SMC Wildcat 500
-
- 3WD
- Viestit: 89
- Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
- Mönkijä:: Trapper 700efi
- Paikkakunta: Nousiainen
Re: SMC Wildcat 500
Se imukurkkuun menevä alipaine letku kuuluu siihen automaattiseen bensa hanaan.Omasta purkasin koko hoidon pois ja käytän vain perinteistä hanaa.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Re: SMC Wildcat 500
[Quote = " msjn " ] Se imukurkkuun menevä alipaine letku kuuluu siihen automaattiseen bensa hanaan.Omasta purkasin Koko hoidon POI JA käytän turhaan perinteistä hanaa . [ / quote ]
Mites tukitko sen reijän mikä jäi siihen imukurkuun? ja otitko sieltä edestä sen mötikän pois? (sen mikä lähtee bensahanalta sinne eteen ja sieltä lähtee kaasarille?)
Mites tukitko sen reijän mikä jäi siihen imukurkuun? ja otitko sieltä edestä sen mötikän pois? (sen mikä lähtee bensahanalta sinne eteen ja sieltä lähtee kaasarille?)
- JJP
- Tracks
- Viestit: 2521
- Liittynyt: 09 Maalis 2008 21:50
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: SMC Wildcat 500
En oo jaksanut tutkia että mitä hyötyä tosta koko rakennelmasta on.msjn kirjoitti:Se imukurkkuun menevä alipaine letku kuuluu siihen automaattiseen bensa hanaan.Omasta purkasin koko hoidon pois ja käytän vain perinteistä hanaa.
Tietääkö joku kertoa lyhyesti?
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
-
- 3WD
- Viestit: 89
- Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
- Mönkijä:: Trapper 700efi
- Paikkakunta: Nousiainen
Re: SMC Wildcat 500
Tukin sen reijän letkun pätkällä jonka tulppasin liimatulla pultilla ja vielä klemmarilla. Otin sen mötikän pois ja lyhensin bensa letkun sopivaksi menemään suoraan kaasariin. Syy miksi tämän laitoksen purin oli se että varatankilla ei tuntunut saavan kunnolla bensaa. Vaihdoin kyllä myöhemmin bensaletkun tukevampaan malliin kun tuntui olevan aika pehmeä tuo alkuperäinen.kille666 kirjoitti:[Quote = " msjn " ] Se imukurkkuun menevä alipaine letku kuuluu siihen automaattiseen bensa hanaan.Omasta purkasin Koko hoidon POI JA käytän turhaan perinteistä hanaa . [ / quote ]
Mites tukitko sen reijän mikä jäi siihen imukurkuun? ja otitko sieltä edestä sen mötikän pois? (sen mikä lähtee bensahanalta sinne eteen ja sieltä lähtee kaasarille?)
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
-
- 3WD
- Viestit: 89
- Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
- Mönkijä:: Trapper 700efi
- Paikkakunta: Nousiainen
Re: SMC Wildcat 500
Eipä siinä muuta ole kuin se ettei tarvi sulkea pikku kätösin bensa hanaa. Alipaine aukaisee sen kun starttaa.JJP kirjoitti:En oo jaksanut tutkia että mitä hyötyä tosta koko rakennelmasta on.msjn kirjoitti:Se imukurkkuun menevä alipaine letku kuuluu siihen automaattiseen bensa hanaan.Omasta purkasin koko hoidon pois ja käytän vain perinteistä hanaa.
Tietääkö joku kertoa lyhyesti?
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
- JJP
- Tracks
- Viestit: 2521
- Liittynyt: 09 Maalis 2008 21:50
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: SMC Wildcat 500
Näinpä kans oletin ettei siinä ole mitään sen kummallisempaa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
-
- 3WD
- Viestit: 91
- Liittynyt: 25 Touko 2010 23:50
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
- Paikkakunta: Salo
Re: SMC Wildcat 500
MoroJiikoo811 kirjoitti:Ihan tiekäyttöön peli tulis...ei oikein ole päätä raalla hyppimiseenMites tollanen 100km siirtymä asfalttitietä taittuis RE:llä, varmaan ei optimaalisin laite tollaseen mutta onko se pakkopullaa vai ajaako mielikseen?
Itse ostin tuon perus mallin ja en voi kun suositella myös sitä. Ostin samalla spacerit joka kulmaan, joten melkeen saman levyinen kuin RE ja samalla ostin vielä katurengaskierroksen vanteineen ja hinta jäi silti alle RE:n

Vähän aikaa vierähtänyt kun täällä viimeksi kävin, mutta nyt voisin putkesta laittaa kuvan. Asensin sen tuolleen vähän vinoon katteiden suuntaisesti



-
- 3WD
- Viestit: 91
- Liittynyt: 25 Touko 2010 23:50
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
- Paikkakunta: Salo
Re: SMC Wildcat 500
Moro taas.
Voisiko joku auttaa, jolla on dynojetin setti kiinni?? Millä pääsuuttimella oikeesti menee parhaiten ja kuinka paljon ilmaruuvi auki ja missä asennossa neula??
Itse laitoin tuon 175 pääsuuttimen ja 3 -kierrosta ohjeiden mukaisesti ilmaruuvia auki. Neula oli toiseksi ylimmässä vaossa, mutta ei tuntunut toimivan noilla asetuksilla. Kokeilin nostaa neulaa yhdellä pykäläällä (eli 3:teen vakoon prikka) ja parani vähän, mutta paukkuu ja nykii vieläkin. Varsinkin täydellä kaasulla mönkkäri nytkähtelee. Ennen nostoa katsoin tulppaakin ja se oli erittäin vaalean harmaa, eli tuntuisi käyvän laihalla?
Vai olisiko 150-160 pääsuutin parempi vaihtoehto? Harmittavan vaikea säätää tuota kaasaria, kun on niin vaikeassa paikassa.
Voisiko joku auttaa, jolla on dynojetin setti kiinni?? Millä pääsuuttimella oikeesti menee parhaiten ja kuinka paljon ilmaruuvi auki ja missä asennossa neula??
Itse laitoin tuon 175 pääsuuttimen ja 3 -kierrosta ohjeiden mukaisesti ilmaruuvia auki. Neula oli toiseksi ylimmässä vaossa, mutta ei tuntunut toimivan noilla asetuksilla. Kokeilin nostaa neulaa yhdellä pykäläällä (eli 3:teen vakoon prikka) ja parani vähän, mutta paukkuu ja nykii vieläkin. Varsinkin täydellä kaasulla mönkkäri nytkähtelee. Ennen nostoa katsoin tulppaakin ja se oli erittäin vaalean harmaa, eli tuntuisi käyvän laihalla?
Vai olisiko 150-160 pääsuutin parempi vaihtoehto? Harmittavan vaikea säätää tuota kaasaria, kun on niin vaikeassa paikassa.
Re: SMC Wildcat 500
Onkos sulla vakio ilmanputsari kiinni? jos on niin vaihda vapaasti hengittävään systeemiin silloin pitäis toimia...MakeClick kirjoitti:Moro taas.
Voisiko joku auttaa, jolla on dynojetin setti kiinni?? Millä pääsuuttimella oikeesti menee parhaiten ja kuinka paljon ilmaruuvi auki ja missä asennossa neula??
Itse laitoin tuon 175 pääsuuttimen ja 3 -kierrosta ohjeiden mukaisesti ilmaruuvia auki. Neula oli toiseksi ylimmässä vaossa, mutta ei tuntunut toimivan noilla asetuksilla. Kokeilin nostaa neulaa yhdellä pykäläällä (eli 3:teen vakoon prikka) ja parani vähän, mutta paukkuu ja nykii vieläkin. Varsinkin täydellä kaasulla mönkkäri nytkähtelee. Ennen nostoa katsoin tulppaakin ja se oli erittäin vaalean harmaa, eli tuntuisi käyvän laihalla?
Vai olisiko 150-160 pääsuutin parempi vaihtoehto? Harmittavan vaikea säätää tuota kaasaria, kun on niin vaikeassa paikassa.
-
- 3WD
- Viestit: 91
- Liittynyt: 25 Touko 2010 23:50
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
- Paikkakunta: Salo
Re: SMC Wildcat 500
Onhan se, kun tuntuu olevan jo isompi mitä polaris predatorissa.. Voiko se olla ilman saannista kiinni :O?kille666 kirjoitti:Onkos sulla vakio ilmanputsari kiinni? jos on niin vaihda vapaasti hengittävään systeemiin silloin pitäis toimia...MakeClick kirjoitti:Moro taas.
Voisiko joku auttaa, jolla on dynojetin setti kiinni?? Millä pääsuuttimella oikeesti menee parhaiten ja kuinka paljon ilmaruuvi auki ja missä asennossa neula??
Itse laitoin tuon 175 pääsuuttimen ja 3 -kierrosta ohjeiden mukaisesti ilmaruuvia auki. Neula oli toiseksi ylimmässä vaossa, mutta ei tuntunut toimivan noilla asetuksilla. Kokeilin nostaa neulaa yhdellä pykäläällä (eli 3:teen vakoon prikka) ja parani vähän, mutta paukkuu ja nykii vieläkin. Varsinkin täydellä kaasulla mönkkäri nytkähtelee. Ennen nostoa katsoin tulppaakin ja se oli erittäin vaalean harmaa, eli tuntuisi käyvän laihalla?
Vai olisiko 150-160 pääsuutin parempi vaihtoehto? Harmittavan vaikea säätää tuota kaasaria, kun on niin vaikeassa paikassa.
Re: SMC Wildcat 500
Ainakin mitä nyt muut on tällä foorumilla sanonut niin se johtuu siitä ilmanputsarista..MakeClick kirjoitti:Onhan se, kun tuntuu olevan jo isompi mitä polaris predatorissa.. Voiko se olla ilman saannista kiinni :O?kille666 kirjoitti:Onkos sulla vakio ilmanputsari kiinni? jos on niin vaihda vapaasti hengittävään systeemiin silloin pitäis toimia...MakeClick kirjoitti:Moro taas.
Voisiko joku auttaa, jolla on dynojetin setti kiinni?? Millä pääsuuttimella oikeesti menee parhaiten ja kuinka paljon ilmaruuvi auki ja missä asennossa neula??
Itse laitoin tuon 175 pääsuuttimen ja 3 -kierrosta ohjeiden mukaisesti ilmaruuvia auki. Neula oli toiseksi ylimmässä vaossa, mutta ei tuntunut toimivan noilla asetuksilla. Kokeilin nostaa neulaa yhdellä pykäläällä (eli 3:teen vakoon prikka) ja parani vähän, mutta paukkuu ja nykii vieläkin. Varsinkin täydellä kaasulla mönkkäri nytkähtelee. Ennen nostoa katsoin tulppaakin ja se oli erittäin vaalean harmaa, eli tuntuisi käyvän laihalla?
Vai olisiko 150-160 pääsuutin parempi vaihtoehto? Harmittavan vaikea säätää tuota kaasaria, kun on niin vaikeassa paikassa.
Re: SMC Wildcat 500
Isompaa suutinta ja äkkiä jos tulppa näyttää tollaselta eli laihallahan se käy. Ja jos neulan-nostosta oli hyötyä niin sekin viittaa laihaan seokseen.MakeClick kirjoitti:Varsinkin täydellä kaasulla mönkkäri nytkähtelee. Ennen nostoa katsoin tulppaakin ja se oli erittäin vaalean harmaa, eli tuntuisi käyvän laihalla?
-
- 3WD
- Viestit: 91
- Liittynyt: 25 Touko 2010 23:50
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
- Paikkakunta: Salo
Re: SMC Wildcat 500
Kiitos jo tulleista vastauksista
Luulisi tuon 1.75:sen riittävän
vakiohan on joku 1.47? 1.80 sarjasta vielä löytyy, mutta pitäisikö mieluummin vääntää ilmaruuvia kiinnipäin?
Itse en usko noihin vapaavirtaus suodattimiin näissä vehkeissä, joista ei 800hp löydy, mutta voinhan tietenkin olla väärässä
. Laihalla omastakin mielestä laite toimii, joten lisäilma vaan tekee lisää hallaa? Harmi, kun wildcatin ilmanputsaripömpeliin ei saa mitään vapaavirtaavampaa suodatinta suoraan. Itsellä löytyy Predatoriin laadukas suodatin, mutta ei vain sovi tähän malliin.

Luulisi tuon 1.75:sen riittävän

Itse en usko noihin vapaavirtaus suodattimiin näissä vehkeissä, joista ei 800hp löydy, mutta voinhan tietenkin olla väärässä

-
- 3WD
- Viestit: 89
- Liittynyt: 13 Helmi 2007 17:24
- Mönkijä:: Trapper 700efi
- Paikkakunta: Nousiainen
Re: SMC Wildcat 500
Mulla nyt paikalla dynojetin 175 suutin. Alkoi toimia vasta kun porasin putsari koteloon 2x45mm reikiä. Ilman lisä ilmaa nyki yläpäässä runsaasti. Nyt saattais käydä hiukan isompikin suutin. Nuo Dynojetin suuttimien koot ei mee yksyhteen mikunin omien kanssa. 175dj vastaa 165 mikunia.MakeClick kirjoitti:Kiitos jo tulleista vastauksista![]()
Luulisi tuon 1.75:sen riittävänvakiohan on joku 1.47? 1.80 sarjasta vielä löytyy, mutta pitäisikö mieluummin vääntää ilmaruuvia kiinnipäin?
Itse en usko noihin vapaavirtaus suodattimiin näissä vehkeissä, joista ei 800hp löydy, mutta voinhan tietenkin olla väärässä. Laihalla omastakin mielestä laite toimii, joten lisäilma vaan tekee lisää hallaa? Harmi, kun wildcatin ilmanputsaripömpeliin ei saa mitään vapaavirtaavampaa suodatinta suoraan. Itsellä löytyy Predatoriin laadukas suodatin, mutta ei vain sovi tähän malliin.
Trapper 700xl efi
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Ex:SMC 500 wildcat re
Ex: Gasgas wild 300
Ex: Honda 250
Re: SMC Wildcat 500
Eli ilman puutteesta johtu tuo niinkuin ennustin...msjn kirjoitti:Mulla nyt paikalla dynojetin 175 suutin. Alkoi toimia vasta kun porasin putsari koteloon 2x45mm reikiä. Ilman lisä ilmaa nyki yläpäässä runsaasti. Nyt saattais käydä hiukan isompikin suutin. Nuo Dynojetin suuttimien koot ei mee yksyhteen mikunin omien kanssa. 175dj vastaa 165 mikunia.MakeClick kirjoitti:Kiitos jo tulleista vastauksista![]()
Luulisi tuon 1.75:sen riittävänvakiohan on joku 1.47? 1.80 sarjasta vielä löytyy, mutta pitäisikö mieluummin vääntää ilmaruuvia kiinnipäin?
Itse en usko noihin vapaavirtaus suodattimiin näissä vehkeissä, joista ei 800hp löydy, mutta voinhan tietenkin olla väärässä. Laihalla omastakin mielestä laite toimii, joten lisäilma vaan tekee lisää hallaa? Harmi, kun wildcatin ilmanputsaripömpeliin ei saa mitään vapaavirtaavampaa suodatinta suoraan. Itsellä löytyy Predatoriin laadukas suodatin, mutta ei vain sovi tähän malliin.
