Vakautta ajoon tullut toivottavasti muutoinkin raideleveyden pienen kasvamisen johdosta. Maastossa sitten näkee, onko haittaa pienestä leveyden kasvusta,
mutta uskoisin olevan normaali/mukavakin ajaa ja kantanee ainakin keulaa suomaastossa ihan erityyliin vakiokokoonpanoon verrattuna.
Rengastuksenahan on jatkossa edessä sekä takana 28/12/12 Swamp Witch ja Can Am omat 7.5" beadlock vanteet.
Vaihtoehtona olisi ollut laittaa 4+3 ET olevat 7" tarvikevanteet, Can Am omien 5+2 7.5" vanteiden tilalle, mutta koetan käyttää mahdollisimman paljon
Can Am tuotteita siistin "alkuperäistyylisen" ulkonäön säilyttämiseksi ja onhan tuossa renkaan pitopinnan varmistamiseksi nyt maksimaallinen vanneleveys käytössä.
Spacerit sorvattu alumiinista, kuten Kiinassa konsanaan, etsimällä kutakuinkin sopiva kuva netistä ja sitten pikkuisen mittailuita sekä suunnittelua.
Loppuhan on leikkuöljyä ja sorvilastua..


Spacerin kiinnitys on navan pinnapultteihin keskittävillä muttereilla ja vanteen kiinnitykseen spaceriin on spacerin läpi kierteytetty 10x1.25 reiät,
joihin laitettu pidemmälle kierteytetyt 10x1.25 läpipultit, koska riittävän pitkällä kierteellä ei ollut kovia pultteja saatavilla sopivalla nousulla.
Pinnapultin vaihto on myös tarvittaessa helppoa normaali pulttikannan johdosta.



Lähtötilanne vakiorengastuksella

Spacerit paikoillaan

Lopputilanne uusilla renkailla
