Minkä alan osaajia löytyy?

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vastaa Viestiin
siilisika
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siilisika »

Koko työelämä on mennyt kahta hommaa tehdessä. Mutta pääasiassa olen ollut turvallisuusalalla 17 vuotta. Nykyään leipä irtoaa valtiolta konnien päiväkodissa ja lisäksi omaa yritystoimintaa on vielä teknisten turvalaitteiden puolella, niiden kanssa kun on tullut puuhattua jo yli 15 vuotta.
Eli jos ongelmia hälyttimen tai videovalvonnan kanssa niin asiassa voi lähestyä vaikkapa yvllä. :?:
(Kissaharrastaja)
Molemmat mustia ja nelivetoisia:
Arctic Cat 650 H1
Toyota Celica -92 Carlos Sainz limited edition
Jii
2WD
Mönkijä:: Arctic Cat 550 efi TR

Viesti Kirjoittaja Jii »

Yrittäjä puualalla. Teen ja myyn kaiken mallisia ikkunoita kaikkiin rakennuksiin. Myös asennettuna lähiseudulle - ehkä kauemmaksikin. Kysy tarjousta jos rakennat.
Tuotetietoja: www.jiiri-ikkunat.fi

Menipä mainostamiseksi... :wink:
juhakone
6WD
Mönkijä:: Arctic cat 650 v2

Viesti Kirjoittaja juhakone »

Panimoteollisuudessa tuli oltua jokunen vuosi oluen merkeissä :) Ja nyt ajoneuvoihin yritän sähköjä suunnitella..
lamer
6WD
Mönkijä:: can am

Viesti Kirjoittaja lamer »

Minä etsin raaka-aineen koruihin ja muihin mihin kultaa tarvitaan. Tällä hetkellä tutkitaan helsingissä uuden metron tulevia kulkureittejä --> kallio lujuus tutkimuksia, eli olen kairaaja. Koulutukseltani olen laitos sähköasentaja ja olenpa tehnyt tatuointejakin joskus.
Viksma
6WD
Mönkijä:: ei olaa

Viesti Kirjoittaja Viksma »

Oppsopimuskoulutuksessa kaivinkoneenkuljettajaksi.
Tykkään hommast ku saa paljon aikaan hetkessä, näkee oman työnsä jäljen, kukaan ei oo vieres pälättämäs jotai paskaa, ei tartte hikoilla lapion varressa, jne..

Nii, ja pääasiassa siis talonpohjia, salaojituksia, pihoja, yms..
whisky
4WD

Viesti Kirjoittaja whisky »

Tietoliikenne
Niku
2WD
Mönkijä:: Yamaha 450 YFZ

Viesti Kirjoittaja Niku »

Pinnoittaja.Eli kumimies,pinnotan kuorma-auton renkaita ja samalla toimin huoltomiehenä euromasterilla.3 vuoro työtä....
Team NOICE RACING 666
Village Wheelers
JK83
Noppeli

Viesti Kirjoittaja JK83 »

Ammatti autoasentaja, mut en onneksi niissä hommissa vaan käyttömies terästehtaalla eli rautaruukilla. 5-vuorotyö. Ja mönkijällä ajellaan lunta odotellessa.. (kelkkamiäs)
teukka salama
2WD

Viesti Kirjoittaja teukka salama »

Ammatti taidosta voidaan olla montaa mieltä, mutta nykyään oon muovi miehenä. Elikkä teen elintarvike kalvoa mihin saa juustot,makkarat, pizzat yms. pakattua. Tätä tehnyt vajaaa 10.v ja kolmessa vuorossa, nyt kaipailis päivä töitä jostain muusta hommasta, ei oo perheellisen eikä kenenkään muunkaan hommaa olla vuoro töissä :twisted:
JK83
Noppeli

Viesti Kirjoittaja JK83 »

teukka salama kirjoitti:...Tätä tehnyt vajaaa 10.v ja kolmessa vuorossa, nyt kaipailis päivä töitä jostain muusta hommasta, ei oo perheellisen eikä kenenkään muunkaan hommaa olla vuoro töissä :twisted:
Tuo väittämä ei kyllä koske 5-vuoroa. Paljon enemmän vapaa-aikaa mitä päivävuorossa ja parempi liksa.. En vaihtaisi pois vaikka päivävuorosta saisi saman palkan..
Cf-äijä
2WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cf-äijä »

Öljypoltinasentaja......Kuivurien kanssa olen pelannut paljon.Aikaisemmin 25v lukkoseppänä,josta hommasta on jäänyt murtohälyyttimien asennus........
Catti-äijä , (exCf-äijä)
Hiace 4wd,VW 1600 TL,Suzuki 1300 GXSR,
Artic Cat
http://Cf-aija.kuvablogi.com
Zurg
3WD
Paikkakunta: Nokia Mopo:Honda CBR1000F, Mönkijä: itsellä ei nyt mitään lapsilla kazuma 110cc, sekä crossi 70cc.

Viesti Kirjoittaja Zurg »

kimmop kirjoitti:itsellä ammatti nimike on vähintäänkin miehekäs, voiko tätä edes nauramatta kirjoittaa eli lähihoitaja. lanssilla ajelen työkseni niin sovitaan että sairaankuljettaja.
Nohnoh... ei ammatti miestä pahenna ellei...
Itse Psykiaatrinen sairaanhoitaja :lol:
--Joka kuuseen kurkottaa, se käpyjä näkee--
jupe79
3WD

Viesti Kirjoittaja jupe79 »

maitoa tuolta tisseistä nykin. Harratan kaikenlaista koneiden rakentelua ja vaeltamista. Tätä nykyään värkkään yötäpäivää kuivurin polttimen kanssa kun ei meinaa palaa.
jalu78
3WD

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

automeikkari ja kirvesmies
nikkjy-6
2WD
Mönkijä:: Renegade 800 xxc

Viesti Kirjoittaja nikkjy-6 »

Myyntiedustaja Würth
Vastaa Viestiin