Itselläni on 4 paria karikoita ja ne on kiinteitä, siirrettävä teli, karikoita pystyy siirtelemään, aisaa jatkamaan ja perästäkin venyy kärry vielä metrin viimeisten karikoiden osalta. Toimii hyvin niin pitkällä ja lyhyellä tavaralla ja halkosavotassa vielä sahapukkina. Lyhyimmillään kärry on 3m aisan kanssa ja pisimmillään reipas 5m. Itse pidän tuota säädeltävyyttä melkein pakollisena, ainakin telin siirto mahdollisuutta. Kyllä minustakin kahi näyttää pahasti etupainoiselta jos siihen ei saa telinsiirtoa. Muuten hyvän näköinen ja tukeva kärry. Kun on kiinto tuoretta koivua kyytissä niin taitaa olla eturenkaat aika turhat lisävarusteet
Sitä olen itse monesti ihmetellyt kun kärryissä on vaan kaksi paria karikoita, ainakin noissa halvoissa. Itselle kolme pariakin oli liian vähän ja tein vielä yhden parin lisää että sain halot mukavasti kyytiin. Nyt saa kaksi halkoa peräkkäin ja monta päälekkäin
Maksaahan tuo rautakin jos itse tekee. Oliskohan itselläni mennyt 500€ värkit tuohon. Sahuutin kaikki palat valmiiksi rautamyyjällä ja itse räin kasaan. Romikselta autonrenkaat alle. Mutta onhan tuo tukeva, alle 4mm tavaraa ei löydy.
Tuollaiseen valmistajaan vahingossa törmäsin, tuotteita en ole valmiina nähnyt enkä hintaa tiedä. Mutta tuon tyyppisiltä valmistajilta voisi saada itselle sopivaksi "tuunatun" kärryn jos itse ei jaksa/osaa ruveta värkkäilemään.
http://www.klapimet.fi/