Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut
ok pitää tilata kasa ja kokeilla..
vastaako tuo alkuperäistä eli 97.5 suutin ->KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN
EBC-KJ97.5 vai KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN
EBC-KJ97 (kumpi noista)
ja
tuo olis 110 suutin -> KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN
EBC-KJ110
tuo OLIS 112,5suutin ->KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN
EBC-KJ112.5
passaako nuo kummatkin pääsuuttimiksi ku on KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN JA SIT KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN??
Riittääkö vaan et tilaan tuol KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN nimikkeellä?ettei tule turhia ostoksia...
vastaako tuo alkuperäistä eli 97.5 suutin ->KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN
EBC-KJ97.5 vai KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN
EBC-KJ97 (kumpi noista)
ja
tuo olis 110 suutin -> KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN
EBC-KJ110
tuo OLIS 112,5suutin ->KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN
EBC-KJ112.5
passaako nuo kummatkin pääsuuttimiksi ku on KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN JA SIT KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN??
Riittääkö vaan et tilaan tuol KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN nimikkeellä?ettei tule turhia ostoksia...
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ok.pitää huomenna tilata ja testailla.TN kirjoitti:Passaa kummatkin. Itseltänikin löytyy samaiset.veltsu_ kirjoitti:tuo olis 110 suutin -> KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN
EBC-KJ110
tuo OLIS 112,5suutin ->KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN
EBC-KJ112.5
passaako nuo kummatkin pääsuuttimiksi ku on KEIHIN SUUTIN URAKANTAINEN JA SIT KEIHIN SLOT PÄÄSUUTIN??
minkälaiseen arvoon olette säätänyt tyhjäkäynti kierrokset
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Käytössä on pari viikkoa vanha tieliikenne Comanche 200cc.
Perästä kuuluu ajettaessa aivan järkyttävää kolinaa, ja epäilin jo syyksi tuota jarrulevyä, mutta ilmeisesti "uiva rakenne" tekee jonkunlaista kolinaa anyway.
Mutta miten tämä jarrulevyn kiristysmutteri kuuluu kiristää? Jarrulevyhän kiristyy, jos isoa mutteria kiristää takaa katsottuna oikealle päin. Tällöinhän mutteri kiilaa itsensä sokkaa vasten ja levy kiristyy laakeripesää vasten. Kuuluuko siis kiristää ihan jämptiksi vai jätetäänkö välystä? Mutteria vasemmalle ruuvattaessa levyhän jää ihan vapaaksi...
Perästä kuuluu ajettaessa aivan järkyttävää kolinaa, ja epäilin jo syyksi tuota jarrulevyä, mutta ilmeisesti "uiva rakenne" tekee jonkunlaista kolinaa anyway.
Mutta miten tämä jarrulevyn kiristysmutteri kuuluu kiristää? Jarrulevyhän kiristyy, jos isoa mutteria kiristää takaa katsottuna oikealle päin. Tällöinhän mutteri kiilaa itsensä sokkaa vasten ja levy kiristyy laakeripesää vasten. Kuuluuko siis kiristää ihan jämptiksi vai jätetäänkö välystä? Mutteria vasemmalle ruuvattaessa levyhän jää ihan vapaaksi...
NikoN kirjoitti:Käytössä on pari viikkoa vanha tieliikenne Comanche 200cc.
Perästä kuuluu ajettaessa aivan järkyttävää kolinaa, ja epäilin jo syyksi tuota jarrulevyä, mutta ilmeisesti "uiva rakenne" tekee jonkunlaista kolinaa anyway.
Mutta miten tämä jarrulevyn kiristysmutteri kuuluu kiristää? Jarrulevyhän kiristyy, jos isoa mutteria kiristää takaa katsottuna oikealle päin. Tällöinhän mutteri kiilaa itsensä sokkaa vasten ja levy kiristyy laakeripesää vasten. Kuuluuko siis kiristää ihan jämptiksi vai jätetäänkö välystä? Mutteria vasemmalle ruuvattaessa levyhän jää ihan vapaaksi...
tostakin on omat keskustelut jo... haulla löytyypi ainaski.. siel korjausohjeet jotka vissiinki toimii.. pitäs itekki fixata toi kolina..
saleee
Täältä löytyy "vorppi" nimimerkin runoilema ohje.NikoN kirjoitti:Käytössä on pari viikkoa vanha tieliikenne Comanche 200cc.
Perästä kuuluu ajettaessa aivan järkyttävää kolinaa, ja epäilin jo syyksi tuota jarrulevyä, mutta ilmeisesti "uiva rakenne" tekee jonkunlaista kolinaa anyway.
Mutta miten tämä jarrulevyn kiristysmutteri kuuluu kiristää? Jarrulevyhän kiristyy, jos isoa mutteria kiristää takaa katsottuna oikealle päin. Tällöinhän mutteri kiilaa itsensä sokkaa vasten ja levy kiristyy laakeripesää vasten. Kuuluuko siis kiristää ihan jämptiksi vai jätetäänkö välystä? Mutteria vasemmalle ruuvattaessa levyhän jää ihan vapaaksi...
Itse rakentelin ohjeen mukaan, ja kirjoitusten perusteella muutama muukin on kyseistä konstia käyttänyt. Toimii.
jees postiluukkuun tipahti suuttimet,pitäis koht ruveta rassailee tilasin samalla 50 tyhjäkäyntisuuttimen mut jos laitan tuon 110 tai 112,5suuttimen niin onko tarvista laittaa isompaa tyhjäkäyntisuutinta ja jos ei niin minkä kokoluokan pääsuuttimessa vaatii jo tuon isomman tyhjäkäyntisuuttimen??112,5 suuttimessä mihin kohtaa olette säätäny neulan puoleen väliinkö??entä oletteko ottanut sen pikku sokan pois??monta kierrosta olette säätänyt seosta??
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Jep, kiitti vinkistä, täytyy koittaa tuota.TN kirjoitti:Täältä löytyy "vorppi" nimimerkin runoilema ohje.NikoN kirjoitti:Käytössä on pari viikkoa vanha tieliikenne Comanche 200cc.
Perästä kuuluu ajettaessa aivan järkyttävää kolinaa, ja epäilin jo syyksi tuota jarrulevyä, mutta ilmeisesti "uiva rakenne" tekee jonkunlaista kolinaa anyway.
Mutta miten tämä jarrulevyn kiristysmutteri kuuluu kiristää? Jarrulevyhän kiristyy, jos isoa mutteria kiristää takaa katsottuna oikealle päin. Tällöinhän mutteri kiilaa itsensä sokkaa vasten ja levy kiristyy laakeripesää vasten. Kuuluuko siis kiristää ihan jämptiksi vai jätetäänkö välystä? Mutteria vasemmalle ruuvattaessa levyhän jää ihan vapaaksi...
Itse rakentelin ohjeen mukaan, ja kirjoitusten perusteella muutama muukin on kyseistä konstia käyttänyt. Toimii.
Tästä viestiketjusta alkaa oleen aika toivoton löytää enää tiettyä kohtaa. Haku-toimintokin löytää yleensä liikaa vastauksia....Olis pitäny alunperin olla oma area näille kinuski-bashan vehkeille, ja sinne sitten aiheeseen sopivia topicceja kuten jarrujen parantelu, tukivarsimuutokset, kaasutin yms...
...
oletteko huomanneet hawaijin erittäin heikot etuakselit? mulla mennyt jo 3etuakselia en tiedä mistä johtuu onkohan ollut liian hepposta/pehmosta materiaalia.
onko joku teettänyt itse niitä vai onko joku muu paikka mikä myisi vähän vahvempia akseleita.
onko joku teettänyt itse niitä vai onko joku muu paikka mikä myisi vähän vahvempia akseleita.
ebay
Olen hankkimassa mönikjää ja ajattelin että kannattaiskohan bashani hankkia ebaystä? hinnat on katumallilla 1050euroa +n.200euroa toimituskulut, eli tietääkö joku paljonko verot? ym.. maksut? ja mitä papereita tarvii että saa kilpiin? tuleekohan yhtään halvemmaks? mistäs muuten sais halvimmalla kilvissä olevan pelin? ei noita tunnu oikein käytettynä olevan ja jos on niin hinnat on kalliimpia kuin uuden.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Ostaisitko tuotteen näkemättä ja tietämättä miten takuuasiat jne hoidetaan kotimarkkinassa? Tonni ei tietenkään ole ihan mahdottoman suuri raha, mutta en minä laittaisi sellaista summaa kiinni, ilman tietoa jälkimarkkinoinnin hoidosta.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
no prkele vakio suuttimet oli ja pistin 110 paikoilleen kun stormilta ei tullu sitä 112,5 minkä myös tilasin kaikki paikat on puhtaana ja neulaa liikutellu ylös ja alas silti vaan boo ku vääntää kaasua.joko ilmanputsarin niitä reikiä peitellä tai sit isompi/uus bensa suodatin vaihtaa tai ohittaa bensa hana porata tuota hanaa ei voi ku letkun paikat oli eri tasoilla ja huoltoo soitin niin sanovat et se poraus päti vanhempaa malliin...
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
Käsitinköhän oikein et tuon läppämallin takia en ole oikein saanu säätöihin,kun aikasemmin kirjotin et ku ryyppyä vähän antaa niin kierrokset lähtee heti mukaan mut sit ajos ei pelaa eli pistän sen ryypyn siihe asentoo et tyhjäkäynnil kun on ja vääntää kaasua niin kierrokset lähtee heti mukaan sit säädän neulan sokkaa niin et toimii myös kun ajaa??nyt on 110suutin paikoillaan ja sokka keskellä,kumpaaha suuntaa kannattais laittaa ylös vai alas??jotain ilman saanti ongelmaa tai jotain siin on ku hanan, bensafilsun ym ym oon tarkistanut ja kaikki pitäis olla...X-Race kirjoitti:Ryyppy on köyhää läppämallia, eli vain rajoittaa ilman saantia.
ex cpi xs250
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
ex Comanche cross 200cc
http://kuvablogi.com/blog/28959/
http://www.villenrengasjakone.fi/
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Malttia vaan, teille on työn alla oma osio valmistajat kohtaan.NikoN kirjoitti: Tästä viestiketjusta alkaa oleen aika toivoton löytää enää tiettyä kohtaa. Haku-toimintokin löytää yleensä liikaa vastauksia....Olis pitäny alunperin olla oma area näille kinuski-bashan vehkeille, ja sinne sitten aiheeseen sopivia topicceja kuten jarrujen parantelu, tukivarsimuutokset, kaasutin yms...
Nyt TEILTÄ kaivataan nimi ehdoitusta kun samaa kampetta myydään usealla eri nimellä.
Katsokaa tämä

Viimeksi muokannut vaughan, 04 Loka 2007 21:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa