Koko työelämä on mennyt kahta hommaa tehdessä. Mutta pääasiassa olen ollut turvallisuusalalla 17 vuotta. Nykyään leipä irtoaa valtiolta konnien päiväkodissa ja lisäksi omaa yritystoimintaa on vielä teknisten turvalaitteiden puolella, niiden kanssa kun on tullut puuhattua jo yli 15 vuotta.
Eli jos ongelmia hälyttimen tai videovalvonnan kanssa niin asiassa voi lähestyä vaikkapa yvllä.
(Kissaharrastaja)
Molemmat mustia ja nelivetoisia:
Arctic Cat 650 H1
Toyota Celica -92 Carlos Sainz limited edition
Yrittäjä puualalla. Teen ja myyn kaiken mallisia ikkunoita kaikkiin rakennuksiin. Myös asennettuna lähiseudulle - ehkä kauemmaksikin. Kysy tarjousta jos rakennat.
Tuotetietoja: www.jiiri-ikkunat.fi
Minä etsin raaka-aineen koruihin ja muihin mihin kultaa tarvitaan. Tällä hetkellä tutkitaan helsingissä uuden metron tulevia kulkureittejä --> kallio lujuus tutkimuksia, eli olen kairaaja. Koulutukseltani olen laitos sähköasentaja ja olenpa tehnyt tatuointejakin joskus.
Oppsopimuskoulutuksessa kaivinkoneenkuljettajaksi.
Tykkään hommast ku saa paljon aikaan hetkessä, näkee oman työnsä jäljen, kukaan ei oo vieres pälättämäs jotai paskaa, ei tartte hikoilla lapion varressa, jne..
Nii, ja pääasiassa siis talonpohjia, salaojituksia, pihoja, yms..
Ammatti autoasentaja, mut en onneksi niissä hommissa vaan käyttömies terästehtaalla eli rautaruukilla. 5-vuorotyö. Ja mönkijällä ajellaan lunta odotellessa.. (kelkkamiäs)
Ammatti taidosta voidaan olla montaa mieltä, mutta nykyään oon muovi miehenä. Elikkä teen elintarvike kalvoa mihin saa juustot,makkarat, pizzat yms. pakattua. Tätä tehnyt vajaaa 10.v ja kolmessa vuorossa, nyt kaipailis päivä töitä jostain muusta hommasta, ei oo perheellisen eikä kenenkään muunkaan hommaa olla vuoro töissä
teukka salama kirjoitti:...Tätä tehnyt vajaaa 10.v ja kolmessa vuorossa, nyt kaipailis päivä töitä jostain muusta hommasta, ei oo perheellisen eikä kenenkään muunkaan hommaa olla vuoro töissä
Tuo väittämä ei kyllä koske 5-vuoroa. Paljon enemmän vapaa-aikaa mitä päivävuorossa ja parempi liksa.. En vaihtaisi pois vaikka päivävuorosta saisi saman palkan..
kimmop kirjoitti:itsellä ammatti nimike on vähintäänkin miehekäs, voiko tätä edes nauramatta kirjoittaa eli lähihoitaja. lanssilla ajelen työkseni niin sovitaan että sairaankuljettaja.
Nohnoh... ei ammatti miestä pahenna ellei...
Itse Psykiaatrinen sairaanhoitaja
maitoa tuolta tisseistä nykin. Harratan kaikenlaista koneiden rakentelua ja vaeltamista. Tätä nykyään värkkään yötäpäivää kuivurin polttimen kanssa kun ei meinaa palaa.