
Hoda trx 450 r
Hoda trx 450 r
Moro. Olisiko kellään tiedossa hyvää simmikarttaa 450 hondan iskareille crossikäyttöön tai paikkaa missä voisi iskarit käyttää, kun ei oikeen tuo vakiosäätö tahdo riittää ainakaan etupäässä.? 

http://www.jhaarala.fi/ tuola on mun kepit tehty... nyt ne on aika hyvät. niitä tosin modifioitiin sen verran että ne piteni 1.5cm nii 2" pitemmillä tukivarsilla tuo toi 4cm lisää joustoa renkaalla.
reppana xxc
Vastaavasti jos Riihimäki on lähempänä, niin suosittelen paikaksi Topi Servicen. Kyseinen henkilö on toiminut vuosia MM-tason kaverien iskarien tekijänä.
http://www.yritysopas.com/tiedot/tmi-ja ... rvice.html
http://www.yritysopas.com/tiedot/tmi-ja ... rvice.html
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Kyllähän Hondassa vakiona varsin hyvät iskarit on kun ne vaan on oikein säädetty ja vielä shimmattu oikein.jj1984 kirjoitti:Onkos porukat mitä muuta iskarimerkkiä käyttäneet tai jonkun muun vehkeen pumppuja sovittaneet tuohon trx:sään kun ei noilla vakiopumpuilla kyllä oikeen mitään tee vaikka ne on käytetty simmattavana.?
Jos sitten haluaa viedä homman uudelle tasolle, niin sitten pitää vaihtaa tukivarret long travel-mallisiksi ja laittaa 20" iskarit alle.
Tuollaisia kokoonpanoja on muutamia tehty, yhdet Reigerin pitkillä iskareilla ja parit Elkan Eliteillä.
Taakse sitten linkuston vaihto ja saman sarjan iskari. Ja jos noista vielä pitää parantaa, niin seuraava vaihtoehto on ryhtyä ammattilaiskuskiksi tai opetella säätämään niitä iskareita.
Täytyy kuitenkin muistaa että alkuperäisen shimmaaminen ja säätäminen ei maksa paljoa, mutta noi LT-kamat lasketaan sitten jo tonneissa. Eli paljonko olet valmis siihen sijoittamaan?
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
Ne on kylllä auttamatta liian pehmeät vaikka säädöt vääntää ihan tappiin.. Käytin ne tuolla J-Haaralla huollossa ja simmattavana se sanoi et ei niistä parempaa enää saa tehtyä. Kun tuo minun laite menee melkeen joka hypyssä pohjaanlyöntikumeihin asti. Niin ja on vakiotukivarret. Keula saisi olla ainakin jokun verran kantavampi mitä se nyt on peräpää o ihan ok.
Paljonko on kuskin paino? Voi siis tarvita vaan jousien vaihtoa jäykemmiksi.jj1984 kirjoitti:Ne on kylllä auttamatta liian pehmeät vaikka säädöt vääntää ihan tappiin.. Käytin ne tuolla J-Haaralla huollossa ja simmattavana se sanoi et ei niistä parempaa enää saa tehtyä. Kun tuo minun laite menee melkeen joka hypyssä pohjaanlyöntikumeihin asti. Niin ja on vakiotukivarret. Keula saisi olla ainakin jokun verran kantavampi mitä se nyt on peräpää o ihan ok.
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
-- Team Laine --
http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.