TGB Hornet 50cc

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
ATVReaper
2WD
Mönkijä:: TGB Blade 550

Viesti Kirjoittaja ATVReaper »

Tärkeetä tietoo kureista! Ne jotka on sattunu avaamaan hornetin vakio putken ni tietää et millaset lelut siel on... Se putken sisältö vie suurimman osan tehoista... lelut pois putkest mutta jättää sinne sen verran et siel on pako vastusta tarpeeks... Itellä se on viel työn alla ku loppu laikat kesken :x ... Toinen vaihto ehto on et jos sattuu olee ylimmääränen hornetin alkuperais putki niin duunaa Niist kiinnikkeistä ja oikeen kokosest putkest melkeen suoran ja laittaa änkän sinne loppuun. vähän samaan tyyliin kuin modularbox:in tuote kuvassa näkyy... HUOM: En vastaa seurauksista!! Eli mua on turha syyttää jos juku on onnistunuu paskoo hornetinsa yrittäessään rukata sitä putkee!!!
Mahtuuks tosta? mennään silti
rega
3WD

Viesti Kirjoittaja rega »

siis vanhan vai uuden mallisessa putkessa? oon ajatellut että laittais skootterin tehoputken hornettiin ei sitä paljon joutuisi muokkaamaan ku hornetissa ei ole sitä suunanvaihtajaa.
TGB HORNET
ATVReaper
2WD

rega kirjoitti:siis vanhan vai uuden mallisessa putkessa? oon ajatellut että laittais skootterin tehoputken hornettiin ei sitä paljon joutuisi muokkaamaan ku hornetissa ei ole sitä suunanvaihtajaa.
Siis siinä vanhan mallisessa.... onks joku saanu hornettiin uuden mallisen putken?
Horo
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Horo »

Hmm...mulla tullu tämmönen ongelma ku yks ilta oli hornetilla ajelemassa nii huomasin mittarin näyttävän nollaa, mikään ei toimi paitsi bensamittari.

onks kellää muulla ollu samanlaista ongelmaa ja mistä kannattais yrittää korjata?
ATVReaper
2WD

Horo kirjoitti:Hmm...mulla tullu tämmönen ongelma ku yks ilta oli hornetilla ajelemassa nii huomasin mittarin näyttävän nollaa, mikään ei toimi paitsi bensamittari.

onks kellää muulla ollu samanlaista ongelmaa ja mistä kannattais yrittää korjata?
katoppa se nopeusmittarin anturin kunto... se on takarattaan vieressä... mult iteltä meni se ku ketjut hyppäs pois rattaalta väärälle puolelle...
Ja on niin pesämäinen vaihtaa ku pitää repii ratas irti
Horo
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Horo »

Aika huonossa kunnossa näyttää olevan :S mites sait korjattua sen vai pitikö hankkii uus?
ATVReaper
2WD

Uus piti hankkii.... Mul se on viel tilauksessa ku niil ei ollu sitä suoraan hyllyssä... Miten se muuten sulla hajos??
Nimpe
4WD

Viesti Kirjoittaja Nimpe »

Pikkuvikoja jos vaan on "näyttäny olevan huonossa kunnossa", mulla sentäs puuttu koko anturi, ketjusuoja kokonaan missä se oli kiinni ja puolet johdosta. :finga:
ATVReaper
2WD

Kuinka ihmeessä oot saanu sen niin huonoon kuntoon :!: :shock:
Nigou
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Nigou »

Offtopic

Jos joku on halukas myymään hornettinsa kohtuu hintaan nii pistäkää yv:tä
Nimpe
4WD

Viesti Kirjoittaja Nimpe »

ATVReaper kirjoitti:Kuinka ihmeessä oot saanu sen niin huonoon kuntoon :!: :shock:
Ei ollu se ketjusuoja turhan vankasta aineesta tehty. Tärinästä tai sitte jostain pikku tällistä ratkennu irti.
rega
3WD

kannattaa muuten välillä avata variaattorin koppa. Ja katsoa ettei sieltä keskikopokytkimen takaa siis se oikean puoleinen tule öljyä! mulla oli ne kuusiokoloruuvit lyöstynyt niin paljon että kaikki öljyt oli tullut ulos. oli laakereita hajonnut. ja se koppa kulutun niistä paikoista mihin tulee ne akselit täytyy varmaan viedä koneistamolle ja kysyy voiko niihin sorvata messinki holkit. Ja variaattorista oli katkennut se juosi ja mennyt remmin väliin remmistä oli lähtemyt niitä hampaita.
TGB HORNET
oas
2WD

Viesti Kirjoittaja oas »

mää kyl luotan siihe kahen vuoden takuuseen minkä ne antaa
"Eräitä yksityiskohtia lukuunottamatta mönkijä yksinkertaistaa tulevaa taloudellista ja teollista behavorismia."
ATVReaper
2WD

rega kirjoitti:kannattaa muuten välillä avata variaattorin koppa. Ja katsoa ettei sieltä keskikopokytkimen takaa siis se oikean puoleinen tule öljyä! mulla oli ne kuusiokoloruuvit lyöstynyt niin paljon että kaikki öljyt oli tullut ulos. oli laakereita hajonnut. ja se koppa kulutun niistä paikoista mihin tulee ne akselit täytyy varmaan viedä koneistamolle ja kysyy voiko niihin sorvata messinki holkit. Ja variaattorista oli katkennut se juosi ja mennyt remmin väliin remmistä oli lähtemyt niitä hampaita.
Happy landing bro
rega
3WD

no niin sain hornetin kuntoon, mutta sylinterin tuuletin hajosi onko teillä mennyt se rikki? johtuukohan talvi pakkasesta?
TGB HORNET
Vastaa Viestiin