Tollanen tuli tilattua, eihän se ole millään lailla hyväksytty, mutta voi tuo päässä juoda vaikka kaljaa ja kaatuilla pihalla.....
Anteeksi tuhannesti - tarkoitin nipottajalla itseäni, enkä sinua !Koheltaja kirjoitti:Kiitos uudesta nimityksestä, vanhaksi nipottajaksi mua ei ole vielä kutsuttukkaan.ARant kirjoitti:Vanha nipottaja taas asialla ..
Tommosen meinasin kans etelästä ostaa mut ei oikein ollut kokoja.Hypo kirjoitti:
Tollanen tuli tilattua, eihän se ole millään lailla hyväksytty, mutta voi tuo päässä juoda vaikka kaljaa ja kaatuilla pihalla.....
Tosta halvallaMiqu kirjoitti:Tommosen meinasin kans etelästä ostaa mut ei oikein ollut kokoja.Hypo kirjoitti:
Netistä yritin ettiä tommosta mut ei löydy kuin noita ei hyväksyttyjä.
Tietäiskö kukaan mistä löytyis??
stequ78 kirjoitti:Onko kellään täällä foorumilla käytössä Schubert.in kypärää mun molopää on kasvanu tai vanha kunnon Shoei z-one on kutistunut vuosien varrella, kävin tänään ajelemassa ja vedin päähän halvan AGV.n ja meinas pää halvaantuu ku bloosas ihan helvetisti.
Joo sorry kun oon täältä rantaruottista kotoisin niin tääl on puolet sanoista suoraan Ruotsista eli bloosaa = tuulee/vetää kypärän sisällä tässä tapauksessa, tottahan nuo huurtuu visiirit mutta mulla suurin ongelma nykyisissä päänsuojissa on se että aikoinaan kallis Shoei ei enää sovi mun isonenäiseen päähäni ja tuo Agv päästää ajoviimaa potan sisään niin paljon että alkaa päätä särkee ajon aikana.rulez kirjoitti:En tiiä mitä bloosata tarkottaa mutta josko joku noista asioista kertoo blosaako tämä sitten minkäverran
En tiedä mistä rantaruottista olet kotoisin mutta kyllä se termi on blosata. Tulee ruotsinkielen sanasta blåsa.stequ78 kirjoitti:Joo sorry kun oon täältä rantaruottista kotoisin niin tääl on puolet sanoista suoraan Ruotsista eli bloosaa = tuulee/vetää kypärän sisällä tässä tapauksessa, tottahan nuo huurtuu visiirit mutta mulla suurin ongelma nykyisissä päänsuojissa on se että aikoinaan kallis Shoei ei enää sovi mun isonenäiseen päähäni ja tuo Agv päästää ajoviimaa potan sisään niin paljon että alkaa päätä särkee ajon aikana.rulez kirjoitti:En tiiä mitä bloosata tarkottaa mutta josko joku noista asioista kertoo blosaako tämä sitten minkäverran
Olin jo viime keväänä kaupoilla juurikin tuollaisesta c3.sta, mutta nuukuus iski sitte siinä kohtaa ja ostin halvemman kypärän mikä nyt sitte on osoittaunut "halvaksi" nyt sit just aattelin että josko täällä olis käyttäjiltä suoraan kokemusta niin parhaan arvion saa silloin moisesta kypärästä, joo uskoisin et meen hakee heti maanantaina uuden kypärän ja sotken tuon Agv.n vaikka suohon