Rekisterikilven näkyvyys Canassa
Alkuperäinen alumiini kiinike taitoksen kohdalta poikki, roiskeläppä/vastaavaa kumilätkä siitä alas mihin kilpi kiinni.
Kilven alarunaan reilunmittaiset 6mm pultit läpi, takapuolelta nippusiteillä/rautlangalla taivutetaan akkukotelon alareunaan kiinni.
Lopputuloksena alkuperäispaikalla hieman alempana omansa kilvenvalon valaisemana oleva kilpi mikä ei haittaa koukun käyttöä lainkaan suojaten vielä akun takaapäin, jollei tuo vielä kelpaa aukaisee siteen/langan jolloin roikkuu pysyssä- kumma on jollei ala kelpaamaan.
Kilven alarunaan reilunmittaiset 6mm pultit läpi, takapuolelta nippusiteillä/rautlangalla taivutetaan akkukotelon alareunaan kiinni.
Lopputuloksena alkuperäispaikalla hieman alempana omansa kilvenvalon valaisemana oleva kilpi mikä ei haittaa koukun käyttöä lainkaan suojaten vielä akun takaapäin, jollei tuo vielä kelpaa aukaisee siteen/langan jolloin roikkuu pysyssä- kumma on jollei ala kelpaamaan.

se viistoon akkua päin asennus on käytännöllinen jos meinaa ajaa muuallaki kuin vain tolla bitumilla, meinaa oma ehti mennä jo hiukka rupellille ennenkun uskoin edellä kirjottaneita...... näkyy mielestäni silti ihan tarpeeksi, vaikken virkavallan edustaja olekaan mut saas nähdä mitä nuo oikeat virkavallan edustajat meinaavat asiasta.... niillähän se valta on.
ei ainakaan vielä ole tullut kommenttia/maksukehoitusta....
semmosta tälläkertaa.
ei ainakaan vielä ole tullut kommenttia/maksukehoitusta....
semmosta tälläkertaa.
Mikähän kilpifetissi näillä meidän yytseillä oikein on kun sain itsekin sakot kilvestä. Tosin kyseessä oli pärrän kilpi joka oli yli 30° kulmassa mutta alle 45°:n, ja siitähän se sakko sitten helähti. Sallittu kun on kuulemma tuo 30° ja se meidän kaikkien pitäisi tietää vaikka kilvet olisi kiinnitetty liikkeessä. Pykälä X ja momentti Y kun niin sanoo. Vttuiluksi meni puolin ja toisin. Kysyin kuitenkin lopuksi, että oliko tää tän arvoista.. No, kyseessä kun oli kyykkymopoja vihaaja kyttä niin oli kuulemma.
Atv Team Pumpulipersepojat
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 26 Huhti 2008 17:27
- Paikkakunta: Lempäälä Mönkijät: Can-Am Outlander 400 Max, Polaris Phoenix
Pistin nyt sitten vääntäen alumiinista pidemmän levyn kilven alle ja alapäästä akkutelineeseen kiinni. Kilpi putosi noin 5 cm ja täytyy kyllä myöntää, että kyllähän se selkeästi paremmin näkyy kuin alkuperäisessä paikassa. Ei pitäisi olla poliiseilla enään sanomista
Ja ei muuta kuin kovaa ajoa, kun on uudet öljyt koneessakin.
Niin ja kiitos vaan kaikille hyvistä vihjeistä, miten hommasta selvitään, kun on tällainen amatööri näiden hommien kanssa

Niin ja kiitos vaan kaikille hyvistä vihjeistä, miten hommasta selvitään, kun on tällainen amatööri näiden hommien kanssa
