Foorumin Dinlit

Keskustelua Dinli mönkijöistä
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Jaaha eipäs sitten käytykkään tänään leimalla kun syylärin itsetehty paikkaus päätti antautua matkalla konttorille, onneksi heitin varmuudenvuoksi pari testikierrosta korttelin ympäri ennen lähtöä :roll:
Täytyy kysäistä jostain muovihitsausta tekevästä firmasta onnistuisiko tuon paikkaus kunnolla.


Olikos tuossa vakiomittarissa vapaan merkkivaloa? Jos on niin mikähän piuha se mahtaisi olla että saisi sen toimintaan tuossa uudessa mittarissa.
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
leminen
4WD
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Touko 2009 02:13
Mönkijä:: dinli 450 nitrogen edition
Paikkakunta: JOENSUU

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja leminen »

Jaahas. Takavalon punainen kuori päätti tippua jonnekkin koivikkoon,liekkö noiden yleismallin pärrien takavalojen kiinnityspaikat ovat standardeja vai joutuuko säveltää?

Vakiomittarissa on vapaan merkkivalo mutta ei kyllä hajua et mikä johto..
AMSlim
3WD
Viestit: 88
Liittynyt: 11 Helmi 2010 19:20
Mönkijä:: Dinli DL-904 -10

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja AMSlim »

Kyseinen tuikku sopi ainakin omaan dinliin kun nyrkki silmään. MItä nyt joutui apikot vaihtamaan (3kpl)

http://www.ebay.com/itm/361265352631?_t ... EBIDX%3AIT
leminen
4WD
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Touko 2009 02:13
Mönkijä:: dinli 450 nitrogen edition
Paikkakunta: JOENSUU

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja leminen »

Jep vähän samantyylisen mutta mustan tilasin brittien ebaysta.mukaan tarttu myös tangonpääpeilit. Perhana viimeyönä joku rosmo käyny nappaamassa pakoputken lämpösuojan matkaansa!
Henkkal
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 16 Marras 2011 19:14
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Henkkal »

Stobe kirjoitti:Jaaha eipäs sitten käytykkään tänään leimalla kun syylärin itsetehty paikkaus päätti antautua matkalla konttorille, onneksi heitin varmuudenvuoksi pari testikierrosta korttelin ympäri ennen lähtöä :roll:
Täytyy kysäistä jostain muovihitsausta tekevästä firmasta onnistuisiko tuon paikkaus kunnolla.


Olikos tuossa vakiomittarissa vapaan merkkivaloa? Jos on niin mikähän piuha se mahtaisi olla että saisi sen toimintaan tuossa uudessa mittarissa.
Täältä löytyis vielä ehjä dinlin orkkis syyläri ;)
Avatar
Puuhis83
Tracks
Viestit: 4385
Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
Paikkakunta: Satakunta

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Stobe kirjoitti:Jaaha eipäs sitten käytykkään tänään leimalla kun syylärin itsetehty paikkaus päätti antautua matkalla konttorille, onneksi heitin varmuudenvuoksi pari testikierrosta korttelin ympäri ennen lähtöä :roll:
Täytyy kysäistä jostain muovihitsausta tekevästä firmasta onnistuisiko tuon paikkaus kunnolla.


Olikos tuossa vakiomittarissa vapaan merkkivaloa? Jos on niin mikähän piuha se mahtaisi olla että saisi sen toimintaan tuossa uudessa mittarissa.
Uutta settiä tilalle: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... 5-241-1207

Joskus kans haeskelin pakkivalon piuhaa, kun oli ajatuksena askarrella peruutusvalo. Piuhojen värejä en muista (löytynee pumaskasta), mut orkkismittaristosta lähtee +5vdc anturille, mikä sitten kytkee mittariston ledille jännitteen, kun pakki on päällä. Jätin askartelematta..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
maazetung
3WD
Viestit: 108
Liittynyt: 05 Huhti 2015 12:38
Mönkijä:: Dinli 904 TL
Paikkakunta: Kouvola

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja maazetung »

Hyvä siit viel tulee.. :biggrin:

Kuva
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Pitää kysellä muutamasta lähialueen autopajasta mitkä tekee tuota muovihitsausta että saako tuota vanhaa syyläriä enää parsittua kasaan vai joutuuko suosiolla ostamaan uuden :-?

Mikähän tuon kannentiivisteen pettämisen on aiheuttanut jonka takia sitten tuo syylärikin alkujaan on poksahtanut?
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
leminen
4WD
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Touko 2009 02:13
Mönkijä:: dinli 450 nitrogen edition
Paikkakunta: JOENSUU

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja leminen »

Tulipa tossa ohimennen vaihettua taka-akselin laakerit äsken,ei ollu kyllä paha homma ja oli jo nuo orkkis laakerit aikansa eläneet, eivät edes pyörineet käsivoimilla.

Vielä jos palloniveliä eteen uusis tässä jokupäivä niin alkas olee dille valmiina kesäloman alkuun!
Avatar
Bansku81
Tracks
Viestit: 1907
Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

Eikös stobe syylärin korkki päästä paineet pois ennen kuin repee muualta? Vai mistä veikkaat että paine halkaissut?
Avatar
Stobe
4WD
Viestit: 239
Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
Mönkijä:: Dinli 904 560cc
Paikkakunta: Uusimaa/Sawo

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja Stobe »

^Niinhän sitä luulisi, mutta kyllä tuo syyläri oli haljennut melkein koko matkalta niitten yläkiinnityskohtien välistä.
Pitääkin tutkia tuota korkkia tarkemmin että toimiiko se paineventtiili niinkuin pitää.

Sitä vain hain takaa että mikä on tuon kannentiivisteen pettämisen aiheuttanut joka sitten johti tuohon edellämainittuun?
"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
leminen
4WD
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Touko 2009 02:13
Mönkijä:: dinli 450 nitrogen edition
Paikkakunta: JOENSUU

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja leminen »

Onkos kukaan vaihtanu dinliin ohjaustankoa?

Suunnitelmissa ois vaihtaa välitangolla vahvistettu tanko alkuperäisen tilalle ulkonäön ja pienen korotuksen takia, tarkoitus myös ottaa tangolla oleva kotelo pois käytöstä ja säilyttää pelkkä mittari ja katkaisimet, ideoita toteuttamiseen vielä mietiskelen..
TN
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 01 Elo 2007 10:01
Mönkijä:: SMC WC 500 RE
Paikkakunta: Ilomantsi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja TN »

Katteita paikkailin asetoni legopalikka virityksellä, netistä löytyy reseptejä. Jälki on näillä käsillä rumaa, mutta kestää vaikka mitä. Luulis että kestää syylarissakin jos materiaali vaan tarttuu.
TN
3WD
Viestit: 96
Liittynyt: 01 Elo 2007 10:01
Mönkijä:: SMC WC 500 RE
Paikkakunta: Ilomantsi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja TN »

leminen kirjoitti:Onkos kukaan vaihtanu dinliin ohjaustankoa?

Suunnitelmissa ois vaihtaa välitangolla vahvistettu tanko alkuperäisen tilalle ulkonäön ja pienen korotuksen takia, tarkoitus myös ottaa tangolla oleva kotelo pois käytöstä ja säilyttää pelkkä mittari ja katkaisimet, ideoita toteuttamiseen vielä mietiskelen..
Bilteman korotuspaloilla ja Motonetin fatbarilla sain villikissasta ajoasennon mieleiseksi. Eikä maksa maltaita.
vwaltsu
4WD
Viestit: 247
Liittynyt: 14 Touko 2011 14:04
Mönkijä:: Taxi Cana
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Foorumin Dinlit

Viesti Kirjoittaja vwaltsu »

Jaahas, tuli sitten haettua Biltemasta mopon kumit eteen kokoa 130/90-10 ja iltapuhteeksi käänsin ne vanteellekin. Melko veikeän näköisethän nuo on tuolla orkkisvanteella. Meinasi olla pientä haastetta saada rengas nousemaan vanteelle kun ilma karkaa välistä. Joutui tussauttamaan vanteelle jarrukliinerillä, seuraavalla kerralla varmaan menee ilmankin jos ottaa pois. Nähtäväksi jää millai nuo alla pyörivät, onko aivan soikeat tmv. jätin renkaisiin kuitenkin päältä 2bar painetta keula ylhäällä jos vaikka pahimmat kuhmut oikenis jos sellaisia on.

Näitä oli jollain muullakin käytössä? Paljonko olette pitänee painetta näissä?

Kuva Kuva
Uudenmaan Mönkijät Ry
Can-Am Outlander 400 Max
ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport
Vastaa Viestiin