
TGB Hornet 50cc
-
- 2WD
- Viestit: 28
- Liittynyt: 17 Loka 2006 13:46
- Mönkijä:: TGB Blade 550
- Paikkakunta: Lepsämä
Tärkeetä tietoo kureista! Ne jotka on sattunu avaamaan hornetin vakio putken ni tietää et millaset lelut siel on... Se putken sisältö vie suurimman osan tehoista... lelut pois putkest mutta jättää sinne sen verran et siel on pako vastusta tarpeeks... Itellä se on viel työn alla ku loppu laikat kesken
... Toinen vaihto ehto on et jos sattuu olee ylimmääränen hornetin alkuperais putki niin duunaa Niist kiinnikkeistä ja oikeen kokosest putkest melkeen suoran ja laittaa änkän sinne loppuun. vähän samaan tyyliin kuin modularbox:in tuote kuvassa näkyy... HUOM: En vastaa seurauksista!! Eli mua on turha syyttää jos juku on onnistunuu paskoo hornetinsa yrittäessään rukata sitä putkee!!!

Mahtuuks tosta? mennään silti
-
- 2WD
- Viestit: 28
- Liittynyt: 17 Loka 2006 13:46
- Mönkijä:: TGB Blade 550
- Paikkakunta: Lepsämä
Siis siinä vanhan mallisessa.... onks joku saanu hornettiin uuden mallisen putken?rega kirjoitti:siis vanhan vai uuden mallisessa putkessa? oon ajatellut että laittais skootterin tehoputken hornettiin ei sitä paljon joutuisi muokkaamaan ku hornetissa ei ole sitä suunanvaihtajaa.
Mahtuuks tosta? mennään silti
-
- 2WD
- Viestit: 28
- Liittynyt: 17 Loka 2006 13:46
- Mönkijä:: TGB Blade 550
- Paikkakunta: Lepsämä
katoppa se nopeusmittarin anturin kunto... se on takarattaan vieressä... mult iteltä meni se ku ketjut hyppäs pois rattaalta väärälle puolelle...Horo kirjoitti:Hmm...mulla tullu tämmönen ongelma ku yks ilta oli hornetilla ajelemassa nii huomasin mittarin näyttävän nollaa, mikään ei toimi paitsi bensamittari.
onks kellää muulla ollu samanlaista ongelmaa ja mistä kannattais yrittää korjata?
Ja on niin pesämäinen vaihtaa ku pitää repii ratas irti
Mahtuuks tosta? mennään silti
kannattaa muuten välillä avata variaattorin koppa. Ja katsoa ettei sieltä keskikopokytkimen takaa siis se oikean puoleinen tule öljyä! mulla oli ne kuusiokoloruuvit lyöstynyt niin paljon että kaikki öljyt oli tullut ulos. oli laakereita hajonnut. ja se koppa kulutun niistä paikoista mihin tulee ne akselit täytyy varmaan viedä koneistamolle ja kysyy voiko niihin sorvata messinki holkit. Ja variaattorista oli katkennut se juosi ja mennyt remmin väliin remmistä oli lähtemyt niitä hampaita.
TGB HORNET
-
- 2WD
- Viestit: 28
- Liittynyt: 17 Loka 2006 13:46
- Mönkijä:: TGB Blade 550
- Paikkakunta: Lepsämä
Happy landing brorega kirjoitti:kannattaa muuten välillä avata variaattorin koppa. Ja katsoa ettei sieltä keskikopokytkimen takaa siis se oikean puoleinen tule öljyä! mulla oli ne kuusiokoloruuvit lyöstynyt niin paljon että kaikki öljyt oli tullut ulos. oli laakereita hajonnut. ja se koppa kulutun niistä paikoista mihin tulee ne akselit täytyy varmaan viedä koneistamolle ja kysyy voiko niihin sorvata messinki holkit. Ja variaattorista oli katkennut se juosi ja mennyt remmin väliin remmistä oli lähtemyt niitä hampaita.
Mahtuuks tosta? mennään silti