Miksi pitäisi ostaa mönkijä?
Miksi pitäisi ostaa mönkijä?
Eli nyt kaivataan uskomattoman hyviä perusteluja mönkkärin ostolle. Näillä perusteluilla pitäisi sitten saada emäntä vakuuttuneeksi mönkkärin hankinnasta. Itse olen jo täysin sitä mieltä että ilman ko vehjettä elämästä puuttuu se jokin, mutta kun tuo toinen osapuoli ei jaa tätä näkemystä kanssani....
- lukkomestari
- 4WD
- Viesti:
Sovit paikallisen metsästysseuran kanssa, että tuot saaliin pois metsästä pientä korvausta vastaan. Jo pari kiloa maukasta hirvenlihaa luulisi saavan emännän kasvoille hymyä. Sama juttu tietysti talvella; mönkijällä ehtii paremmille pilkkipaikoille ja kas; perheellä on taas ruokaa. 

-----------------------------------------------
Kun se ei ole rikki, miksi se pitäisi vaihtaa.
Kun se ei ole rikki, miksi se pitäisi vaihtaa.
Ääääh.... Teet niinkuin minä:" Se on tossa nyt, eiks ookki hiano peli!!!! "
Ja jos tulee ukaasi, että jompikumpi lähtee, akka tai mönkijä, niin sanot samalla tavalla kuin faija sano äiteelle kun isukki osti aikoinaan Valiantin:
"...no olisin minä sinutkin halusta pitäny, mutta ei väkisin..."

Ja jos tulee ukaasi, että jompikumpi lähtee, akka tai mönkijä, niin sanot samalla tavalla kuin faija sano äiteelle kun isukki osti aikoinaan Valiantin:
"...no olisin minä sinutkin halusta pitäny, mutta ei väkisin..."

l Kipu on vain tunne l
- Vee-äM
- R.I.P
- Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-
Taka-tai eturitsi on hyvällä korkeudella,siinä voi piristää vaikka seksielämää kun käypi tallissa vaimon kanssa.
Ja yhtä paljon se mamma ainakin täällä ajelee kun minäkin,äsken juuri lähti helmat hulmuten tuuletteleen heinäpeltohikiä pois....
Eli pistä eukko kanssa ajamaan niin huutokin pienenee......
Ja yhtä paljon se mamma ainakin täällä ajelee kun minäkin,äsken juuri lähti helmat hulmuten tuuletteleen heinäpeltohikiä pois....

Eli pistä eukko kanssa ajamaan niin huutokin pienenee......

Re: osto
ei toimi!wild kirjoitti:sanot vaan että tota sunpaikkaa on kyselty että otahan iisisti

minä sanoisin että ota sitten ne kyselijät, kyllä se minäkin mönkimättömän löudän..

Alkuperäiselle vastaukseksi että tulette tapahtumaan yhdessä, kyllä meistä harvoista mukana olevista naisita seuraa (laadukasta!

Perustele sillä, että kyllä aikuisella miehellä täytyy kunnon leikkikalut olla
, sillä niitähän nämä etupäässä ovat.

Kaikki kirjoittamissani viesteissä tms. mainitut henkilöt, yritykset, yhteisöt jne. ja tapahtumat ovat kuvitteellisia eikä niillä ole mitään yhteyttä todellisiin henkilöihin tai tapahtumiin vaikka nimet tai tapahtumat sattumalta olisivatkin samoja.
kiitokset hyvistä perusteluista...
Sitä seksielämän parannusta mä jo ehdin aiemmin ehdottaa, mut vastaukseksi tuli vaan epämääräinen virne. Ne lumen aurailut on hiukka huonoja perusteluja, kun vielä muutama vuosi tullaan asumaan kerrostalossa.
Kyllä se valtion ajoluvallinen vehje olis hakusassa, taitaa vaan joutua lämmittelemään vielä tovin...
Jos ei väkisin, niin väsyttämällä
Sitä seksielämän parannusta mä jo ehdin aiemmin ehdottaa, mut vastaukseksi tuli vaan epämääräinen virne. Ne lumen aurailut on hiukka huonoja perusteluja, kun vielä muutama vuosi tullaan asumaan kerrostalossa.
Kyllä se valtion ajoluvallinen vehje olis hakusassa, taitaa vaan joutua lämmittelemään vielä tovin...
Jos ei väkisin, niin väsyttämällä
- motocoyote
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
Ite sanoin (nyt jo ex-avokille),ku mönkkäriä olin ostamassa, että moro, lähen katteleen mönkkäreitä...
Tullessani samaiselta reissulta sanoin että "Vaihdoin sitte Firebladen mönkkäriin"
Eukko oli vaan vähän pettyny ku pistin bleidin markkinoille ja kysy että mitä mä mönkkärillä teen? Vastasin että pukkaan lunta, ei viitti rattoria käynnistää joka 10 sentin vuoksi, käyn hillajänkällä ja marjamettässä (tosin, yhtään marjaa en aikonu poimia
)...
Ja ei, ei ole Ex-avokki mönkkärin oston vuoksi

Tullessani samaiselta reissulta sanoin että "Vaihdoin sitte Firebladen mönkkäriin"

Eukko oli vaan vähän pettyny ku pistin bleidin markkinoille ja kysy että mitä mä mönkkärillä teen? Vastasin että pukkaan lunta, ei viitti rattoria käynnistää joka 10 sentin vuoksi, käyn hillajänkällä ja marjamettässä (tosin, yhtään marjaa en aikonu poimia

Ja ei, ei ole Ex-avokki mönkkärin oston vuoksi

- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06