Rekisterikilven näkyvyys Canassa

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
mkn
6WD
Viestit: 308
Liittynyt: 02 Maalis 2006 22:20
Paikkakunta: Oulunseutu, Can-am Outlander 570 T3

Viesti Kirjoittaja mkn »

Kannattaa laittaa heti kunnolla se kilpi. On paljon ikävämpi virittää muutaman ojan ylityksen jälkeen aivan mutkille vääntynyttä kilpeä.
vaski
6WD
Viestit: 319
Liittynyt: 19 Maalis 2006 12:58
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja vaski »

Alkuperäinen alumiini kiinike taitoksen kohdalta poikki, roiskeläppä/vastaavaa kumilätkä siitä alas mihin kilpi kiinni.

Kilven alarunaan reilunmittaiset 6mm pultit läpi, takapuolelta nippusiteillä/rautlangalla taivutetaan akkukotelon alareunaan kiinni.

Lopputuloksena alkuperäispaikalla hieman alempana omansa kilvenvalon valaisemana oleva kilpi mikä ei haittaa koukun käyttöä lainkaan suojaten vielä akun takaapäin, jollei tuo vielä kelpaa aukaisee siteen/langan jolloin roikkuu pysyssä- kumma on jollei ala kelpaamaan. :wink:
Summarum
2WD
Viestit: 43
Liittynyt: 03 Touko 2008 07:38
Mönkijä:: Can Am 650 MAX

Viesti Kirjoittaja Summarum »

se viistoon akkua päin asennus on käytännöllinen jos meinaa ajaa muuallaki kuin vain tolla bitumilla, meinaa oma ehti mennä jo hiukka rupellille ennenkun uskoin edellä kirjottaneita...... näkyy mielestäni silti ihan tarpeeksi, vaikken virkavallan edustaja olekaan mut saas nähdä mitä nuo oikeat virkavallan edustajat meinaavat asiasta.... niillähän se valta on.
ei ainakaan vielä ole tullut kommenttia/maksukehoitusta....

semmosta tälläkertaa.
Avatar
msk383
6WD
Viestit: 344
Liittynyt: 07 Tammi 2007 13:20
Mönkijä:: BlackCat H2 / Scrambler 1k

Viesti Kirjoittaja msk383 »

Mikähän kilpifetissi näillä meidän yytseillä oikein on kun sain itsekin sakot kilvestä. Tosin kyseessä oli pärrän kilpi joka oli yli 30° kulmassa mutta alle 45°:n, ja siitähän se sakko sitten helähti. Sallittu kun on kuulemma tuo 30° ja se meidän kaikkien pitäisi tietää vaikka kilvet olisi kiinnitetty liikkeessä. Pykälä X ja momentti Y kun niin sanoo. Vttuiluksi meni puolin ja toisin. Kysyin kuitenkin lopuksi, että oliko tää tän arvoista.. No, kyseessä kun oli kyykkymopoja vihaaja kyttä niin oli kuulemma.
Atv Team Pumpulipersepojat
repa
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Huhti 2008 17:27
Paikkakunta: Lempäälä Mönkijät: Can-Am Outlander 400 Max, Polaris Phoenix

Viesti Kirjoittaja repa »

Pistin nyt sitten vääntäen alumiinista pidemmän levyn kilven alle ja alapäästä akkutelineeseen kiinni. Kilpi putosi noin 5 cm ja täytyy kyllä myöntää, että kyllähän se selkeästi paremmin näkyy kuin alkuperäisessä paikassa. Ei pitäisi olla poliiseilla enään sanomista :) Ja ei muuta kuin kovaa ajoa, kun on uudet öljyt koneessakin.

Niin ja kiitos vaan kaikille hyvistä vihjeistä, miten hommasta selvitään, kun on tällainen amatööri näiden hommien kanssa ;)
kate
6WD
Viestit: 341
Liittynyt: 14 Tammi 2006 21:47
Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Paikkakunta: kangasala

Viesti Kirjoittaja kate »

laitoin kans roiskeläppäkumin ylhäältä asti niin että kumi jäi valon alle ja siitä sitten alas akkutelineeseen kiinni.vähentää samalla valon tärinää ja toivottavasti kestää lamppu paremmin.
Vastaa Viestiin