Linhain kytkin

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
kumikeijo
6WD
Mönkijä:: YAMAHA Grizzly 700fi 4x4 eps

Linhain kytkin

Viesti Kirjoittaja kumikeijo »

Terve!
Olin tänään suolla mönkimässä ja tais kytkin palaa vähä tuli savuja sielt pihalle ja ei oikein kiihdy samalla lailla ku aikasemmin.Saako niitä kytkin paloja jotenkin korjattua esim.hiottua sitä pintaa niinku lasittumaa ja palaneen pois(on joskus tullu tehtyä sitä samaa auton jarrukengille)jos sitä nyt on vielä jäljellä?En ole vielä avannu sitä mut varmaan huomena tarvii.Mitä uus kytkin maksaa linkku 260:seen ja saako siihen pelkät palat vai pitääkö ostaa koko paketti?? :oops: :( :D ja eiks kaikissa linkuissa ole se isompi kokonen kytkin nykysin?
YAMAHA Grizzly 700fi 4x4 eps TL -08
rallimies
2WD

linhain kytkin

Viesti Kirjoittaja rallimies »

no niin juuri minullekin tapahtui eilen suolla paloi tuusan pas..si
soitin vehicle importtiin uusi kytkin maksaa noin 200e.
uusissa 260/300 linkun malleissa on kyllä vahvempi kytkin joskin näemmä
senkin saa palamaan,mietin samaa liimausta tulin vaan siihen tulokseen
että omasta kytkimestä ei kyllä tule kalua kun uusimalla,omaan kisaautoon uusin sintteripalat firmassa kitkaliimaus,ei maksa maltaita mutta perustuu siihen ettei noi kytkimet ole palanut paskaksi.
aina oppii jotain uutta,tietää nyt ainakin kuinka paljon uskaltaa vedättää ja milloin ottaa vinssin käteen.
kumikeijo
6WD

Ois pitäny joo ottaa vinssi vaan aikasemmin ni ei tarttis kytkintä nyt sit ostaa!!Se suo imasee kyl aika sitkeesti noi renkaat kiinni!!
rallimies
2WD

linkun kytkin

uusi kytkin taas kiinni,täytyy lähtee suolle kokeilemaan....
Tomppo
6WD
Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 HO-09 EU

Viesti Kirjoittaja Tomppo »

Kohtuu ripeesti sait uuden kytkimen. Hyvä niin, ja hommat jatkuu...
kumikeijo
6WD

Mulle tulee uus parin päivän sisällä.
Ei kyl ne kytkin palat näyttäny mitenkään ihmeellisiltä vähän oli jotain kulumista havaittavissa mut kello oli alkanu vähän sinertää.
rallimies
2WD

Tomppo kirjoitti:Kohtuu ripeesti sait uuden kytkimen. Hyvä niin, ja hommat jatkuu...
joo,150e.maksoi ja 20min kun oli paikallaan.iltasella käväsin kokeilemassa ja hyvin pelitti,vehicle importissa oli niitä hyllyssä.
undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

kumikeijo kirjoitti:Mulle tulee uus parin päivän sisällä.
Ei kyl ne kytkin palat näyttäny mitenkään ihmeellisiltä vähän oli jotain kulumista havaittavissa mut kello oli alkanu vähän sinertää.
mulla ei mun mielestä ollut paloissa mitään vikaa eikä kellokaan ole edes sinertävä,mutta niin vaan luistaa tiedä sitten onko se remmi vai kytkin mutta ihmeelliseltä tuntuu kun pienellä puolella möyriessä pitää ja isollakin kun lähtee kiihdyttämään mut kun ajaa jotain 40km/h ja painaa kaasun pohjaan niin johan kierrokset nousee ja joku luistaa ja alkaa ihan pikkuhiljaa kiihtyä ja saa kyllä kulkemään sen 70km/h mitä aina ennenkin mutta vinkkejä otetaan vastaan kiitos niistä jo etukäteen ja vielä vinkkiä mistä turun alueella sais ostettua remmin joka löytyis suoraan hyllystä(missä hinnoissa ovat)vai onko se aina tilaustavaraa???
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
kumikeijo
6WD

kyllä se autto kun vaihdoin kytkimen.Nyt kiihtyy samalla lailla ku aikasemmin.Makso 69e+11e postikulut.
usa
6WD
Mönkijä:: ac 650 v2

Viesti Kirjoittaja usa »

undis-73 kirjoitti:
mulla ei mun mielestä ollut paloissa mitään vikaa eikä kellokaan ole edes sinertävä,mutta niin vaan luistaa tiedä sitten onko se remmi vai kytkin mutta ihmeelliseltä tuntuu kun pienellä puolella möyriessä pitää ja isollakin kun lähtee kiihdyttämään mut kun ajaa jotain 40km/h ja painaa kaasun pohjaan niin johan kierrokset nousee ja joku luistaa ja alkaa ihan pikkuhiljaa kiihtyä ja saa kyllä kulkemään sen 70km/h mitä aina ennenkin mutta vinkkejä otetaan vastaan kiitos niistä jo etukäteen ja vielä vinkkiä mistä turun alueella sais ostettua remmin joka löytyis suoraan hyllystä(missä hinnoissa ovat)vai onko se aina tilaustavaraa???

soita tai käy kysäsemässä molitorista orikedolta . siellä ainakin myydään linkkuja ja olen itsekkin sieltä 1 kaasuvaijerin hakenu.
Akkis
2WD
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 450 IRS SE

Viesti Kirjoittaja Akkis »

undis-73 kirjoitti:
Saitko vikaa selville mistä moinen ilmiö johtui?? Tekee joskus tota samaa.
Ei taidolla vaan tuurilla...
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

Arvaus:

Remmipöly muuttanut variaattorissa olevan vaseliinin liian paksuksi?

Rullat eivät enään pääse liikkumaan notkeasti.

-M-
undis-73
6WD
Mönkijä:: Myyty...

Viesti Kirjoittaja undis-73 »

toi meura on ihme äijä arvaamaan,eli vika oli juurikin se ja samalla putsasin remmin ja variaattorin lautaset rasvanpoistoaineella ja katos vaan ei temppuile enää nyt on toiminut heinäkuusta asti eikä mitään ongelmia ole ollut :lol:
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

:D

Elikkä tuo vaseliinin vaihto pitäisi sisältyä huolto ohjelmaan.

Tässähän oli kaksi koulukuntaa, ensimmäinen vaatii vaseliiniin poistoa ja taisin olla yksin sitä mieltä, että pitää siellä se vaseliini olla.

Eipäs ole tullut mitään kommentteja kummastakaan variaatiosta, joten kumpanenkin luultavasti käy.

-M-
Vastaa Viestiin