
Helpoin tapa rajoittaa tehoa on varmasti rajoittimen asetus esim. 4.000 rpm:n kohdalle.
Natsa liimattiin siihen samoihin kohtiin, missä sullakin. Saa nähdä sopiiko paikalleen. Pitäs viel hommata pakoputkeen ehkä uudet tiivisteet, ennen ku laittaa paikalleen.Bansku81 kirjoitti:Mihis kohtaan Puuhis sovittelit natsan?
Mul se mittari on Motonetista ostetussa purkissa, joka on viritelty nyt putki klemmareilla tankoon. Yks Nokian hurja oli sovitellu omansa uuden mallisen Dinlin pakkivivun paikalle suurennettuun reikään. Valmista ratkaisua ei tohon löydy, et virittelyks menee joka tapauksesaa. Mul on joku mittarikotelo joutilaana tallissa jos tarviit.
Edit. Mitä ruuveja sun pitää kiristää? Ne mittarin takana olevat on siihen kehykseen et saa vaihdettua sen kehyksen ja taustalevyn. Koteloitaessa siihen tulee väliin vaan se kumitiiviste ja mittari painetaan reikään.
Eipä ole ei... reilut pari vuotta ollu jo mönkiätön. Viime syksynä olin jo tekemässä kauppoja maxitaxicanasta, mallia traktori... tulin kuitenkin viime hetkillä järkiini ja jätin ostamatta.Mare79 kirjoitti:Olikos Barossalla joku laite tällä hetkellä?
Otikkos pedaalilta tulevan letkun etupäästä irti ja banjopultin tilalle umpipultti?jesi kirjoitti:Samalla vauhdilla revin käsijarrukahvan irti ja sabotoin jarrut, katsastettu katsos.
Mä tiivistin/kiinnitin omani silikoonilla. Toiminu hyvin.Puuhis83 kirjoitti: Karmeeta kuttaperkkaa noi lisämittarin kotelotkin. Mukana tullut kumitiiviste ei riittänyt pitämään a) mittaria suorassa ja b) edes sisällä kotelossa. Kietasin sitten ihan rehellisesti mustaa nittoa kehyksen ympäri, niin rupes pysymään.
Näin mnääkin sitä pähkäilin.. Rammountilta löytyis kyllä liki suoraan käypäinen kiinnike tuolle kotelolle. Mut kotelon muovi on just semmosta, ettei ole varmaankaan pitkäikäinen.Bansku81 kirjoitti:Ois luullu et Innovate ois myyny edes lisävarusteena moottoripyörä käytöön suunniteltua koteloa, mut en ainaka oo löytäny.