King quadin tuntemuksia

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Ootko havainnut, että keräis sohjoa/jäätä tukivarsiin? Koneviestin testin mukaan Suzuki keräsi runsaasti lunta, onko väite totta? Ilmeisesti kun loskaa jäätyy tarpeeksi, sekin voi rikkoa suojakumit?
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Kyllä varsinki takapää kerrää lunta ja sohojua kiitettävästi, se pittää paikansa, mutta tämä suojakumi hajos eestä, johon se lumi ei kerävy.
Tosin tarkemman katselemisen jäläkeen huomasin että takapään suojakumien lemmarit, joilla kumi on kiinni on löystyny ja pikkusen kumet on lähteny irti, ne pittää laittaa samalla kertaa kuntoon ko vaihtaa etupään suojakumen.
Koneviestin testisä oli jotaki epäkohtia mikkä otti silimään tuon kingin osalta, muista en tiiä, kun en oo päässy näkehen pollea enkä kawasakia.
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
viltsu
Noppeli

Viesti Kirjoittaja viltsu »

jaska se taisi lauantaina ajella kalajoella kahen kelkan kanssa 8-tien reunaa kalajoelle päin ; :wink:
jaska
6WD

Kyllä näin oli :lol:
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

Kyllä auton suojakumit passaa, otat vain rikkoontuneen mukaan ja varaosatiskille. Kattelette myyjän kanssa minkä on samanlainen, vertailkaa niitä. Mitään käytetyyjä ei kannata ostaa, sanoohan nyt järkikin sen.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

amis kirjoitti:Ootko havainnut, että keräis sohjoa/jäätä tukivarsiin? Koneviestin testin mukaan Suzuki keräsi runsaasti lunta, onko väite totta? Ilmeisesti kun loskaa jäätyy tarpeeksi, sekin voi rikkoa suojakumit?
kyllä luulen että joka vehkeeseen näinä kuukausina jää tota sohjoo ja lunta noihin tukivarsiin.

tai oikeastaan mulle jää sitä lunta etuakselien muovisuojan taakse.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
kukkumyy
Tracks

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

Mulla ainakin on Pollessa lunta ja jäätä sekä edessä että takana juuri niiden suojamuovien ansiosta.
Muuten se ehkä varisis helpommin pois mutta suojamuovit pitää sen paikallaan.

Takana varsinkin jarru puoli kerää lunta ja jäätä ja on aika v:mäinen putsata kun ahdas jarrun vuoksi.
Lämmin talli taasen hoitais kyllä sen putsauksen kun vain olis.
blue Honda Trx
Tracks

sama juttu muuten minullakin,oikea takapuoli lumet sulaa ja jäätyy kun pakokaasut tulee siihen.pitkillä jää-reissuilla sitä on aika reippaasti.
kukkumyy
Tracks

Juu, pakokaasut sulattaa oikeaa puolta aika hyvin. Mutta jarru on ongelmallinen putsata ja muistaakseni se on vasemmalla.
blue Honda Trx
Tracks

kukkumyy kirjoitti:Juu, pakokaasut sulattaa oikeaa puolta aika hyvin. Mutta jarru on ongelmallinen putsata ja muistaakseni se on vasemmalla.
juu pollella pitää kaikki olla toispuoleista...hehee :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

(vitsi)
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Vasemmalla se on vain Kukulla,kaikilla muilla oikealla.Lumi on todellinen ongelma jäätyessään tukivarsiin.Kesällä saman efektin antaa turve(voi jopa syttyä)ja risut/kepit.Aina tauolla kannattaa tarkistaa tilanne.Aina upotuksen jälkeen kannattaa tukivarret puhdistaa. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
sammy
Kunniajäsen!!!
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Viesti:

Peruutusvaihde juttuja!

Viesti Kirjoittaja sammy »

:!: :!: :!: Onko kenelläkään Kingin omistajalla mitään ongelmia peruutusvaihteiden kanssa :?: Mielenkiintoinen vaan tuo jaskan huollosta palautettu Suzuki, että sellasia oireita sai kaupanpäälle. Suzuki on ainakin jenkeissä joutunut pieneen pyöritykseen peruutusvaihde vikojen takia, lukekaa itese asiasta: http://www.highlifter.com/ubbthreads/sh ... e=0#895601

Näitä juttuja on paljon eri foorumeissa, atvconnectionin foorumista löytyy myös juttua ongelmista. :!: :!: :!:

Sammy
jaska
6WD

Mun KQ:ssä ei oo ollu tuon huolto tapaturman jäläkeen muita ongelmia.. ja tuo merkkivalo ongelma mikä mulla oli, johtu luultavasti siittä, kun samalla kertaa 1000km huollosa otettiin vinssi pois (joka meni takkuu huoltoon) ja tämän vinssin poistamisen jäläkeen ongelma tuli esille. Mutta kun laitettiin vinssi takasi, niin ongelma poistu :roll: ei vilikkunu valot ennään niinkö anttilasa, vaan vaihteet ja merkkivalot on pelannu sen jäläkeen oikein :lol:
Luultavasti vika johtu jostain maajotusjohosta yms. vastaavasta virta häiriöstä :x (missään vaiheesa vaihteisa ei oo ollu vikkaa)
Yritin lukia nuita juttuja tuolta lontoolaisilta sivuilta, mutta empä ymmärtäny tarpeeksi hyvin :P
kukkumyy
Tracks

atc/v-81 kirjoitti:Vasemmalla se on vain Kukulla,kaikilla muilla oikealla.Lumi on todellinen ongelma jäätyessään tukivarsiin.Kesällä saman efektin antaa turve(voi jopa syttyä)ja risut/kepit.Aina tauolla kannattaa tarkistaa tilanne.Aina upotuksen jälkeen kannattaa tukivarret puhdistaa. :wink:
Sorry Kuva juu on se oikealla. Aina ei voi muistaa.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

kukkumyy kirjoitti:
atc/v-81 kirjoitti:Vasemmalla se on vain Kukulla,kaikilla muilla oikealla.Lumi on todellinen ongelma jäätyessään tukivarsiin.Kesällä saman efektin antaa turve(voi jopa syttyä)ja risut/kepit.Aina tauolla kannattaa tarkistaa tilanne.Aina upotuksen jälkeen kannattaa tukivarret puhdistaa. :wink:
Sorry Kuva juu on se oikealla. Aina ei voi muistaa.
Tota noin nii nii, jos mä nyt oikein ymmärsin niin kyse oli takajarrusta ja pakoputkesta? 330 Magnumissa putki on oikealla mutta jarru vasemmalla...
Vastaa Viestiin