TM

Mönkijä aiheiset media keskustelut
nipapn
6WD

Viesti Kirjoittaja nipapn »

Totta puhut.....

Ääliömäistäkö, vaikko harkittua, Brandt:lta laittaa TM:n tilille rahaa vain toiselta tililtä.....?

Luulis sitä Keskoltakin löytyvän vaan menneneekö mukaviin mökkiöihin Sirkan seudulla?

Mites se on , eikös tällä Forumilla oo jo tyyppejä, joilla on hlökohtainen kokemus kaikista noista merkeistä?
Kertokaa te meille miten nuo laitteet järjestyvät noilla aiemmin mainituilla kriteereillä....
Vai viekö nykyinen merkki voiton, perisuomalaisen tapaan??
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Jere itte
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jere itte »

Nooooh, pojaat. Nuita TM:n testejä ei oo kukaan lukenut tosissaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Osviittaa ne antaa kyllä asioista mitään tietämättömille, mutta jos aiheeseen on perehtynyt kunnolla, niin vihreitä löytyy.
Khyyl se oikee kone voitti sen testin, uskokaa nyt vaan. TM ei voi olla väärässä... :roll:
l Kipu on vain tunne l
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

On aika vaikea nimetä "voittajaa" vaikka kaikilla olisi ajanut, sitten jos useammalla henkilöllä olisi ollut kaikki merkit niin silloin jonkinlainen suunta saataisiin merkkien paremmuudesta.

Tällä tarkoitan sitä että käyttötarpeita on erilaisia, se mikä toimii etelän asfalttiviidakossa ei toimikkaan Lapin kairoilla tai Yläneen kallioilla.

Merkistä viis, mönkijän valinta käyttötarpeen ja niiden ominaisuuksien mukaan mitkä helpottavat käyttöä omassa ajossa.

Mikille sen verran että olen osittain samaa mieltä sun kanssa noista testeistä, mutta jos taso on samaa luokkaa kaikissa muissakin jutuissa niin lehdeltä lähtee hyvin nopeasti uskottavuus ja sen myötä lukijoita. Mulle se on aivan yksi lysti mitä TM tekee, mä luen mielummin lehtiä joissa on asiaa, kuten Aku Ankkaa :wink:
Kylätason mönkijäkuski
jawa sp800
4WD
Mönkijä:: Polaris sportsman 800EFI

Viesti Kirjoittaja jawa sp800 »

kyllä kelpaa ajella testivoittajalla :lol:
jawa sp800
4WD

POLARIS KIITTÄÄ JÄ KUMARTAA MUITA TESTISSÄ OLLEITA :butthead:
jawa sp800
4WD

Zuikki kirjoitti:Saatiimpas jälleen kerran aikaan keskustelu:

"minun mönkijä on parempi kuin sinun"
"epäs kun minun"
"minumpas"
"minumpas"
"minumpas"
"minumpas
"mutsis oli"
"ite oot"

:lol: :lol: :lol:
ELI POLARIS =D> :badgrin:
Koheltaja
Koheltaja (r)

Ennen kuin jawa laittaa neljännen ylistyksen niin kannattaa tutustua testivoittajaan myös täällä: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=3418

En millään voinut malttaa mieltäni, turha hehkutus on typerää ja siihen saa yhtä typeriä kannanottoja kuten tämä mun viesti 8)
Kylätason mönkijäkuski
mönkkä
6WD
Mönkijä:: 2 x 100 ccm3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mönkkä »

Niin ja pollethan on tehty niistä osista =D> joita on maahan pudonnut kun on kiinan :butthead: ihmeitä tehty
http://www.kaivaa.fi

Heijari kohti napaa, leuka rintaan ja eteenpäin.

Se on nyt 67
jawa sp800
4WD

Koheltaja kirjoitti:Ennen kuin jawa laittaa neljännen ylistyksen niin kannattaa tutustua testivoittajaan myös täällä: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=3418

En millään voinut malttaa mieltäni, turha hehkutus on typerää ja siihen saa yhtä typeriä kannanottoja kuten tämä mun viesti 8)
NÄYTTÄÄ SITÄ VIKALISTAA TUOLTAKIN LÖYTYVÄN http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... canam+viat JA ME PUIDAAN VIKOJA TÄÄLÄ YLEISESTI EIKÄ MISSÄÄN YKSITYIS FOORUMILLA :^o EIKÄ LEIKISTÄ KANNATA SUUTTUA VITTUILLAAN TASAPUOLISESTI NIIN PYSYY MIELI VIRKEENÄ VAI MITÄ :roll:
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Mitäs väliä sillä on mikä merkki se voittaa nuo testit? Kävin ajelemasa tuolla omalla pelillä eikä se ollu muuttunu mihinkään suuntaan vaikka lukasinki ajua ennen tuon testin läpi :lol:
Muistaakseni eellisen kerran ko oli nuo isot testisä, oisko ollu koneviesti, en nyt muista mutta siinä polle ei päriänny, ettei ollu vaan viimene tai 2 "huonoin".
No kutenki, sehän pitäs muistaa että nuo testit on aina joittenki ihimisten mielipitteitä, ei sen vakavempia.
Eiköhän keskitytä taas ajamiseen välillä :lol: :lol:

Ps. karavaani kulukee ja koirat haukkuu
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
mikki
4WD
Mönkijä:: rene

Viesti Kirjoittaja mikki »

en oo kyl ite koko testijuttuu luken kun oon yrittän päästä hiljallee eroo kaikist lehti tilauksist kun alko tulla tavaraa postiluukust turhankin paljo.Tulee kesä ja kärpäset nii saa toi 800 rotaxi viettää hiljais eloo tallis ja siirrytää toisee nelipyöräiseen missä on 125 cc rotaxi ja sileisiin ajomaastoihin.
jawa sp800
4WD

leikki leikkinä :goodman: jokaisessa vehkeessä on ne omat hyvät ja huonot puolensa
mikko v
3WD

Viesti Kirjoittaja mikko v »

täällähän taas otetaan yhteen :D

yamaha kuski miettii on sitä joskus vikaa jotain pientä ollu :?:

honda kuski ihmettelee vielläkin sanaa vika :D :D
Koheltaja
Koheltaja (r)

Eihän täällä kukaan ota yhteen, kunhan leikkisästi piruillaan :lol:

Toi mun provo oli pilke silmäkulmassa laitettu joten jos siitä joku veti pussillisen palkokasvin siemeniä ylähengitystiehyeisiin niin sille en voi mitään...

Mutta, älä jawa viitti alkaa huutamaan, siihen ei ole aihetta :wink:
Kylätason mönkijäkuski
Heze.R
6WD
Mönkijä:: Dinli 904

Viesti Kirjoittaja Heze.R »

Kun tuo TM testi on noin kovasti puhuttanut täällä niin pakkohan se oli kaivaa tuolta postien seasta ja lukasta.
Minulle jäi semmoinen kuva siitä että kyllä ne oli niillä leikkimään päässeet. Mutta ei tuommoista testiä jotenkin minusta voi tehdä viikonlopun ajelulla. Niin ja sitten on viellä se että erihenkilöille soveltuu erilaite. Testi on testi ja parhaan laitteen saa itselle niin että käy itse kokeilemassa jolloin saa sen parhaiten selville onko se hyvä vai ei. Omasta mielestäni testi oli vähemmän harrastaneilta ihan hyvä ja käypä suoritus mutta pieniä bugeja sieltä täältä löytyi. Mutta hyvä suuntaa antava se oli.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
Vastaa Viestiin