Kokemuksia uudesta GRIZZLY 700 fi:stä
No, tuo Jamppi mulle pualeks vuadeks niin saan mä ne kepit johonkin säätöihin saan
Ei kai noissa mitään ihmeellistä ole, kilauta ensin MP-Racingiin ja kysäise sieltä miten saa mitäkin ominaisuutta säädettyä klikkereistä. Eikös ne lisä säiliölliset klikkerisäätöiset iskarit ole? Jos klikkereissä ei riitä säätöalueet niin sitten iskarit pitää shimata uudestaan että niistä saa mieleiset.

Ei kai noissa mitään ihmeellistä ole, kilauta ensin MP-Racingiin ja kysäise sieltä miten saa mitäkin ominaisuutta säädettyä klikkereistä. Eikös ne lisä säiliölliset klikkerisäätöiset iskarit ole? Jos klikkereissä ei riitä säätöalueet niin sitten iskarit pitää shimata uudestaan että niistä saa mieleiset.
Kylätason mönkijäkuski
No enhän mä Canaa sulle siksi aikaa anna, pitää mulla olla täällä toinen ajokki että pääsee välillä vertaamaan etten säädä sun värkkiä omaa paremmaksi
Välttämättä jousi ei ole jäykkä vaan vaimentimen puristusvaimennus, silloin lähtee paikat hampaista joka montussa. Itse asiassa jousta et edes pysty säätämään jäykemmälle tai löysemmälle vaan ainoastaan säätää ajoneuvon korkeutta
Jousen jäykkyys muutetaan jousta vaihtamalla.
Jos sieltä löytyy klikkerit niin niitä ruuvailemalla pitäisi saada iskunvaimennus pintaherkemmäksi. Monessa maastopelissä on huomattu että puristusvaimennus saa olla aika olematon että alustasta saa miellyttävän kivikossa/kannikossa.
Jos siinä ei ole klikkerisäätöjä niin sitten iskunvaimennus pitää säätää pajalla uudella shimmauksella. Vaikee sanoa mitä pitäisi shimmaukselle tehdä mutta oletan että puristusvaimennus on liian kova ja sitä pitäisi vähentää.


Välttämättä jousi ei ole jäykkä vaan vaimentimen puristusvaimennus, silloin lähtee paikat hampaista joka montussa. Itse asiassa jousta et edes pysty säätämään jäykemmälle tai löysemmälle vaan ainoastaan säätää ajoneuvon korkeutta

Jos sieltä löytyy klikkerit niin niitä ruuvailemalla pitäisi saada iskunvaimennus pintaherkemmäksi. Monessa maastopelissä on huomattu että puristusvaimennus saa olla aika olematon että alustasta saa miellyttävän kivikossa/kannikossa.
Jos siinä ei ole klikkerisäätöjä niin sitten iskunvaimennus pitää säätää pajalla uudella shimmauksella. Vaikee sanoa mitä pitäisi shimmaukselle tehdä mutta oletan että puristusvaimennus on liian kova ja sitä pitäisi vähentää.
Kylätason mönkijäkuski
Mites onks äijät huomannu sellasta ilmiötä tossa 700 et nostaa toista taka kulmaa tosi herkästi?
En tosin ole jäykentänyt etu jousien säätöä kun tällänen kukka keppi kun meikäläinen (185cm/70kg) ei jaksa oikeen jäykällä säädollä toimia! Siis konen alusta
Meinasin jos ottais kallistuksen vakaajan pois niin auttais taka renkaiden maassa pysymiseen, vaikka ei se itse ongelmaan vaikuta kun etu kulma taittuu alle! Onks joku ottanu kallistuksen vakajaa pois jammusta, itte otin aikoinaan motosta ja autto maastossa kun oli aina molemmat taka tassut maassa, mutta nopeessa ajossa aiheutti pään vaivaa kun ei meinannu pysyy pystyssä!
Ja vielä yks, tuntuu aika kiikkerältä sivusuunnassa onko joku levittänyt jammuansa.
Mulle tuli uudet itp:n vanteet mut ei ne taida juuri levittää sitä, joten täytyy varmaan tehdä levike palat jos ei ala tuntumaan vakaammalta!
Sopiiks eteen 7,5 tuumaaa levee vanne vakio off setillä, onks kokemusta/tietoa?
En tosin ole jäykentänyt etu jousien säätöä kun tällänen kukka keppi kun meikäläinen (185cm/70kg) ei jaksa oikeen jäykällä säädollä toimia! Siis konen alusta
Meinasin jos ottais kallistuksen vakaajan pois niin auttais taka renkaiden maassa pysymiseen, vaikka ei se itse ongelmaan vaikuta kun etu kulma taittuu alle! Onks joku ottanu kallistuksen vakajaa pois jammusta, itte otin aikoinaan motosta ja autto maastossa kun oli aina molemmat taka tassut maassa, mutta nopeessa ajossa aiheutti pään vaivaa kun ei meinannu pysyy pystyssä!
Ja vielä yks, tuntuu aika kiikkerältä sivusuunnassa onko joku levittänyt jammuansa.
Mulle tuli uudet itp:n vanteet mut ei ne taida juuri levittää sitä, joten täytyy varmaan tehdä levike palat jos ei ala tuntumaan vakaammalta!
Sopiiks eteen 7,5 tuumaaa levee vanne vakio off setillä, onks kokemusta/tietoa?
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
- rulez
- Tracks
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 13 Tammi 2005 21:32
- Paikkakunta: Vimpeli Mönkijä: Yamaha grizzly 700 SE -08
- Viesti:
Huomattu on tuo kallistelu Vakiorenkailla sempä takia nuo ei alla montaakymmentä minuuttia vanhennukkaa !velho kirjoitti:Mites onks äijät huomannu sellasta ilmiötä tossa 700 et nostaa toista taka kulmaa tosi herkästi?
En tosin ole jäykentänyt etu jousien säätöä kun tällänen kukka keppi kun meikäläinen (185cm/70kg) ei jaksa oikeen jäykällä säädollä toimia! Siis konen alusta
Ja vielä yks, tuntuu aika kiikkerältä sivusuunnassa onko joku levittänyt jammuansa.
Mulle tuli uudet itp:n vanteet mut ei ne taida juuri levittää sitä, joten täytyy varmaan tehdä levike palat jos ei ala tuntumaan vakaammalta!
ite oon samaa kokoluokkaa laitoin ITP C5 alut ja näille mudzillan 28" rattaat muuttu peli täysin ei nosta enää takarengasta ja kiikkeryys on tiessään eli leveyttäkin tuli tuolla setillä reippaasti lisää !
Niin ja löysäsin vielä jousien säädön löysimpään asentoon nyt on mieluinen ei vielä pehmeydeltään pollen luokkaa mutta muuten käytökseltään samanmoinen eli ei kallistele ja pyörät pysyy maassa niinku pitääki !
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
Itselläkin tuntuu kodiakissa että etupää taittuu mutkissa alle. Edessä olen laittanut jouset jäykimpään asentoon ja takana löysimmässä (jäykkäperä). Sais silti edessä olla jäykempi ja takana löysempi. Ei nuo jouset edes paljoa painu tälläisen 60kg kuskin alla. puolen baarin rengaspaineilla on vielä jotenkin ajettava, mutta nyt kun on 0.25 baaria niin on kyllä karsea laite
maastossa sen sijaan on hieman parempi ja pehmeämpi 


Olen omaani erittäin tyytyväinen, vakio 700fi + vinssi
Ero esim, 450/660Kodiak/Grizzly on valtava, ne ketkä ovat ajaneet tietävät.
Ero esim, 450/660Kodiak/Grizzly on valtava, ne ketkä ovat ajaneet tietävät.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ä.
- rulez
- Tracks
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 13 Tammi 2005 21:32
- Paikkakunta: Vimpeli Mönkijä: Yamaha grizzly 700 SE -08
- Viesti:
timog oli tuolla 700:sella telavehkeellä ajanut hieman pitemmätkin pätkät toivottavasti lukoo tämän ja TÄSMENTÄÄ !
jotain huomiota mitä muistan hänen kertonee niin kevyt ohjata
tajuton etenemiskyky ei pudonnut kuoppiin ja mäkeä nous helposti siitä mistä rengasvehkeellä ei viiti kokeilla ! moitteita tulikin sitte tielläajosta jossa täryytti tajuttomasti ja oli vissii aika hallittematon peli kevyen ohjauksen takia 60km/h ei kuulemma tohtinu mittariin vetää sitte millää !!
sarjan merkkiä en muista mutta oli alla grizzlyn esittelypelissä josko timppa muistais enempi ja kertos jotain muuta jota saatoin uhohtaa !
jotain huomiota mitä muistan hänen kertonee niin kevyt ohjata

sarjan merkkiä en muista mutta oli alla grizzlyn esittelypelissä josko timppa muistais enempi ja kertos jotain muuta jota saatoin uhohtaa !
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09