Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
27 zilloilla koossa 9 ja 11 leveenä ajoin 2000km ilman mitää kartaanimurheita. Nyt noin tonni takana 28 koossa 10 ja 12 leveet ja ei vieläkää mitää kardanproplem
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Niin no aika varmastihan ne kaikki ongelmat johtu siitä etuperän heilumisesta. Pitäsköhän tästä nykysestä käydä kiristämässä varmuuden vuoksi mutterit...
Mutta suljenpahan yhen mahdollisen uhan pois
Mutta suljenpahan yhen mahdollisen uhan pois

□■
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Mukavaa seurata kun kerrot kuvien kera, miten muokkaat "pakasta repästyn" vastaamaan omia tarpeitasi 

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Joo, itseäkin arvelutti tuo pienoinen ero rengaskoossa ja kysyin huollosta asiaa. Sanoivat että anna mennä vaan, ei haittaa! Aika sitten näyttää miten käy. Oli minulla 400 canassakin 70h renkaat joissa etuset oli hieman isommat, ei vaikutusta kestämiseen tuona aikana.
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Hyvältä vaikuttaa, otappas kuvia lisää 

Polaris XP 850 HO T3 -12 Retrodier 400 -04
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Jätitkö CanMuli vielä ne alkuperäset jousen yläpäässä olevat lautaset korotuspalikan lisäks paikalleen? Mietin vaan kun siinä ois ns. lukitus sille palikalle...
Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-
- 2WD
- Viestit: 28
- Liittynyt: 14 Joulu 2014 17:00
- Mönkijä:: Can Am 1000XT-P T3
- Paikkakunta: Veteli
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Anteeks ja kumarrus mutta mielestäni tuo jousen ja esijännitys säädön väliin laitettava holkki ei ole hyvä ? , kyllä jousituksessa pitää olla myös ulostulo joustoaki jotta saadaan renkaalla pysymäämään pito eli pitää olla myös ulostulo liikevaraa .
Itse tekisin korotuksen iskaria pitentämällä tai erillisellä korotus sarjalla iskarin ja rungon väliin
Itse tekisin korotuksen iskaria pitentämällä tai erillisellä korotus sarjalla iskarin ja rungon väliin
JJJ-Service
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Juu konstithan on monet korottamiseen mut tällä haen myös jämäkkyyttä keulaan koska alkup. palikoilla keula on aika pehmee. Toki rahalla saa jämäkkyyttäkin...
Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-
- 4WD
- Viestit: 165
- Liittynyt: 26 Syys 2012 23:06
- Mönkijä:: Outlander 500 MAX T3
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Nappasin kans taka koiranluut irti ja meno maastossa parani huomattavasti. Vielä ku joku pellepeloton keksisi miten ne saisi takaisin ilman työkaluja tieajoa varten. Tiellä jopa vaarallinen tällä setupilla, mutta silti jää näin
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Joo jätin minä ne isommat lautaset. Siellähän on ne pienemmät lukituksena, jotka heitin pois välistä. Korotuspalikkkaan ois pitäny tehä syvennys sinne yläpäähän jos ois sen lautasen ottanu poijjes. Muutenhan se ois pyöriny miten sattuu sielä.Jukuosma kirjoitti:Jätitkö CanMuli vielä ne alkuperäset jousen yläpäässä olevat lautaset korotuspalikan lisäks paikalleen? Mietin vaan kun siinä ois ns. lukitus sille palikalle...
□■
-
- Noppeli
- Viestit: 12
- Liittynyt: 22 Helmi 2015 16:33
- Mönkijä:: CanAm 500 t3 -15
- Paikkakunta: Hämeenkoski
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Taitaa tulla väärään kohtaan/keskusteluun, mutta muutamassa muussakin keskustelussa ollut puhetta uuden ja vanhan L vaihteen nopeuksista niin tuli mieleen kun on tossa tutulla 2013 mallin 500 Max niin otan käsikirjasta kuvat jos jotain kiinnostaa.
Eli uusi 2015 500 (pätkän) tiedot

Ja 2013 500 Max tiedot

Eli uusi 2015 500 (pätkän) tiedot
Ja 2013 500 Max tiedot
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Eli pakki on vieläki tiheämpi mitä L, jos tämän nyt ymmärsin oikeen. Ilmankos se viheltää takaperinki
Tämmöset sokat vois olla aika hyvät koiranluitten pikakiinnitykseen.


Sais vaan olla pikkasen lyhempi Että sais tiukasti kiinni. On meinaan se tankki niin lähellä ettei sen kärsi liikkua yhtään.
Tuo sokka oli G1 outlanderin työvälinerungosta

Tämmöset sokat vois olla aika hyvät koiranluitten pikakiinnitykseen.


Sais vaan olla pikkasen lyhempi Että sais tiukasti kiinni. On meinaan se tankki niin lähellä ettei sen kärsi liikkua yhtään.
Tuo sokka oli G1 outlanderin työvälinerungosta
□■
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Noita sokkia saa esimerkiksi IKH.n myymälöistä irtotavarana.
http://www.ikh.fi/tuotehaku/sokka#!tid19741
Jos vain löytyy sopivalla halkaisijalla oleva.
http://www.ikh.fi/tuotehaku/sokka#!tid19741
Jos vain löytyy sopivalla halkaisijalla oleva.

-
- 4WD
- Viestit: 165
- Liittynyt: 26 Syys 2012 23:06
- Mönkijä:: Outlander 500 MAX T3
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Tollanen sokka vois toimii. Pitääkin hakea pari kokeeksi.
Itse otin koiranluut irti alapäästä ja taitoin kallistuksenvakaajan alle nippusiteillä kiinni. Alemman pultin jätin alakiinnityspisteeseen.
Koiranluiden ylempää pulttia ei saanut pois, koska tankki oli tiellä.
Itse otin koiranluut irti alapäästä ja taitoin kallistuksenvakaajan alle nippusiteillä kiinni. Alemman pultin jätin alakiinnityspisteeseen.
Koiranluiden ylempää pulttia ei saanut pois, koska tankki oli tiellä.
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)
Kyllä sen saa pois kun molemmista on alapuoli irti. Sittehän se vakkaaja liikkuu sen verran alas että ne lähtee pois. Mutta se voiski olla hyvä ratkasu että jättäs yläpäähän pultit kiinni, repullinen nippusiteitä konttiin ja sokat alapäähän. Ja aina maastoon siirtyessä sokka irti ja siteellä koiranluu kiinni.
Minä kyllä ajan niin harvon tiellä että saavat pysyä irti kokonaan niin kauan kun vaihan seuraavaan. Ja kun on nuo palikat jousissa niin ei tuo edes kallistele juuri yhtään.
Minä kyllä ajan niin harvon tiellä että saavat pysyä irti kokonaan niin kauan kun vaihan seuraavaan. Ja kun on nuo palikat jousissa niin ei tuo edes kallistele juuri yhtään.
□■