Eipä ole päästöihin juuri mitään merkitystä, luulempa et juurikin tarkoitettu toimimaan tuon katin kans, esim. monissa autoissakin syötetään katille lisäilmaan et se "polttais" sen palamattoman seoksen ja näinollen katti ei kuumenis liikaa jne...jarski61 kirjoitti:Kiitoksia tiedosta! Enpä ala maahantuojaa sitten häiritsemään. Tuskin tuolla päästöjen kannaltakaan ratkaisevaa merkitystä lienee? Ilmeisesti sillä on tarkoitus "huijata" päästöjäkin pienemmäksi sekoittamalla puhdasta ilmaa pakosarjaan?
Edit1: Miten teillä on muuten nuo kumiosat kestäneet? Vetonivelen ja kardaanin kumit? Bensaletku? Mulla on 2-3 vetonivelen kumia vaseliinissa.
Vetarin kumit, varsinkin orggikset tuppaa hajoomaan aika nopeesti, maahantuojalla parempilaatuisia hyllyssä.
Mulla vaihdettu muistaakseni noita joku 6 kpl ja nyt olis taas vaihtoa edessä...
Samalla ku vetari on irti ni kannattaa vaihtaa ne molemmat samalla vaikka orggis ei olisikaan vielä rikki.
