Linkun viriosista onnelliseksi ???
Linkun viriosista onnelliseksi ???
Kokemuksia 300:sen virittämisestä?
Minkälaista tehon lisäystä on odottetavissa jos vaihtaa kaikki saatavilla
olevat hilavitkuttimet? (tehoputki, vari ja ilmasuodatin).
Vai onko kenties vielä jotain paloja joita voisi kuvitella?
Minkälaista tehon lisäystä on odottetavissa jos vaihtaa kaikki saatavilla
olevat hilavitkuttimet? (tehoputki, vari ja ilmasuodatin).
Vai onko kenties vielä jotain paloja joita voisi kuvitella?
- J.O.B
- Tracks
- Viestit: 953
- Liittynyt: 30 Tammi 2006 10:55
- Paikkakunta: Kirkkonummi. CFmoto Ku-Ra Racing edition.
no
Suutin jäi sulta mainitsematta ja kun vielä sais sytkää säädettyä
Eniten se vari setti jeesaa minusta se tehoputki antaa vain ääntä ei muuta.
Mutta tietysti kun kovasti pörisee niin tuntuu että nyt kulkee paremmin

Eniten se vari setti jeesaa minusta se tehoputki antaa vain ääntä ei muuta.
Mutta tietysti kun kovasti pörisee niin tuntuu että nyt kulkee paremmin

Hitto, että oli hyvä kysymys.
http://www.cobrasales.com/docs/TGB%20Se ... %20250.pdf
Tuosta vehjaksesta kun passaisi kansi 275cc (300 4x4) malliin, niin olisin aika onnellinen.
Ja muutenkin haluaisin linkulle samanlaisen manuaalin.
Kuka huutaa maahantuojille ekana, että saisimme linkun "oikeat" käsikirjat?
Ihme puuhaa, kun panttaavat tietoa.
http://www.cobrasales.com/docs/TGB%20Se ... %20250.pdf
Tuosta vehjaksesta kun passaisi kansi 275cc (300 4x4) malliin, niin olisin aika onnellinen.
Ja muutenkin haluaisin linkulle samanlaisen manuaalin.
Kuka huutaa maahantuojille ekana, että saisimme linkun "oikeat" käsikirjat?
Ihme puuhaa, kun panttaavat tietoa.
Kertokaas tuosta paljon puhutusta vapaavirtaussuodattimesta, olikos se joku K&N se oikeanlainen, että riittääkö sen itse suodattimen putkilon matka ihan kaasarin imukohtaan kiinni vai joutuuko käyttämään välissä jotain jännää systeemiä. Katsoin tuota vakioputsaria ja siitä menee muovinen pötkö kaasarille joka jostain syystä näyttäisi tekevän siinä kuristusta imuilmoihin. Tarkoitushan on siis ostaa teharia, isompaa suutinta ja variaattoria eli näin ollen imupuoli olis hyvä olla kunnossa.
Mikä perkeleen allekirjoitus?
Jees, tuo K&N "vapaavirtaus suodatin" on tarkoitettu moottoreille joilla on ajettu yli 50 000 km.
Ainakin EMC:n myyjän mukaan, kun kyselin aikanaan uuteen cbr600f4i:hin (vm-04) moista osaa.
Joten tuossa kilometrimäärässä alkaa moottori olleen siinämäärin kulunut, ettei jaksa enään imeä ilmaa, joten avarampi suodatin tulee tarpeeseen. Uuteen kamppeeseen turha ostos.
=~ Pakopuoli, siinä on syy ja seuraus, miksei kierrä linkun moottori rajoittajaa vasten. Liikaa pakovastusta.
-> Aikaisemmin linhai topikissa käsitelty asia.
Ainakin EMC:n myyjän mukaan, kun kyselin aikanaan uuteen cbr600f4i:hin (vm-04) moista osaa.
Joten tuossa kilometrimäärässä alkaa moottori olleen siinämäärin kulunut, ettei jaksa enään imeä ilmaa, joten avarampi suodatin tulee tarpeeseen. Uuteen kamppeeseen turha ostos.
=~ Pakopuoli, siinä on syy ja seuraus, miksei kierrä linkun moottori rajoittajaa vasten. Liikaa pakovastusta.
-> Aikaisemmin linhai topikissa käsitelty asia.
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Voin olla samaa mieltä ns. vapaavirtaussuodattimien suorasta osoituksesta tehoon, mutta se että kone ei "jaksa" imeä ilmaa on aika paksua väittää. Jos kone ei jaksa vetää imupuolella, on kone jo totaalisen loppu ja käyntipuoli on täysin olematon=hajonnut. Jos kone on niin väljä, että ei imukanaviston kautta ime, on sylinterin ja männän välinen välys niin suuri, että koneeseen ei yksinkertaisesti synny puristuspainetta.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Jees, näin uskomme myyjään. Eli osta kallis ilman putsari, kun olet ajanut tarpeeksi.
Originaali tai tarvike maksaa murto-osan tuosta k&n versiosta.
Ja onhan sillä eroa pers tuntumaan, kun laittaa tukkeutuneen tilalle "vapaa virtaus suodattimen"
Kävin k&n kotisivuilla ja huomasin, että heidän suositus on laittaa suurenpi pääsuutin, jos käyttää heidän tuotetta???
Elikkä imuvastus muuttuu jonkinverran.
Originaali tai tarvike maksaa murto-osan tuosta k&n versiosta.
Ja onhan sillä eroa pers tuntumaan, kun laittaa tukkeutuneen tilalle "vapaa virtaus suodattimen"
Kävin k&n kotisivuilla ja huomasin, että heidän suositus on laittaa suurenpi pääsuutin, jos käyttää heidän tuotetta???
Elikkä imuvastus muuttuu jonkinverran.
Ei sunkaan se putki mitään kurista eiköhän se ole se paperi filtteri mikä kuristaa jos kuristaa tuolta löytyy tommonen http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3034 ja se on pestävä ja saa suoraan orkkiksen tilalle koteloon,eikä ole hinnalla pilattuJari kirjoitti:Kertokaas tuosta paljon puhutusta vapaavirtaussuodattimesta, olikos se joku K&N se oikeanlainen, että riittääkö sen itse suodattimen putkilon matka ihan kaasarin imukohtaan kiinni vai joutuuko käyttämään välissä jotain jännää systeemiä. Katsoin tuota vakioputsaria ja siitä menee muovinen pötkö kaasarille joka jostain syystä näyttäisi tekevän siinä kuristusta imuilmoihin. Tarkoitushan on siis ostaa teharia, isompaa suutinta ja variaattoria eli näin ollen imupuoli olis hyvä olla kunnossa.
