitoin pikkasen paperia hylsyn pohjalle tukoksi) HUOM. tämä on sarjassamme itsekierteytystä, tuntui nippa hyvin uppoavan tuohon alumiiniin.
Siinä se, nyt on itselläni kysymys että millaiset rasvat tuonne voi laittaa, käykö moly pohjainen? Ja miten paljon? (Kunnes tursuu stefan välistä vai vähempikin?)
TL Comanche 200cc..