Hoda trx 450 r

Keskustelua Honda mönkijöistä.
jj1984
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Touko 2008 18:32

Hoda trx 450 r

Viesti Kirjoittaja jj1984 »

Moro. Olisiko kellään tiedossa hyvää simmikarttaa 450 hondan iskareille crossikäyttöön tai paikkaa missä voisi iskarit käyttää, kun ei oikeen tuo vakiosäätö tahdo riittää ainakaan etupäässä.? :roll:
rescue73
6WD
Viestit: 423
Liittynyt: 03 Helmi 2006 21:50
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja rescue73 »

Otappa yhteyttä "Alpo" tunnuksella olevaan foorumilaiseen
>löytyypi apuja :wink:
Keltaiset: noppeli 450, RM-Z 250 ja RM85L, porkkanasorvaamosta SX65, GasGas 280TXT
alpo
6WD
Viestit: 287
Liittynyt: 02 Joulu 2005 21:47
Paikkakunta: himanka

Viesti Kirjoittaja alpo »

http://www.jhaarala.fi/ tuola on mun kepit tehty... nyt ne on aika hyvät. niitä tosin modifioitiin sen verran että ne piteni 1.5cm nii 2" pitemmillä tukivarsilla tuo toi 4cm lisää joustoa renkaalla.
reppana xxc
jj1984
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Touko 2008 18:32

Viesti Kirjoittaja jj1984 »

Ok pitääpä huomenna soitella sinne..
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

Vastaavasti jos Riihimäki on lähempänä, niin suosittelen paikaksi Topi Servicen. Kyseinen henkilö on toiminut vuosia MM-tason kaverien iskarien tekijänä.

http://www.yritysopas.com/tiedot/tmi-ja ... rvice.html
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
jj1984
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Touko 2008 18:32

Viesti Kirjoittaja jj1984 »

Onkos porukat mitä muuta iskarimerkkiä käyttäneet tai jonkun muun vehkeen pumppuja sovittaneet tuohon trx:sään kun ei noilla vakiopumpuilla kyllä oikeen mitään tee vaikka ne on käytetty simmattavana.?
rescue73
6WD
Viestit: 423
Liittynyt: 03 Helmi 2006 21:50
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja rescue73 »

No onko liian pintakovat vai? >se korjaantuupi vauhdilla :wink:
Näytti se eilettäin ihan mukavasti menevän orkkis tolpilla tuo Alpon laite.
Keltaiset: noppeli 450, RM-Z 250 ja RM85L, porkkanasorvaamosta SX65, GasGas 280TXT
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

jj1984 kirjoitti:Onkos porukat mitä muuta iskarimerkkiä käyttäneet tai jonkun muun vehkeen pumppuja sovittaneet tuohon trx:sään kun ei noilla vakiopumpuilla kyllä oikeen mitään tee vaikka ne on käytetty simmattavana.?
Kyllähän Hondassa vakiona varsin hyvät iskarit on kun ne vaan on oikein säädetty ja vielä shimmattu oikein.
Jos sitten haluaa viedä homman uudelle tasolle, niin sitten pitää vaihtaa tukivarret long travel-mallisiksi ja laittaa 20" iskarit alle.
Tuollaisia kokoonpanoja on muutamia tehty, yhdet Reigerin pitkillä iskareilla ja parit Elkan Eliteillä.
Taakse sitten linkuston vaihto ja saman sarjan iskari. Ja jos noista vielä pitää parantaa, niin seuraava vaihtoehto on ryhtyä ammattilaiskuskiksi tai opetella säätämään niitä iskareita.
Täytyy kuitenkin muistaa että alkuperäisen shimmaaminen ja säätäminen ei maksa paljoa, mutta noi LT-kamat lasketaan sitten jo tonneissa. Eli paljonko olet valmis siihen sijoittamaan?
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
alpo
6WD
Viestit: 287
Liittynyt: 02 Joulu 2005 21:47
Paikkakunta: himanka

Viesti Kirjoittaja alpo »

laita vähä tietoja että mikä mättää, nii koitetaan porukalla taikinoida.
onko vakio tukivarret?... pohojaako? pomppiiko? pierettääkö?
minkälainen sen pitäis olla? etupääkö vaan tökkii vai molemmat?
reppana xxc
jj1984
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Touko 2008 18:32

Viesti Kirjoittaja jj1984 »

Ne on kylllä auttamatta liian pehmeät vaikka säädöt vääntää ihan tappiin.. Käytin ne tuolla J-Haaralla huollossa ja simmattavana se sanoi et ei niistä parempaa enää saa tehtyä. Kun tuo minun laite menee melkeen joka hypyssä pohjaanlyöntikumeihin asti. Niin ja on vakiotukivarret. Keula saisi olla ainakin jokun verran kantavampi mitä se nyt on peräpää o ihan ok.
Avatar
Marco71
Tracks
Viestit: 986
Liittynyt: 22 Marras 2005 23:18
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco71 »

jj1984 kirjoitti:Ne on kylllä auttamatta liian pehmeät vaikka säädöt vääntää ihan tappiin.. Käytin ne tuolla J-Haaralla huollossa ja simmattavana se sanoi et ei niistä parempaa enää saa tehtyä. Kun tuo minun laite menee melkeen joka hypyssä pohjaanlyöntikumeihin asti. Niin ja on vakiotukivarret. Keula saisi olla ainakin jokun verran kantavampi mitä se nyt on peräpää o ihan ok.
Paljonko on kuskin paino? Voi siis tarvita vaan jousien vaihtoa jäykemmiksi.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
jj1984
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Touko 2008 18:32

Viesti Kirjoittaja jj1984 »

Siinä se 75 kg paikeilla pyörii..
alpo
6WD
Viestit: 287
Liittynyt: 02 Joulu 2005 21:47
Paikkakunta: himanka

Viesti Kirjoittaja alpo »

kyllä mulla kestää rytkiä aika lujasti vastapattiinki vaikka on pitemmät tukivarret eli iskarin tarvii olla mun järkeilyn mukaan sillon jäykempi koska vipuvarsi kasvaa. misäpäin ajelet jos vaikka satuttais samalle radalle joskus nii vois vähä vertailla
reppana xxc
jj1984
Noppeli
Viestit: 10
Liittynyt: 18 Touko 2008 18:32

Viesti Kirjoittaja jj1984 »

Ei kyllä minulla kestä vetää vastapattiin varmaan ranteet katkeis jos niin tekis.! Jos hyppy tulee tasaselle niin pohjaan paukkuu että tuntuu.. Täällä Kiteellä päin ajelen ja meidän rata on vielä pehmyt hiekka rata.
Vastaa Viestiin