SMC Wildcat 500
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Re: SMC Wildcat 500
Koko pitkä yoshimura kiinni ja kokeet käyty ottamassa eilen illalla.
Märkä asvaltti ei ollut oikein paras alusta koeajolle mutta tulipahan pätkä kyläsaari/sörkkä alueella heitettyä.
Ton ajon perusteella on kyllä paha lähteä mitään sanomaan mutta voi sanoa perä herkässä mentiin.
Märkä asvaltti ei ollut oikein paras alusta koeajolle mutta tulipahan pätkä kyläsaari/sörkkä alueella heitettyä.
Ton ajon perusteella on kyllä paha lähteä mitään sanomaan mutta voi sanoa perä herkässä mentiin.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
Muista huolellinen sisään ajo----> kaasupohjaan 10km jälkeenJJP kirjoitti:Koko pitkä yoshimura kiinni ja kokeet käyty ottamassa eilen illalla.

Millä tunti/kilometrimäärällä olette vaihtaneet öljyt koneeseen? Mitä öljyä käytätte?
Itsellä on kendalin öljyt tosin aika suolaisen hintaista 67e 4l... pirun hyvä öljy!
Yks alan ammattilainen tuossa sano, että näihin vehkeisiin olis hyvä vaihtaa öljyt 4 tunninvälein jos antaa hanaa kunnolla? vakio venttiilit kannattaa vaihtaa teräsventtiileihin kuulemma noin 30 h ajon jälkee alkaa vakio venttileistä tippuu lautaset? <--- kokemusta =).
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Mitenkäs toi kendaali eroaa halvemmista öljyistä?Jos luokitukset samat.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
- JJP
- Tracks
Edes Husabergiin ei tarvitse ihan noin tiuhaan vaihtaa öljyjä joten ihan potaskaa mun mielestä.kille666 kirjoitti:Muista huolellinen sisään ajo----> kaasupohjaan 10km jälkeenJJP kirjoitti:Koko pitkä yoshimura kiinni ja kokeet käyty ottamassa eilen illalla.
Ton ajon perusteella on kyllä paha lähteä mitään sanomaan mutta voi sanoa perä herkässä mentiin..
Millä tunti/kilometrimäärällä olette vaihtaneet öljyt koneeseen? Mitä öljyä käytätte?
Itsellä on kendalin öljyt tosin aika suolaisen hintaista 67e 4l... pirun hyvä öljy!
Yks alan ammattilainen tuossa sano, että näihin vehkeisiin olis hyvä vaihtaa öljyt 4 tunninvälein jos antaa hanaa kunnolla? vakio venttiilit kannattaa vaihtaa teräsventtiileihin kuulemma noin 30 h ajon jälkee alkaa vakio venttileistä tippuu lautaset? <--- kokemusta =).
Oon vaihtanu huoltokirjan ohjeiden mukaan ja jos nyt vetää 2päivää pellolla nii sillon nyt olisi tietenkin hyvä vaihtaa ennen ja jälkeen.
Kendalin öljyistä on lähe mitään sanomaan.Motul toimii ja siihen luotetaan!
Kuvasteita
Kuvasteita
Muista huolellinen sisään ajo----> kaasupohjaan 10km jälkeen.
Itse käytin aluksi motulia ja tuli sitten laitettua kendalia, kun myyjä sitä kehoitti ostamaan ja täytyy kyllä sanoa, et hyvää se on ei ole mistää merenpohjasta kaavittuaEdes Husabergiin ei tarvitse ihan noin tiuhaan vaihtaa öljyjä joten ihan potaskaa mun mielestä.
Oon vaihtanu huoltokirjan ohjeiden mukaan ja jos nyt vetää 2päivää pellolla nii sillon nyt olisi tietenkin hyvä vaihtaa ennen ja jälkeen.
Kendalin öljyistä on lähe mitään sanomaan.Motul toimii ja siihen luotetaan!

Kokeilkaa joskus huviksee.
Viimeksi muokannut Darth, 12 Syys 2010 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: hiukan siistin
Syy: hiukan siistin
- JJP
- Tracks
Ajotyyli vaikuttaa aika paljon öljynväriin.Mulla yleensä motulit kirkkaat mutta joskus taas on huomattavasti tummempaa.
Kuvasteita
Kuvasteita
Käykös predatorin tehoputket suoraan wildcattiin?
- JJP
- Tracks
kille666 kirjoitti:Käykös predatorin tehoputket suoraan wildcattiin?
EI käy.
Täällä taisi joku jo aikasemminkin asiasta mainita.
Joutuu muokkaamaan jonkin verran.Joten jos ei löydy laitteita millä tehdä niin suosittelen jättää ostamatta.
Itelläni on kyllä villikissaan "kuin nyrkki silmään" istuva yoshimuran kokoputki

Kuvasteita
Kuvasteita
-
- 3WD
- Mönkijä:: SMC wildcat 500cc
^^
Juu. Ei käy suoraan ja saa modata aika lailla. Laitoin muistaakseni tänne kuvankin omasta menopelistä putken asennuksen jälkee (Marvingin putki
kiva ääni). Vähän joutuu rautaa sahaamaan ja hitsaamaan. Predatorin putki on erittäin pitkä.. joten meinaa olla jo sen kanssa vaikeuksia.
Jos jollain on predatorin vapaavirtaus suodattimelle käyttöä niin ottaa muhun yhteyttä. Itsellä ihan uusi hyllyssä. Nekään ei sovi villikissaan. Villikissassa isompi suodati ja suodatin laatikko.
Juu. Ei käy suoraan ja saa modata aika lailla. Laitoin muistaakseni tänne kuvankin omasta menopelistä putken asennuksen jälkee (Marvingin putki

Jos jollain on predatorin vapaavirtaus suodattimelle käyttöä niin ottaa muhun yhteyttä. Itsellä ihan uusi hyllyssä. Nekään ei sovi villikissaan. Villikissassa isompi suodati ja suodatin laatikko.
- JJP
- Tracks
Ei yoshimura montaa senttiä liika pitkä ollu vaan se tekee loppu päästä outoja mutkia.
Yoshissa on jollain tapaa pehmeämpi ääni kuin mitä tuossa REn vakioputkessa, ite ainakin tykkään.
Mulla kun ei tuota vakio ilmanputsarinkoteloa ole niin imuäänet hellii korvia!
Prkl ku olis hyvä kypäräkamera nii kuvais pienen pätkän.
Missäs kunnossa porukalla on takaiskarin puslat?Etenkin alapään puslien kunto kiinnostaa nimittäin itelläni niitä ei oikeestaan ole enää nimeksikään.
Yoshissa on jollain tapaa pehmeämpi ääni kuin mitä tuossa REn vakioputkessa, ite ainakin tykkään.
Mulla kun ei tuota vakio ilmanputsarinkoteloa ole niin imuäänet hellii korvia!

Prkl ku olis hyvä kypäräkamera nii kuvais pienen pätkän.
Missäs kunnossa porukalla on takaiskarin puslat?Etenkin alapään puslien kunto kiinnostaa nimittäin itelläni niitä ei oikeestaan ole enää nimeksikään.
Kuvasteita
Kuvasteita
Olisko ehdotuksia mikä suutin kannattaa laittaa alkukättelyssä tuohon vakio kaasariin, kun tulee tuo isompi pytty ja on ne virinokat?
- JJP
- Tracks
Ehdottaisin katsomaan alkuun että ei käy laihalla ja sitten penkissä löput säädöt.kille666 kirjoitti:Olisko ehdotuksia mikä suutin kannattaa laittaa alkukättelyssä tuohon vakio kaasariin, kun tulee tuo isompi pytty ja on ne virinokat?
Kuvasteita
Kuvasteita
Juu penkkiin vaan säädettäväksi niin ei jää epävarmaksi, en vaan ymmärrä miksi haluat laittaa tuon
alkuperäisen kaasarin sinne jarruksi jos sulla on parempikin olemassa, menee hieman hukkaan tuo pytty ja nokat.
alkuperäisen kaasarin sinne jarruksi jos sulla on parempikin olemassa, menee hieman hukkaan tuo pytty ja nokat.
Ei ole tällä hetkellä parempaa kaasutinta, kuin tuo mikunin 42mm.. keihintä on turha kiinni laittaa, koska ei toimi kunnolla ja on muutenkin aika virpomista sen kiinni laitto. kyllähän se jossain vaiheessa on ostettava uusi fcr, kun on vaan ylimääräistä.etupyörä kirjoitti:Juu penkkiin vaan säädettäväksi niin ei jää epävarmaksi, en vaan ymmärrä miksi haluat laittaa tuon
Mietin tässä kyllähän uudella pytyllä ja männällä pitää sisäänajo suorittaa niin enhän mä sitä penkkii voi viedä rääkättäväksi?
- JJP
- Tracks
No katsos kun ekaks katot /katotte miten ikinä,että ei käy laihalla eikä puudu.Eli pienet suuntaa antavat säädöt ja sitten kilometrejä alle.
Sitten kun niitä on jonkinverran kertyny nii eiku penkkiin vaan.
Ajoin vakiokoneella ekat 50km jääradalla ja ei mitään ongelmia.Kunhan muistaa ettei raiskaa rajotinta vasten ja jos vetää jengat korkeella nii antaa käydä hetken aikaa hissukseen ennen kuin sammuttaa.
Sitten kun niitä on jonkinverran kertyny nii eiku penkkiin vaan.
Ajoin vakiokoneella ekat 50km jääradalla ja ei mitään ongelmia.Kunhan muistaa ettei raiskaa rajotinta vasten ja jos vetää jengat korkeella nii antaa käydä hetken aikaa hissukseen ennen kuin sammuttaa.
Kuvasteita
Kuvasteita