Moi immeiset! Tuli tänään ostettua tuollainen kvf750i. Siihen liittyen olisi muutama kysymys,kun uusi kawamies olen 1. BELT-valo palaa kokoajan,mikä vialla? 2. OVERRIDE-nappi, mitä tekee,milloin käyttää? Kiitos,jos viitsitte auttaa miestä mäessä
Belt valo on variremmin kuluneisuudesta ilmoittava valo, tai sitten on sata tuntia koneella jo ajettu. Override on pakin tehorajoituksen ohitus nappi. Eli napin kun pitää pohjassa niin menee takaperinkin niin että tuntuu.
Kawassa on sellainen juttu että kone lyö sen belt valon päälle n.sadan tunnin välein tai sitten kun remmi on kulunut liiaksi.
ATV frontierin sivulla on hyvä belt valon kuittaus ohje http://atvfrontier.com/Forums/viewtopic/t=31837.html
Jos valo palaa kokoajan on kyse ns. huoltovalosta joka syttyy n.100h välein. Jos taas valo vilkkuu on kyse hihnan vauriotumisesta jolloin myös koneen tehot putoaa. http://www.mmi.org/merrington/atv/files ... manual.pdf
Tuolta kun lataat tuon korjaamo oppaan niin löytyy konsti näihin valon nollaamiseen ja paljon muuhunkin!
Kiitos. Nyt eikun valoa nollaamaan ja testaamaan miten tuollainen menee tuolla metsässä/reitillä/jäällä. Pääseekö kenties sellaisiin paikkoihin ja vielä poiskin mihin ei yamahal menty.
Kunnon renkaat kun on alla niin menee kyllä uskomattoman hyvin lumessakin! Tuo Kawan variaattori on onneksi erilainen kuin esim. polariksessa. Kawassa hihna on niin sanotusti kokoajan kireällä. Ei kulu lähellekkään niin kuin perinteisessä variaattorissa. Jostain luin että joku on ajanut 22000km eikä ollut vielä hihnaa vaihtanut. Eikä pelkästään tiellä ajamista vaan kunnon kömpimistä.
Uudet renkaat alla. Kyl kömpi pirun hyvin,lumessa ja metsässä. Pari kertaa joutu pistää etuperän lukkoon et pääs pahanpaikan yli. Mittaristos välil vaan vilkku 2wd -> 4wd tekstit vaikka oli esim. 4wd päällä. Mistähän moinen johtuu?
Jälleen kerran vastaus löytyy amerikansivuilta, sieltä kannattaa aina ekaks kattoa. On kawasakin käyttäjiä meinaan pikkasen enemmän kuten myös tietoakin.
En ala suomentamaan, katopa ite http://atvfrontier.com/Forums/viewtopic/t=27382.html
Tramppas kirjoitti:Kunnon renkaat kun on alla niin menee kyllä uskomattoman hyvin lumessakin! Tuo Kawan variaattori on onneksi erilainen kuin esim. polariksessa. Kawassa hihna on niin sanotusti kokoajan kireällä. Ei kulu lähellekkään niin kuin perinteisessä variaattorissa. Jostain luin että joku on ajanut 22000km eikä ollut vielä hihnaa vaihtanut. Eikä pelkästään tiellä ajamista vaan kunnon kömpimistä.
niin kawan variaattori on kylläkin juurikin samanlainen kun polariksessa eli löysä remmi vari
nih..kawassahan onpi varikotelon päällä remmin kiristysservo,ilmeisesti sillä ei oo mitään toiminnallista merkitystä joidenkin mielestä.Käytännössä toimii moottorijarrutuksessa kuin uusien polariksien alamäkihidastin.Hitaassa ajossa todellakin pitää remmin kireällä,helppo ajaa luistattamatta.Kovemmassa kyydissä remmihän luonnollisesti pysyy kireellä.. Asiasta toiseen,moniko on brutesta poistanut kallistuksenvakaajan?.Omastani poistin ja vaikutus oli pelkästään positiivinen.Vm.2007:ssa ainakin niin tiukka alusta,ettei kaipaa kovissakaan kyydeissä sitä.Maastossa rupes elämään ihan eri lailla.Muuten bruten iskari/jousi-paketti on aika ala-arvonen,pilaa todella hyvän masiinan.Kevään mittaan ois tarkoitus päivitellä ja hakea parempaa.