Jaaha eipäs sitten käytykkään tänään leimalla kun syylärin itsetehty paikkaus päätti antautua matkalla konttorille, onneksi heitin varmuudenvuoksi pari testikierrosta korttelin ympäri ennen lähtöä
Täytyy kysäistä jostain muovihitsausta tekevästä firmasta onnistuisiko tuon paikkaus kunnolla.
Olikos tuossa vakiomittarissa vapaan merkkivaloa? Jos on niin mikähän piuha se mahtaisi olla että saisi sen toimintaan tuossa uudessa mittarissa.
Jaahas. Takavalon punainen kuori päätti tippua jonnekkin koivikkoon,liekkö noiden yleismallin pärrien takavalojen kiinnityspaikat ovat standardeja vai joutuuko säveltää?
Vakiomittarissa on vapaan merkkivalo mutta ei kyllä hajua et mikä johto..
Jep vähän samantyylisen mutta mustan tilasin brittien ebaysta.mukaan tarttu myös tangonpääpeilit. Perhana viimeyönä joku rosmo käyny nappaamassa pakoputken lämpösuojan matkaansa!
Stobe kirjoitti:Jaaha eipäs sitten käytykkään tänään leimalla kun syylärin itsetehty paikkaus päätti antautua matkalla konttorille, onneksi heitin varmuudenvuoksi pari testikierrosta korttelin ympäri ennen lähtöä
Täytyy kysäistä jostain muovihitsausta tekevästä firmasta onnistuisiko tuon paikkaus kunnolla.
Olikos tuossa vakiomittarissa vapaan merkkivaloa? Jos on niin mikähän piuha se mahtaisi olla että saisi sen toimintaan tuossa uudessa mittarissa.
Stobe kirjoitti:Jaaha eipäs sitten käytykkään tänään leimalla kun syylärin itsetehty paikkaus päätti antautua matkalla konttorille, onneksi heitin varmuudenvuoksi pari testikierrosta korttelin ympäri ennen lähtöä
Täytyy kysäistä jostain muovihitsausta tekevästä firmasta onnistuisiko tuon paikkaus kunnolla.
Olikos tuossa vakiomittarissa vapaan merkkivaloa? Jos on niin mikähän piuha se mahtaisi olla että saisi sen toimintaan tuossa uudessa mittarissa.
Joskus kans haeskelin pakkivalon piuhaa, kun oli ajatuksena askarrella peruutusvalo. Piuhojen värejä en muista (löytynee pumaskasta), mut orkkismittaristosta lähtee +5vdc anturille, mikä sitten kytkee mittariston ledille jännitteen, kun pakki on päällä. Jätin askartelematta..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Pitää kysellä muutamasta lähialueen autopajasta mitkä tekee tuota muovihitsausta että saako tuota vanhaa syyläriä enää parsittua kasaan vai joutuuko suosiolla ostamaan uuden
Mikähän tuon kannentiivisteen pettämisen on aiheuttanut jonka takia sitten tuo syylärikin alkujaan on poksahtanut?
Tulipa tossa ohimennen vaihettua taka-akselin laakerit äsken,ei ollu kyllä paha homma ja oli jo nuo orkkis laakerit aikansa eläneet, eivät edes pyörineet käsivoimilla.
Vielä jos palloniveliä eteen uusis tässä jokupäivä niin alkas olee dille valmiina kesäloman alkuun!
^Niinhän sitä luulisi, mutta kyllä tuo syyläri oli haljennut melkein koko matkalta niitten yläkiinnityskohtien välistä.
Pitääkin tutkia tuota korkkia tarkemmin että toimiiko se paineventtiili niinkuin pitää.
Sitä vain hain takaa että mikä on tuon kannentiivisteen pettämisen aiheuttanut joka sitten johti tuohon edellämainittuun?
Suunnitelmissa ois vaihtaa välitangolla vahvistettu tanko alkuperäisen tilalle ulkonäön ja pienen korotuksen takia, tarkoitus myös ottaa tangolla oleva kotelo pois käytöstä ja säilyttää pelkkä mittari ja katkaisimet, ideoita toteuttamiseen vielä mietiskelen..
Katteita paikkailin asetoni legopalikka virityksellä, netistä löytyy reseptejä. Jälki on näillä käsillä rumaa, mutta kestää vaikka mitä. Luulis että kestää syylarissakin jos materiaali vaan tarttuu.
leminen kirjoitti:Onkos kukaan vaihtanu dinliin ohjaustankoa?
Suunnitelmissa ois vaihtaa välitangolla vahvistettu tanko alkuperäisen tilalle ulkonäön ja pienen korotuksen takia, tarkoitus myös ottaa tangolla oleva kotelo pois käytöstä ja säilyttää pelkkä mittari ja katkaisimet, ideoita toteuttamiseen vielä mietiskelen..
Bilteman korotuspaloilla ja Motonetin fatbarilla sain villikissasta ajoasennon mieleiseksi. Eikä maksa maltaita.
Jaahas, tuli sitten haettua Biltemasta mopon kumit eteen kokoa 130/90-10 ja iltapuhteeksi käänsin ne vanteellekin. Melko veikeän näköisethän nuo on tuolla orkkisvanteella. Meinasi olla pientä haastetta saada rengas nousemaan vanteelle kun ilma karkaa välistä. Joutui tussauttamaan vanteelle jarrukliinerillä, seuraavalla kerralla varmaan menee ilmankin jos ottaa pois. Nähtäväksi jää millai nuo alla pyörivät, onko aivan soikeat tmv. jätin renkaisiin kuitenkin päältä 2bar painetta keula ylhäällä jos vaikka pahimmat kuhmut oikenis jos sellaisia on.
Näitä oli jollain muullakin käytössä? Paljonko olette pitänee painetta näissä?
Uudenmaan Mönkijät Ry Can-Am Outlander 400 Max ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport