Vois yrittää ottaa video tuosta äänestä huomenissa, jos vaan kerkiää ja se pitäs vielä saaha tänne näkyviin

ihan piston släpiltä kuulostaa minun korvaan (mäntä väljä pyttyyn),markoolio kirjoitti:Näin äkkiä puhelimella kuullostellen tämä linkin kone ääntää samanlailla, kuin tuo minunki kampe.
https://youtu.be/OihEgC4qrnE
Siis magneettoa meinaat? Sekin on tarkistus listalla. Tuntu tuotakin vaivaa joillain olleen. Miten tuo oikea oppisesti kiritään. Siis miten kampuran pyöriminen estetään ja minkälaiseen momenttiin pitäis saada?suomiPIONEERI kirjoitti:Voisiko olla vauhtipyörä löystynyt jostain syystä? Tuollaisena äänenä ja sammumisina voisi hyvinkin oireilla.
Mäntä/ laakeri vikahan se itelläki tietenki on pahimpana eppäilynä, mutta ei viihtis ihan huvikseen alkaa aukomaan konetta. Mun mielestä ääni hiljenee lämpimänä. Kytkinhän mullaki on irti tällä hetkellä, joten se on ainakin pois suljettu.johny1332 kirjoitti:ihan piston släpiltä kuulostaa minun korvaan (mäntä väljä pyttyyn),![]()
edit: no en tiedä, tarkemmin ku kuuntelee niin vois olla jopa kiertokangen laakeri, häviääkö\väheneekö ääni kuumana??, jos vähenee viittaisi minusta enemmän piston slappiin.
tuo varin "kytkin" (lähinnä varmaan painot siellä rallattaa) on kyllä niin äänekäs noissa can-ameissa muutenki aina että vaikee välillä sanoo jos sitä ei oo purettu pois että mikä ääni on normaalia ja mikä ei.
Tämäkin taas yks pointti tähän ongelmaan, ku monet ulkomaan foorumeita myöden sanoo, että normi ääni ja ei muuta ku kovvaa ajoa. Jotku tälläkin foorumilla mäntä remonteita tehneet on kirjotellut, että ääni palannut jonku ajan päästä takaisinPietu71 kirjoitti:Itte ostin uuden 500 outin ja ihan samanlaista kilkatusta ja kolkotusta se piti ensimmäisestä käynnistyksestä lähtien ja kolme vuotta oli mulla eikä mikskään muuttunu ja huolllossakin aina sanoivat että normaalia kalkatus
Pääsikö pestessä vettä virtalukkoon? Lukon puhdistus ja kuivaus tulis itellä ekana mieleen. Tai oletko kokeillu eri avaimella? Tuohon tulpan kasteluun taisi olla ohje että startataan 20 sekuntia kaasu pohjassa niin kuivaa tulpat...jule92 kirjoitti:Mikäkhän vois olla 500 v2 g2 mallissa ku ei lähde käyntiin.