Miksi pitäisi ostaa mönkijä?

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
suurmonni
4WD

Miksi pitäisi ostaa mönkijä?

Viesti Kirjoittaja suurmonni »

Eli nyt kaivataan uskomattoman hyviä perusteluja mönkkärin ostolle. Näillä perusteluilla pitäisi sitten saada emäntä vakuuttuneeksi mönkkärin hankinnasta. Itse olen jo täysin sitä mieltä että ilman ko vehjettä elämästä puuttuu se jokin, mutta kun tuo toinen osapuoli ei jaa tätä näkemystä kanssani....
lukkomestari
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lukkomestari »

Onko pihamaata? Lumenajo on kova juttu ja hyvä argumentti. :shock:
Jos pihaa, niin kaikenlaiset pikku hommat sujuu kivasti mönkkärillä ja peräkärryllä.
Uhkaa ruveta juoksemaan kulmakunnan kippoloissa, jos peliä ei saada taloon. :lol:
:prayer: POLARIS
Kömpijä
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Kömpijä »

Sovit paikallisen metsästysseuran kanssa, että tuot saaliin pois metsästä pientä korvausta vastaan. Jo pari kiloa maukasta hirvenlihaa luulisi saavan emännän kasvoille hymyä. Sama juttu tietysti talvella; mönkijällä ehtii paremmille pilkkipaikoille ja kas; perheellä on taas ruokaa. 8)
-----------------------------------------------
Kun se ei ole rikki, miksi se pitäisi vaihtaa.
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Ääääh.... Teet niinkuin minä:" Se on tossa nyt, eiks ookki hiano peli!!!! "

Ja jos tulee ukaasi, että jompikumpi lähtee, akka tai mönkijä, niin sanot samalla tavalla kuin faija sano äiteelle kun isukki osti aikoinaan Valiantin:

"...no olisin minä sinutkin halusta pitäny, mutta ei väkisin..."

:mrgreen: \:D/ :mrgreen:
l Kipu on vain tunne l
wild
6WD

osto

Viesti Kirjoittaja wild »

sanot vaan että tota sunpaikkaa on kyselty että otahan iisisti
no nyt se vaan on niin mukavaa
petri.n
Tracks
Mönkijä:: canam 650 max

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Se parantaa terveyttä. :wink: Itselläni vuosia paukku verenpaineet pilvissä, mutta sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia, kun hommasin mönkijän. Verenpaineet erittäin hyvät.
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Hommaa tieliikennemalli niin eiköhän mammakin innostu ajelemaan ja pian teillä onkin 2 mönkkäriä :wink:
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Taka-tai eturitsi on hyvällä korkeudella,siinä voi piristää vaikka seksielämää kun käypi tallissa vaimon kanssa.

Ja yhtä paljon se mamma ainakin täällä ajelee kun minäkin,äsken juuri lähti helmat hulmuten tuuletteleen heinäpeltohikiä pois.... :wink:

Eli pistä eukko kanssa ajamaan niin huutokin pienenee......
Kuva
SmileX
Noppeli

Re: osto

Viesti Kirjoittaja SmileX »

wild kirjoitti:sanot vaan että tota sunpaikkaa on kyselty että otahan iisisti
ei toimi! :shock:

minä sanoisin että ota sitten ne kyselijät, kyllä se minäkin mönkimättömän löudän.. :twisted:

Alkuperäiselle vastaukseksi että tulette tapahtumaan yhdessä, kyllä meistä harvoista mukana olevista naisita seuraa (laadukasta! :wink: ) löytyy :D
tinke76
3WD

Viesti Kirjoittaja tinke76 »

Perustele sillä, että kyllä aikuisella miehellä täytyy kunnon leikkikalut olla :shock: , sillä niitähän nämä etupäässä ovat.
Kaikki kirjoittamissani viesteissä tms. mainitut henkilöt, yritykset, yhteisöt jne. ja tapahtumat ovat kuvitteellisia eikä niillä ole mitään yhteyttä todellisiin henkilöihin tai tapahtumiin vaikka nimet tai tapahtumat sattumalta olisivatkin samoja.
tompula
4WD
Mönkijä:: Yamaha Kodiak 450 irs

Viesti Kirjoittaja tompula »

Ei kuule kannata muijalle sanoo että sun paikkaas on kyselty, se voi pian vastata : Ja sun paikkaas on jo koiteltu....
Sitten hiljennetään, kun hyttyset rupee tuntuun keihäiltä.....
suurmonni
4WD

kiitokset hyvistä perusteluista...
Sitä seksielämän parannusta mä jo ehdin aiemmin ehdottaa, mut vastaukseksi tuli vaan epämääräinen virne. Ne lumen aurailut on hiukka huonoja perusteluja, kun vielä muutama vuosi tullaan asumaan kerrostalossa.
Kyllä se valtion ajoluvallinen vehje olis hakusassa, taitaa vaan joutua lämmittelemään vielä tovin...
Jos ei väkisin, niin väsyttämällä
BastardoGrande

Viesti Kirjoittaja BastardoGrande »

Hyvinhän sun sitten kuitenkin on lopulta käynyt, kun on Polaris alla.
Mikä niistä selityksistä oli sitten loppupeleissä se ratkaiseva jolla ostolupa heltisi?
suurmonni
4WD

ei väkisin, mutta väsyttämällä...
motocoyote
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15

Viesti Kirjoittaja motocoyote »

Ite sanoin (nyt jo ex-avokille),ku mönkkäriä olin ostamassa, että moro, lähen katteleen mönkkäreitä... :wink:
Tullessani samaiselta reissulta sanoin että "Vaihdoin sitte Firebladen mönkkäriin" :lol:
Eukko oli vaan vähän pettyny ku pistin bleidin markkinoille ja kysy että mitä mä mönkkärillä teen? Vastasin että pukkaan lunta, ei viitti rattoria käynnistää joka 10 sentin vuoksi, käyn hillajänkällä ja marjamettässä (tosin, yhtään marjaa en aikonu poimia :lol:)...
:roll:

Ja ei, ei ole Ex-avokki mönkkärin oston vuoksi :lol:
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!

Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
Vastaa Viestiin