TM
Totta puhut.....
Ääliömäistäkö, vaikko harkittua, Brandt:lta laittaa TM:n tilille rahaa vain toiselta tililtä.....?
Luulis sitä Keskoltakin löytyvän vaan menneneekö mukaviin mökkiöihin Sirkan seudulla?
Mites se on , eikös tällä Forumilla oo jo tyyppejä, joilla on hlökohtainen kokemus kaikista noista merkeistä?
Kertokaa te meille miten nuo laitteet järjestyvät noilla aiemmin mainituilla kriteereillä....
Vai viekö nykyinen merkki voiton, perisuomalaisen tapaan??
Ääliömäistäkö, vaikko harkittua, Brandt:lta laittaa TM:n tilille rahaa vain toiselta tililtä.....?
Luulis sitä Keskoltakin löytyvän vaan menneneekö mukaviin mökkiöihin Sirkan seudulla?
Mites se on , eikös tällä Forumilla oo jo tyyppejä, joilla on hlökohtainen kokemus kaikista noista merkeistä?
Kertokaa te meille miten nuo laitteet järjestyvät noilla aiemmin mainituilla kriteereillä....
Vai viekö nykyinen merkki voiton, perisuomalaisen tapaan??
Melekeen oululainen ihiminen.....
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Kuhan kulijailen, käet taskusa, heinäpäässä...
Nooooh, pojaat. Nuita TM:n testejä ei oo kukaan lukenut tosissaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Osviittaa ne antaa kyllä asioista mitään tietämättömille, mutta jos aiheeseen on perehtynyt kunnolla, niin vihreitä löytyy.
Khyyl se oikee kone voitti sen testin, uskokaa nyt vaan. TM ei voi olla väärässä...
Khyyl se oikee kone voitti sen testin, uskokaa nyt vaan. TM ei voi olla väärässä...

l Kipu on vain tunne l
On aika vaikea nimetä "voittajaa" vaikka kaikilla olisi ajanut, sitten jos useammalla henkilöllä olisi ollut kaikki merkit niin silloin jonkinlainen suunta saataisiin merkkien paremmuudesta.
Tällä tarkoitan sitä että käyttötarpeita on erilaisia, se mikä toimii etelän asfalttiviidakossa ei toimikkaan Lapin kairoilla tai Yläneen kallioilla.
Merkistä viis, mönkijän valinta käyttötarpeen ja niiden ominaisuuksien mukaan mitkä helpottavat käyttöä omassa ajossa.
Mikille sen verran että olen osittain samaa mieltä sun kanssa noista testeistä, mutta jos taso on samaa luokkaa kaikissa muissakin jutuissa niin lehdeltä lähtee hyvin nopeasti uskottavuus ja sen myötä lukijoita. Mulle se on aivan yksi lysti mitä TM tekee, mä luen mielummin lehtiä joissa on asiaa, kuten Aku Ankkaa
Tällä tarkoitan sitä että käyttötarpeita on erilaisia, se mikä toimii etelän asfalttiviidakossa ei toimikkaan Lapin kairoilla tai Yläneen kallioilla.
Merkistä viis, mönkijän valinta käyttötarpeen ja niiden ominaisuuksien mukaan mitkä helpottavat käyttöä omassa ajossa.
Mikille sen verran että olen osittain samaa mieltä sun kanssa noista testeistä, mutta jos taso on samaa luokkaa kaikissa muissakin jutuissa niin lehdeltä lähtee hyvin nopeasti uskottavuus ja sen myötä lukijoita. Mulle se on aivan yksi lysti mitä TM tekee, mä luen mielummin lehtiä joissa on asiaa, kuten Aku Ankkaa

Kylätason mönkijäkuski
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris sportsman 800EFI
-
- 4WD
-
- 4WD
Ennen kuin jawa laittaa neljännen ylistyksen niin kannattaa tutustua testivoittajaan myös täällä: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=3418
En millään voinut malttaa mieltäni, turha hehkutus on typerää ja siihen saa yhtä typeriä kannanottoja kuten tämä mun viesti
En millään voinut malttaa mieltäni, turha hehkutus on typerää ja siihen saa yhtä typeriä kannanottoja kuten tämä mun viesti

Kylätason mönkijäkuski
-
- 4WD
NÄYTTÄÄ SITÄ VIKALISTAA TUOLTAKIN LÖYTYVÄN http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... canam+viat JA ME PUIDAAN VIKOJA TÄÄLÄ YLEISESTI EIKÄ MISSÄÄN YKSITYIS FOORUMILLAKoheltaja kirjoitti:Ennen kuin jawa laittaa neljännen ylistyksen niin kannattaa tutustua testivoittajaan myös täällä: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=3418

-
- 6WD
Mitäs väliä sillä on mikä merkki se voittaa nuo testit? Kävin ajelemasa tuolla omalla pelillä eikä se ollu muuttunu mihinkään suuntaan vaikka lukasinki ajua ennen tuon testin läpi
Muistaakseni eellisen kerran ko oli nuo isot testisä, oisko ollu koneviesti, en nyt muista mutta siinä polle ei päriänny, ettei ollu vaan viimene tai 2 "huonoin".
No kutenki, sehän pitäs muistaa että nuo testit on aina joittenki ihimisten mielipitteitä, ei sen vakavempia.
Eiköhän keskitytä taas ajamiseen välillä
Ps. karavaani kulukee ja koirat haukkuu

Muistaakseni eellisen kerran ko oli nuo isot testisä, oisko ollu koneviesti, en nyt muista mutta siinä polle ei päriänny, ettei ollu vaan viimene tai 2 "huonoin".
No kutenki, sehän pitäs muistaa että nuo testit on aina joittenki ihimisten mielipitteitä, ei sen vakavempia.
Eiköhän keskitytä taas ajamiseen välillä

Ps. karavaani kulukee ja koirat haukkuu
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
en oo kyl ite koko testijuttuu luken kun oon yrittän päästä hiljallee eroo kaikist lehti tilauksist kun alko tulla tavaraa postiluukust turhankin paljo.Tulee kesä ja kärpäset nii saa toi 800 rotaxi viettää hiljais eloo tallis ja siirrytää toisee nelipyöräiseen missä on 125 cc rotaxi ja sileisiin ajomaastoihin.
-
- 4WD
Eihän täällä kukaan ota yhteen, kunhan leikkisästi piruillaan 
Toi mun provo oli pilke silmäkulmassa laitettu joten jos siitä joku veti pussillisen palkokasvin siemeniä ylähengitystiehyeisiin niin sille en voi mitään...
Mutta, älä jawa viitti alkaa huutamaan, siihen ei ole aihetta

Toi mun provo oli pilke silmäkulmassa laitettu joten jos siitä joku veti pussillisen palkokasvin siemeniä ylähengitystiehyeisiin niin sille en voi mitään...
Mutta, älä jawa viitti alkaa huutamaan, siihen ei ole aihetta

Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Mönkijä:: Dinli 904
Kun tuo TM testi on noin kovasti puhuttanut täällä niin pakkohan se oli kaivaa tuolta postien seasta ja lukasta.
Minulle jäi semmoinen kuva siitä että kyllä ne oli niillä leikkimään päässeet. Mutta ei tuommoista testiä jotenkin minusta voi tehdä viikonlopun ajelulla. Niin ja sitten on viellä se että erihenkilöille soveltuu erilaite. Testi on testi ja parhaan laitteen saa itselle niin että käy itse kokeilemassa jolloin saa sen parhaiten selville onko se hyvä vai ei. Omasta mielestäni testi oli vähemmän harrastaneilta ihan hyvä ja käypä suoritus mutta pieniä bugeja sieltä täältä löytyi. Mutta hyvä suuntaa antava se oli.
Minulle jäi semmoinen kuva siitä että kyllä ne oli niillä leikkimään päässeet. Mutta ei tuommoista testiä jotenkin minusta voi tehdä viikonlopun ajelulla. Niin ja sitten on viellä se että erihenkilöille soveltuu erilaite. Testi on testi ja parhaan laitteen saa itselle niin että käy itse kokeilemassa jolloin saa sen parhaiten selville onko se hyvä vai ei. Omasta mielestäni testi oli vähemmän harrastaneilta ihan hyvä ja käypä suoritus mutta pieniä bugeja sieltä täältä löytyi. Mutta hyvä suuntaa antava se oli.
Ei tartte auttaa??? Dinli 904 -11
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07
Polaris 330 mangnum -05
ex
Trapper 800 UTV-R -10
Dinli 904 450 -08
Artic Cat 700 EFi Mudpro -09
Suzuki 700 EFI king quad -07