Kokemuksia uudesta GRIZZLY 700 fi:stä
- tompula
- 4WD
- Viestit: 134
- Liittynyt: 08 Maalis 2005 20:57
- Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs
- Paikkakunta: Nokia
Oli näytillä erikoisversio MAXPO-07 näyttelyssä ja sisältää Öhlinssit lisäsäiliöllä joka nurkkaan, pohjapanssarit pohjaan ja tukivarsiin ( ilmeisesti kuitua, ei muovia ? ), tais olla 28" gummit alumiinivalsseilla ja WARN-vinssi. Ja myyjä puhui hintaluokkaa n. 4 donaa, että niinkuin koheltaja kehui, melkein iskarien hinnalla, tosin ei saa harrastaa kun on valmis sarja. Tämä on siis optiona ostettavissa. Tampereelle on tulossa koeajopeli näillä varusteilla.
Takuu on 5 v. maastovehkeillä ja tieliikennepeleillä 2 v. ( edellyttää huoltoja takuuaikana )
Tämä siis vierestä katsellen ja myyjää haastatellen.
Takuu on 5 v. maastovehkeillä ja tieliikennepeleillä 2 v. ( edellyttää huoltoja takuuaikana )
Tämä siis vierestä katsellen ja myyjää haastatellen.
Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
Näin noviisina tuntuu siltä että ei kaipaa sen kummempaa kuin mitä vakiona sisältää. Alla 27" BearClaw. Ainakin itse sain sen nousemaan ojasta paikassa jossa piti nousta seisomaan tarakan reunalle ettei pudonnut kyydistä tai kipannut kompijää selälleen. Voihan toki olla että enemmän ajaneet kaipaa vielä jotain piristystä... Kuskin elopaino aatamin asussa on kolminumeroisen puolella, joten massaakin on hiukan liikuteltavana.
... Grizzly 700 FI ...
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 06 Syys 2007 06:40
27" BearClaw on siitä kiva rengas välitysten osalta että se on normi metsäpaineilla lähempänä 26" rengasta kuin 27"kumia. Sitten kun laitetaan kilo ilmaa niin tilanne muuttuu...runner kirjoitti:Näin noviisina tuntuu siltä että ei kaipaa sen kummempaa kuin mitä vakiona sisältää. Alla 27" BearClaw.

Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Viestit: 565
- Liittynyt: 18 Huhti 2006 23:00
- Mönkijä:: Dinli 904
- Paikkakunta: Vantaa / Suonojärvi
Onko kukaan viel ehtiny tehä 700 snokkeleitä. Minä kun tykkään upottamisesta niin semmoset rakennan kun omani saan hankittua. (Ainakin katsominen on mukavaa
) Onko vaikee ja ennen kaikkea koneen ja perien huohottimet, missä sijaitsevat?

Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
- Logibear
- Tracks
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 11 Helmi 2006 08:02
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
En ole tehnyt mutta sen verran olen katteita irrotellu ja huomannu että ei ylempänä voi nuo ilman otot ja huohotukset olla vakiona. Variaattorin ilmanotto on heti mittariston alla kuten huohotinletkujen päätkin. Ilmanputsari on siinä "tankkikumpareen" alla heti, korkeimmalla mahdollisella kohtaa. Kyllä joutuu upottamaan tankoa myöten ennenkuin hörppää mutta toisaalta on varmaan helppo tehdä sorkkelitkin kun ei pitkästi tarvii jatkaa rööriä 

- JaMaHi
- 6WD
- Viestit: 711
- Liittynyt: 15 Joulu 2006 22:00
- Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700 FI SE MR
- Paikkakunta: Halsua-City, Keskipohjanmaa
- Viesti:
Sopivassa (tyypillisessä) asennossa hörppää jammu kyllä vähän turhan helposti. Jos ajat niin, että keula menee muutamaks sekunniks kokonaan veden alle, alkaa kyllä remmi luistaan.Logibear kirjoitti:En ole tehnyt mutta sen verran olen katteita irrotellu ja huomannu että ei ylempänä voi nuo ilman otot ja huohotukset olla vakiona. Variaattorin ilmanotto on heti mittariston alla kuten huohotinletkujen päätkin. Ilmanputsari on siinä "tankkikumpareen" alla heti, korkeimmalla mahdollisella kohtaa. Kyllä joutuu upottamaan tankoa myöten ennenkuin hörppää mutta toisaalta on varmaan helppo tehdä sorkkelitkin kun ei pitkästi tarvii jatkaa rööriä
Snorkkeleiden teko ei pitäis olla mikään kova homma, jos on vaan hyvää materiaalia.
Tietenkin alkuperäinen lookki vähän kärsii, mutta sehän on vain positiivaista

Itse olen tuumaillut vetää koneen ilmanoton ja varin poistoilmanputken penkintakaa ylös n.300-400mm. Ilmanputsarin joutuu melkeimpä sijoittaa snorkkeliin..ainakin kohtalaisen helppo ratkaisu ja estää roiskeveden pääsyn putkiin.
Varin ilmanotto sitten mittariston edestä ja perien ja koneen huoharit samaan putkeen. Pitäis pelittää.
Pitää muistaa laittaa snorkkelien päihin muhvit, että saa jatkaa jos on tarvetta


Voin laitella kokemuksia jos joskuspäivänä saan nuo värkätyksi toimintaan.
Liikaa on sopivasti!!!
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
http://kuvablogi.com/blog/5356/ -Kuvia pääasiassa pärisevistä. Päivitetty 9.8.08
Jamahi ja muut...
Ei muutakuin jatkoa vaan 4,2metriä saa olla ajoneuvo suomessa korkea. Sen jälkeen pitää anoo erikoisluvat
Maastossa ei rajoja ja haittaa korkeudesta tekee snorkkelit vaan taipuisasta putkesta jos ei lasketa perässä vedettäviä sähkö-japuhelinlankoja mukaan haitaksi
Jappa
Ei muutakuin jatkoa vaan 4,2metriä saa olla ajoneuvo suomessa korkea. Sen jälkeen pitää anoo erikoisluvat


Jappa
LINHAI TOIMIII VARMASTI...
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti
... ainakin seuraavaan korjaukseen asti

Oiskohan tällänen satsi mitään. http://www.yaskyatv.com/prod/in/snork.htmlHeze.R kirjoitti:Onko kukaan viel ehtiny tehä 700 snokkeleitä. Minä kun tykkään upottamisesta niin semmoset rakennan kun omani saan hankittua. (Ainakin katsominen on mukavaa) Onko vaikee ja ennen kaikkea koneen ja perien huohottimet, missä sijaitsevat?
Tänään otin pois pakoputkesta kipinäsihdin, ja laitoin uuden laipan ja siihen 32mm sisämitaltaan olevan käyrän. Kun kävin koeajolla, niin tuntui uskomattomalta sen vaikutus. Pers dyno sanoi että kiihtyvyys parani aivan uusiin ulottovuuksiin. Siihen saattoi vaikuttaa tuo muhkea jylinä mikä putken päästä tuli ilmoille ja tuntui oikein rinnassa tärinänä.